خبرگزاری کار ایران

آر اف تی؛ نماد اعتماد ملی و کیفیت بین‌المللی

آر اف تی؛ نماد اعتماد ملی و کیفیت بین‌المللی
کد خبر : ۱۴۹۹۴۷۹

دلیل دیگری که آر اف تی را شرکتی مشتری‌پسند می‌دانند، پشتیبانی سریع، تأمین قطعات متنوع و تحویل به موقع ارزیابی می‌شود. این شرکت در شهر مشهد با ارسال رایگان محصولات خود، به استقبال مشتریانش رفته است که البته با توجه به درج ENAMAD در سایت شرکت، مشتریان می‌توانند با خیال آسوده سفارشات مد نظر را نهایی کنند و منتظر دریافت رایگان قطعه‌ی مد نظر باشند.

به گزارش ایلنا، استفاده از مواد اولیه‌ی مرغوب، ویژگی بارز شرکت "آر اف تی" است که در سال‌های اخیر آنرا جزو تولیدکنندگان با کیفیت و مطرح کشور قرار داده است. بی‌جهت نیست که تمامی محصولات این شرکت دارای استاندارد ISO و TS هستند. دلیل کیفیت بالای قطعات خودروی شرکت آر اف تی، بهره‌مندی از بهترین آزمایشگاه‌ها جهت تضمین کیفیت محصول نهایی است.

دلیل دیگری که این شرکت را شرکتی مشتری‌پسند می‌دانند، پشتیبانی سریع، تأمین قطعات متنوع و تحویل به موقع ارزیابی می‌شود. این شرکت در شهر مشهد با ارسال رایگان محصولات خود، به استقبال مشتریانش رفته است که البته با توجه به درج ENAMAD در سایت شرکت، مشتریان می‌توانند با خیال آسوده سفارشات مد نظر را نهایی کنند و منتظر دریافت رایگان قطعه‌ی مد نظر باشند.

کارنامه شرکت "آر اف تی" در ENAMAD نیز وضعیت بسیار خوبی را از این شرکت نشان می‌دهد؛ چراکه در بخش سوابق پاسخگویی به شکایت و مغایرت از دستورالعمل، روند درخشانی را از خود بر جای گذاشته است. بر این اساس دارنده‌ی نماد تجارت الکترونیکی، تحت نظارت دستگاه‌های مسئول، ملزم به رعایت قوانین و مقررات مندرج در "تعهدنامه نماد" است.

اگر نیاز به مقایسه نرخ محصولات خودرو در سطح بازار دارید حتما به سایت آر اف تی، مراجعه کنید. از درخواست نمایندگی که در سایت این شرکت قرار گرفته نیز می‌توانید بازدید کنید.

 

  

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز