خبرگزاری کار ایران

آذین فورج؛ ۲۰ سال خدمت رسانی به صنایع کلان کشور

آذین فورج؛  ۲۰ سال خدمت رسانی به صنایع کلان کشور
کد خبر : ۱۴۹۹۴۶۷

مدیریت شرکت آذین فورج به دلیل بهره‌مندی ویژه از دانش روز دنیا ضمن رقابت با شرکت‌های خارجی توانسته است در عرصه‌ی کسب و کار نوین گامی بلند در راستای خودکفایی و توسعه بردارد. استفاده از پــرس هیدرولیک ۴۰MN (۴۰۰۰ تن)، رینگ رولینگ انحصاری ۵ متری و چکش کانتربلو ۴۰۰kJ توان آذین فورج را نسبت به رقبای خود، منحصر به فرد کرده است.

به گزارش ایلنا، نتیجه‌ی ۲۰ سال فعالیت شرکت آذین فورج را می‌توان نتیجه‌ای کاملا مطلوب ارزیابی کرد؛ چراکه این شرکت توانسته است ۲۸۰۰ شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کند. به جهت کیفیت توان مدیریتی و همچنین پتانسیل علمی متخصصان این شرکت، بارها عنوان کارگروه نمونه کاری و کارآفرین بـرتـر و کـارفـرمـای نمـونـه در سطح استـان خـراسـان شمـالـی را کسب کرده‌ است.

مدیریت شرکت آذین فورج به دلیل بهره‌مندی ویژه از دانش روز دنیا ضمن رقابت با شرکت‌های خارجی  توانسته است در عرصه‌ی کسب و کار نوین گامی بلند در راستای خودکفایی و توسعه بردارد. استفاده از پــرس هیدرولیک ۴۰MN (۴۰۰۰ تن)، رینگ رولینگ انحصاری ۵ متری و چکش کانتربلو ۴۰۰kJ توان آذین فورج را نسبت به رقبای خود، منحصر به فرد کرده است.

این شرکت با بهره گیری از ماشین آلات مدرن در ۱۵ خط تولید فورج سبک و سـنـگیـن، ۵۰ دستـگـاه تـراش، ۳۰ دستـگـاه تـراش CNC فـرز و بـورینگ CNC (معمولی، سنگین، نیمه سنگین) و کاراسل، ضمن به اتکاء بر دانش فنی پـرسنـل، مـوفـق بـه دریافت  گواهینامه استاندارد مدیریت نظام یکپارچه بر پایه ملزوماتی از قبیل ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵, ISO ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵, ISO ۴۵۰۰۱:۲۰۱۸, IATF-۱۶۹۴۹:۲۰۱۶ شده است.

تولیدات این شرکت در نهایت در بخش‌های مهمی از صنایع کشور از جمله، صنعت نفت و گاز، صنعت خودرو و همچنین صنعت معدن کاربرد دارد. جهت بررسی بیشتر شرکت و سفارشات مورد نیاز می‌توانید این قسمت کلیک کنید. 

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز