خبرگزاری کار ایران

با انواع یخچال های فروشگاهی آشنا شوید

با انواع یخچال های فروشگاهی آشنا شوید
کد خبر : ۱۴۹۹۱۶۵

یخچال های فروشگاهی دارای انواع مختلفی هستند. در این مقاله ضروری ترین و کاربردی ترین انواع یخچال فروشگاهی را به شما معرفی خواهیم کرد.

یخچال پرده هوا

یخچال پرده هوا یا یخچال فروشگاهی روباز، یکی از مهم ترین تجهیزات برای نگهداری انواع مواد غذایی نظیر لبنیات، میوه، سبزیجات، مواد پروتئینی و... می باشد که در فروشگاه های زنجیره ای، هایپرمارکت ها، سوپرمارکت ها و... مورد استفاده قرار میگیرد. استفاده از این یخچال بدون درب، به حفظ تازگی محصولات، افزایش مشتری، دسترسی آسان به محصولات و... کمک بسیاری میکند. این یخچال پرده هوا انواع مختلفی دارد که در ادامه به آنها میپردازیم.

ویژگی های یخچال پرده هوا

  • جنس بدنه: گالوانیزه

  • دارای کاور شب

  • ترموستات: دیجیتال

  • روشنایی: LED

  • عایق بندی: تزریق فوم پلی یورتان

  • دارای تابلو برق

  • مصرف انرژی بهینه

  • پایه های چرخ دار

  • کمپرسور: قوی

  • ابعاد: سفارشی

انواع یخچال پرده هوا

در ادامه با انواع یخچال های پرده هوا بر اساس مدل های مختلف آشنا خواهیم شد.

یخچال پرده هوا موتور سرخود

یخچال پرده هوا ایستاده موتور سرخود برای فضاهای کوچک مناسب هستند، در این مدل ها موتور در داخل، پشت و یا کنار یخچال نصب میشود. به همین دلیل در ابعاد زیر ۱۰ متر ساخته میشوند و فضای کمی را اشغال میکنند، دارای مصرف انرژی پایین هستند و جا به جایی آنها نیز آسان است. این محصول نسبت به مدل موتور مرکزی، از ابعاد کوچک تری برخوردار است.

یخچال پرده هوا موتور مرکزی

این محصول به دو صورت پرده هوا و درب دار تولید میشود. دارای جنس بدنه ورق گالوانیزه با عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان، روشنایی SMD، ترموستات دیجیتال، موتور امبراکو با قدرت 5/1 اسب بخار و... می باشد. شما میتوانید برای نگهداری انواع محصولات از جمله سبزیجات، گوشت و مرغ، غذاهای آماده و... از یخچال قفسه ای موتور مرکزی استفاده کنید.

یخچال پرده هوا درب دار

این محصول دارای عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان، طبقات قابل جابجایی، نورپردازی LED، بدنه استیل 304، پرده شب، کندانسور تمام مس، سیستم سرمایشی چرخشی، کمپرسور پر قدرت، استند نمایش قیمت و... می باشد. این دستگاه بر خلاف مدل های بدون درب، دارای کاور شب نیستند. نحوه ی عملکرد این یخچال پرده هوا به این صورت است که لایه ای از هوا، از طریق منافذ زیر طبقات در فضای بیرونی یخچال ایجاد میشود و دمای آن را به حد مطلوب میرساند.

نکات مهم برای خرید یخچال پرده هوا

  • بررسی پوشش بدنه یخچال

  • بر اساس نوع تقاضا، یخچال مورد نظر دارای کاور شب برقی ریموت دار یا دستی فنری باشد.

  • بررسی شکل ظاهری رنگ و ابعاد یخچال که مطابق با دکوراسیون فروشگاه باشد.

  • از یخچال های مدل روز که دارای صفحه نمایشگر دیجیتالی و ترمومتر باشند و همچنین از قابلیت دادن برنامه به دستگاه پشتیبانی کند.

  • متناسب با موقعیت و فضای موجود فروشگاه، ابعاد یخچال را مشخص نمایید.

  • بررسی نوع سیستم روشنایی و عمر مفید آن ها و استفاده از لامپ های کم مصرف که اکثرا از نوع SMD می باشند.

  • با توجه به اهمیت روشن بودن یخچال در شب، از کاور شب ریموت دار یا دستی فنری برخوردار باشد که برای جلوگیری از اتلاف انرژی بسیار تاثیرگذار می باشد.

  • بررسی ابعاد یخچال که باید با توجه به فضای قابل دسترس در فروشگاه و مصرف انرژی در نظر گرفته شود.

  • بررسی تحمل وزن طبقات یخچال

 

یخچال ایستاده

یکی از مهم ترین تجهیزات برای راه اندازی فروشگاه، هایپرمارکت، سوپرمارکت، قصابی، لبنیاتی، فست فودی و.. یخچال ایستاده ویترینی می باشد که برای نگهداری انواع نوشیدنی، مواد غذایی، گوشت و مرغ، سوسیس کالباس، سبزیجات، میوه، لبنیات و... مورد استفاده قرار میگیرد. این محصول در انواع مختلف تک درب تا شش درب با بهترین کیفیت تولید، و با مناسب ترین قیمت به فروش میرسد. این یخچال ویترینی دارای عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان جهت حفظ برودت و انرژی محصول می باشد.

درب های این یخچال فروشگاهی شیشه ای و از جنس سکوریت نشکن می باشند که در صورت برخورد احتمالی جسمی دچار شکستگی نمی شوند. این یخچال کم مصرف از ورق های استیل نگیر تولید شده است که در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم هستند و شما میتوانید بدون نگرانی از زنگ زدگی آن را به راحتی با آب شستشو دهید. این محصول در ابعاد 60 سانتی، 70 سانتی، 90 سانتی، 120 سانتی و 5/1 متری تولید میشود.

با انواع یخچال های فروشگاهی آشنا شوید

فریزر صندوقی

یکی دیگر از تجهیزات مهم و کاربردی برای راه اندازی هر سوپرمارکت و فرشگاه بزرگ و کوچک، فریزر صندوقی است که به آن یخچال صندوقی نیز گفته می شود. این یخچال فریزر وسیله ای پرکاربرد است که در تمامی سوپرمارکت ها، هایپرمارکت ها و... برای نگهداری بستنی، مواد پروتئینی، سبزیجات و… مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول در انواع مختلف فروشگاهی، خانگی و طرح قدیم تولید میشود. این محصول در نمونه ی خانگی نیز تولید می شود که قابلیت نگهداری انواع گوشت، سبزیجات و مواد غذایی را در طولانی مدت دارد. شکل ظاهری فریزر صندوقی به صورت خوابیده است و برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار میگیرد.

فریزر صندوقی بدون برفک در ابعاد و اندازه های گوناگونی تولید می شود تا شما بتوانید محصول دلخواه خود را با توجه به نیازی که دارید، خریداری کنید. قدرت کمپرسور این فریرز صندوقی مغازه با توجه به لیتراژ آن تعیین می گردد، یعنی به طور کلی می شود گفت که هرچه لیتراژ یخچال بستنی بیشتر باشد، موتور قدرتمند تری بر روی آن نصب می گردد.

مزایای استفاده از فریزر صندوقی

مهم ترین مزیت این فریزر صندوقی گنجایش و قدرت سرمایش این محصول است. در اغلب فریزر های بستنی از سیستم یخ زدایی خودکار استفاده شده است یا سیستم بدون برفک در آنها به کار رفته، اما معمولا از سیستم یخ زدایی دستی در آنها استفاده شده است. یکی دیگر از موارد مهم، سر و صدای فریزر است که در انواع صندوقی آن کمتر از فریزر های ایستاده می باشد. با این حال، اگر فریزر صندوقی یک کمپرسور قدرتمند و پر سرعت داشته باشد، ممکن است کمی سر و صدا ایجاد کند.

ویژگی های فریزر صندوقی

  • عایق بندی: تزریق فوم پلی یورتان

  • جنس بدنه: گالوانیزه

  • موتور: امبراکو

  • نورپردازی: LED

  • جنس شیشه: سکوریت نشکن

  • ترموستات: دیجیتال

  • نوع درب: مگنتی

  • جنس سبد: فلزی

با انواع یخچال های فروشگاهی آشنا شوید

فریزر ایستاده

نمونه ی دیگر از محصولات پر کاربرد و ضروری برای فروشگاه ها، فریزرهای ایستاده هستند که در انواع تک درب الی شش درب در انواع مختلف 60 سانتی الی 2 متری با بهترین متریال تولید میشوند.

ویژگی های فریزر ایستاده

جنس بدنه فریزر ویترینی در دو نوع استیل و گالوانیزه با توجه به سفارش مشتری قابل سفارش است. شیشه های سکوریت نشکن در این محصول به کار رفته است. عایق بندی فریزر فروشگاهی تزریق فوم پلی یورتان می باشد. ترموستات دیجیتال به کار رفته در این محصول از نوع دیجیتالی جهت تنظیم دما می باشد. همچنین این محصول قابلیت درج لوگو و استیکر دلخواه مشتری را دارد.

فریزر ایستاده با توجه به محصولی که در آن نگهداری می شود، در دو رنج دمایی مختلف تولید می شود. برای نگهداری انواع مواد لبنیاتی و بستنی احتیاج به فریزر با موتور قوی تر و سرمادهی بیشتر داریم و برای نگهداری مواد پروتئینی به دمای 15+ درجه سانتی گراد برای نگهداری محصولات نیاز است.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز