خبرگزاری کار ایران

نمایندگی جی پلاس تبریز ( بادامچی )

نمایندگی جی پلاس تبریز ( بادامچی )
کد خبر : ۱۴۹۹۱۷۴

یکی از خرید های هر خانواده ای , خرید لوازم خانگی می باشد. در شهر زیبای تبریز اکثر مردم این شهر به کیفیت و به روز بودن محصولات برقی و خانگی اهمیت خاصی می دهند.

 به همین دلیل شرکت گلدیران یکی از نمایندگی های جی پلاس در تبریز رو توسط جناب بادامچی با حداقل 20 سال سابقه پخش و فروش محصولات این برند در خیابان بهار افتتاح کرد. آدرس این فروشگاه رو میتوانید از مپ های نشان و بلد و گوگل مپ هم بیابید . علاوه بر فروش محصولات برند جی پلاس این فروشگاه ارائه کننده برخی محصولات برند ال جی کره با ضمانت گلدیران می باشد.

تلفن و آدرس نمایندگی جی پلاس تبریز ( بادامچی ) :

خ بهار اول خ ثابتی روبروی دانشگاه الزهرا

04132821046

نمایندگی جی پلاس در تبریز برای خرید تلویزیون

متاسفانه در بازار تبریز فروش محصولات فیک و یا با گرید بندی پایین مرسوم می باشد و یافت کالای با اصالت واقعا مشکل خواهد بود. قیمت یکی از مولفه های مردم تبریز در خرید هر کالایی می باشد که ممکن است به خاطر قیمت پایین تر در فروشگاه های متفرقه کالاهای فیک رو به خریدار عرضه بدارند. تشخیص کالای اصلی و با خدمات اصلی برای مردم عادی مشکل خواهد بود.

خرید تلویزیون جی پلاس نیز یکی از مواردی است که باید دقت بیشتر در خرید آن داشته باشید. چرا که تلویزیون یک محصول برقی و دیجیتال است که اگر فیک باشد هزینه بسیار زیاد و گزافی برای شما به ارمغان خواهد داشت. پیشنهاد ما به شما خرید از محصولات جی پلاس در تبریز ( بادامچی ) است. این نمایندگی با ارائه کالای اصل و گارانتی به شما این اطمینان را می‌دهد که اگر بعدا مشکلی به وجود آمد، هیچ هزینه اضافی را پرداخت نخواهید کرد.در ضمن می توانید از شرایط خرید اقساطی شرکتی نیز بهره ببرید.

در فروشگاه جی پلاس در تبریز انواع مختلف تلویزیون جی پلاس با اندازه‌های متفاوت و با تکنولوژی های جدید برای شما مشتریان تبریزی ارائه می‌شود. تکنولوژی استفاده شده در این تلویزیون‌ها جزو بهترین و با کیفیت‌ترین تکنولوژی‌ها بوده و از پنل ظریف می‌باشد. این تکنولوژی دارای نور با کیفیت و در اندازه‌های 32 تا 85 اینچ می‌باشد که بسته به نیاز خود می‌توانیدقبل از خرید از فروشندگان ما مشاوره بگرید.

خرید یخچال و فریزر در تبریز

از خرید ها برای هر خانه ای خرید یخچال می باشد . همشریان اصیل تبریزی در استفاده از محصولات باغی تازه و سالم زبانزد مردم ایران هستند. و اگر مواد غذایی و باغی وضعیت نامطلوبی رو داشته باشد از استفاده آن صرف نظر خواهند کرد.

به این دلیل پیشنهاد ما خرید محصولات با کیفیت و اصل می باشد. یخچال های ارائه شده در این فروشگاه در سه نوع دو طبقه معمولی - ساید بای ساید و دو قلو می باشند. که بهتر است برای استفاده از آب خنک در روزهای گرم سال از محصولاتی که دار سرد کن آب جدا گانه می باشند تهیه کنید. قبل از خرید حتما به فروشگاه ما تماس بگیرید و یا حضوری از مشاوران ما در امر فروش کمک بگرید.

این مهم را در نظر بگیرید که محصولات فروخته شده در این فروشگاه دارای ضمانت گلدیران بوده و در حجم های مختلف و در انواع مدل با تکنولوژی های جدی که مصرف برق کمتری دارد به بازار ارائه شده است و برند جی پلاس یک انتخاب آگاهانه است.

نمایندگی جی پلاس تبریز ( بادامچی )

خرید ماشین لباسشویی

مردم تبریز از قدیم ایام به شیک پوشی و استفاده از البسه به روز و مد معروف بودند.به همین دلیل حتما در انتخاب ماشین لباسشویی که که به البسه شان صدمه نزد دقت کافی را دارند. دقت داشته باشید علاوه بر مشاوران فروشگاه بادامچی میتوانید مشخصات این محصولات رو در سایت جی پلاس هوم به صورت آنلاین مقایسه کنید. تکنولوژی های جدید که در ماشین های لباسشویی جی پلاس به کار رفته است برای استفاده در البسه های با انواع مختلف می باشد. که نسبت به نوع البسه برنامه های خاص و متفاوتی دارد. به همین دلیل بهتر از مدل های جدید این برند خریداری کنید که کیفیت این محصولات را شرکت گلدیران برای شما ضمانت می کند.

از قابلیت‌های این نوع ماشین ها شستشوی سریع می‌باشد که می‌تواند در کمترین زمان البسه شما را شسته و تحویل دهد. نوع خشک کردن و مقدار شستشوی ( وزن شستشو البسه ) در مدل های مختلف متفاوت است . جدیدترین مدلهای این محصولات قابلیت اضافه کردن البسه در میانه شستشو می باشد و منو های خاصی برای شستشو البسه کودکان و نوزادان دارد که بهتر است البسه نوزادان به صورت جداگانه  شستشو شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر حتما با مشاوران ما در ارتباط باشید . برای مقایسه محصولات به سایت جی پلاس هوم نیز سری بزنید.

خرید ماشین ظرفشویی از نمایندگی جی پلاس در تبریز

یکی از کالاهایی که هم اکنون استفاده از ان در شهر تبریز باب شده است ماشین ظرفشویی می باشد . دیگر خانم ها تبریزی زمان و انرژی خود را برای شستشوی ظرف های کثیف به هدر نمی دهند و به جای آن به ورزش و تفریح و یا مطالعه و کار در خارج از منزل می پردازند. یکی از محصولات برند جی پلاس به جرعت ماشین ظرفشویی آن است. جی پلاس ماشین‌های ظرفشویی ایرانی را تولید و به مشتریان ارائه می‌دهد. استفاده از این ماشین های بسیار ساده و راحت می باشد چون از تکنولوژی های به روز استفاده شده اند. برای خرید راحت این محصولات در تبریز به فروشگاه بادامچی مراجعه کنید .

نمایندگی جی پلاس تبریز ( بادامچی )

جارو برقی شارژی و ساده

تمیزی خانه از اولویت های خانم های شیک تبریزی می باشند استفاده از تکنولوژی های جدید در نظافت خانه بسیار مهم بوده که اکنون انواع جارو برقی های ساده و شارژی و حتی هوشمند به بازار ارائه می شوند.این برند اکنون تولید کننده جارو های شارژی و ساده می باشد که برنامه تولید مدل های هوشمند را نیز دارد.

به همین دلیل می توانید برای خرید و مقایسه و مشاوره از مشاوران ما کمک بگرید استفاده از خدمات شرکت گلدیران چه در فروش اقساطی و چه در عرضه محصولات مطمئن و ضمانت شرکت گلیران در فروشگاه بادامچی می باشد.

خرید محصولات جی پلاس از فروشگاه معتبر بادامچی

همانطور که در بالا اشاره شد، خرید کالاهای فیک می‌تواند برای شما هزینه اضافی داشته باشد و وقت شما را بگیرد. علاوه بر این موارد اگر محصولی که خریداری می‌کنید از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشد و گارانتی نیز نداشته باشد برای شما گران تمام خواهد شد. از جمله مواردی که باید هنگام خرید آنها دقتزیادی به خرج دهید، لوازم خانگی هستند که ممکن است به راحتی خراب شوند.پس حتما به فروشگاه ما با مدیریت پخش انواع برند های لوازم خانگی 20 ساله آقای بادامچی مراجعه کنید

از مزایای که ارتباط با مشاوران جی پلاس تبریز دارد این است که میتوانید دید بالاتری نسبت به کالایی که می‌خواهید بخرید داشته باشید و هزینه اضافی نپردازید. برای مثال ممکن است به دنبال خرید ماشین لباسشویی باشید اما ندانید که کدام ماشین لباسشویی با فضای آشپزخانه شما سازگار است و اگر انتخاب اشتباهی داشته باشید، ممکن است وقت و هزینه اضافی برای جبران آن خرج کنید. این مشکل می تواند در خرید تلویریون و یخچال نیز پیش بیاید .برای خرید محصولات خانگی و کالای اصل شما می‌توانید به نمایندگی جی پلاس در هر کجای ایران، علل الخصوص نمایندگی بادامچی در تبریز مراجعه کنید. اگر در شهر ارومیه هم به دنبال محصولات این برند هستید به نمایندگی جی پلاس ارومیه ( امین خردمند ) مراجعه کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز