خبرگزاری کار ایران

برترین و بهترین اساتید کنکور

برترین و بهترین اساتید کنکور
کد خبر : ۱۴۹۹۵۵۵

لیست و معرفی اساتید برتر کنکور در رشته های مختلف.

 

برترین و بهترین اساتید کنکور کشور:

وجود یک استاد خوب در هر درسی می‌تواند یکی از عوامل تاثیرگزار در موفقیت شما برای کنکور باشد البته در این میان باید به نکاتی توجه کرد که بسیار مهم و ضروری هستند، در ابتدای معرفی بهترین و برترین اساتید کنکور،  لازم به ذکر است که اساتید عالی در کشور هستند که  علی رغم کیفیت آموزشی بسیار بالا اما ناشناخته یا کمتر شناخته شده می‌باشند.

 بررسی اساتید در این مقاله با توجه به جزوه، کیفیت کلاس کنکور، میزان رسا بودن مطالب و خروجی رتبه‌های برتر می‌باشد که می‌تواند ارزیابی دقیقی از اساتید به شما بدهد. تدریس هر استاد در کلاس کنکور ممکن است متفاوت باشد بعضی از اساتید در کلاس کنکور حضوری و بعضی از اساتید در کلاس کنکور آنلاین خروجی بهتری دارند.

 اساتید زیست کنکور

 استاد علی کرامت

 تدریس کاملا مفهومی، تحلیل و توزیع دقیق کتاب، ایجاد جذابیت درس زیست در کنار تست‌های بسیار پربار و نکته‌دار از جمله نقاط قوت استاد علی کرامت می‌باشد البته فراموش نشود که استاد کرامت از برترین و قوی ترین اساتید زیست در طراحی سوالات درجه یک می باشد.

 استاد دکترابوالفضل حاتمی

 کالبد شکافی کامل متن کتاب درسی به علاوه بررسی دقیق تمامی شکل‌های کتاب زیست از نکات بسیار مورد توجه تدریس دکتر حاتمی می‌باشد تست زیاد و مفهومی و تحلیل کامل همه تست‌ها از دیگر نکات تدریس استاد می‌باشد.

 کتاب محور بودن استاد حاتمی باعث می‌شود دانش آموز هیچگونه ابهام یا ایهامی را در تست‌های مختلف مواجه نشود

 استاد حنیف عظیمی

 تدریس مفهومی در کنار بررسی کامل تست‌های مختلف باعث می‌شود دانش آموز با همه نوع تیپ سوال زیست آشنایی کامل داشته باشد البته تدریس پویا و زنده استاد باعث عدم خستگی دانش آموز می‌شود و تمامی توجه دانش آموز را در تمام زمان تدریس به خود میخکوب می‌کند

 استاد محمد همدانی

 از نکات بسیار مهم استاد همدانی می‌توان بیان شیوه در رساندن کامل مطالب به دانش آموز اشاره کرد بررسی شکل‌ها به همراه تدریس با انیمیشن‌های مختلف در درک مفهوم نیز بسیار کمک می‌کند

  استاد علی محمد عمارلو

 استاد عمارلو از اساتید بسیار با سابقه و قدیمی درس زیست می‌باشد  که با جزوه‌های بسیار عالی که دارد به همراه تست زیاد باعث تسلط خوب دانش آموز به مطالب می‌شود

. البته نیاز است که توجه کامل خود را در کلاس‌های استاد به کار ببرید تا مطلبی از دستتان خارج نشود

برترین و بهترین اساتید کنکور

سایر اساتید به نام درس زیست

  1.  استاد موسی بیات
  2.  استاد فرزام فرهمندنیا
  3.  استاد محمد پازوکی
  4.  استاد رضا امیر
  5.  استاد پوریا خیراندیش
  6.  اساتید فیزیک کنکور
  7.  استاد مهدی یحیوی

 تدریس مفهومی تمامی نکات به همراه مثال‌های قابل درک برای دانش آموز در کنار جزوه‌های کاملی که دارند باعث می‌شود دانش آموز به تمامی مثال‌ها و تیپ‌های سوال مسلط شود

 استاد شاهرخ غزنوی

 استاد شاهرخ غزنوی از قدیمی‌ترین اساتید درس فیزیک می‌باشد که با حل تست‌های لول آسان تا سخت تا درصد بالای کنکور کاملاً کفایت می‌کند تکنیک‌های تست زنی در کنار تست‌های مفهومی کمک می‌کند تا هم دانش آموزان متوسط و هم دانش آموزان بسیار قوی خروجی خوبی را از کلاس داشته باشند

 استاد محمد نوکنده

 تدریس مفهومی جزوه خوب و مدیریت زمان تدریس فصل‌های مختلف از نکات بسیار قوی استاد نوکنده می‌باشد می‌توان گفت جزوه استاد نوکنده تقریباً تمامی تیپ تست‌های مختلف را در بر می‌گیرد

 استاد محمدرضا ذهبی

  تدریس از پایه و تشریح کامل مسائل و تدریس کامل تمامی مباحث و نکات کنکوری باعث می‌شود حتی دانش آموز بسیار ضعیف هم بتواند به راحتی با استاد ارتباط برقرار کند.

استاد امیر قضاتی

تدریس کاملا مفهومی به همراه ارائه تکنیک های مختلف در کنار مفهوم و حل تست های جوندار و سخت باعث می شود دانش آموز به انواع تیپ تست های مختلف مسلط شود البته ممن است دانش آموز ضعیف نتواند ارتباط چندانی را در کلاس با استاد بگیرد.

برترین و بهترین اساتید کنکور

سایر اساتید به نام فیزیک کنکور

  1.  استاد میرحسینی
  2.  استاد پیمان کامیار
  3.  استاد میلاد ملاکیان
  4.  استاد فرید شهریاری

 بهترین اساتید کنکور ریاضی

 استاد علی مقدم نیا

 ایجاد جذابیت برای درس ریاضی و بیان و لحن شیوای استاد باعث شده هر دانش آموز حتی کسی که علاقه‌ای به ریاضی ندارد به راحتی ارتباط خوبی را با این درس برقرار کند. تدریس کاملاً اصولی و مفهومی و بررسی تمام نکات لازم برای درصدهای بالا جزو نقاط بسیار ارزشمند استاد مقدم نیا می‌باشد.

 استاد سعید بنی هاشمی

 تدریس از پایه و مفهومی در کنار فضای صمیمی که در کلاس استاد بنی هاشمی وجود دارد باعث می‌شود دانش آموز بدون خستگی تمامی آموزش ها را به صورت کامل فراگیر آموزش محاسبات سریع،  آموزش تکنیک‌های حل سریع تست‌ها و بررسی کامل تمامی تیپ سوالات مختلف ریاضی می‌تواند درصد بالای درس ریاضی را به راحتی برای شما تضمین کند.

استاد سروش موئینی

 حل کاملاً تشریحی و بررسی تمامی مراحل حل تست‌ها در درس ریاضی استاد سروش موئینی را یکی از اساتیدی قرار داده که حتی دانش آموزان متوسط و ضعیف هم به راحتی  یادگیری کامل داشته باشند. ایده‌های تستی متفاوت و ذهن باز استاد در طراحی سوالات خاص و درجه یک از جمله ویژگی‌های تدریس استاد می‌باشد.

 استاد افشین ملاک‌پور

 تدریس از صفر تا ۱۰۰ صورت می‌گیرد جزوه حرفه‌ای و کامل و حل تست‌های متفاوت باعث شده تا دانش آموز با همه نوع تیپ سوالی آشنا باشد

 یکنواخت بودن روال کلاس و فضای فقط علمی می‌تواند از نقاط ضعف یا قوت تدریس استاد قرار بگیرد.

 استاد آریان حیدری

 جزوه کامل و به روز و بیان شیوه همراه با فضای غیر یکنواخت از جمله نقاط قوت تدریس استاد می‌باشد و بیان تکنیک‌های متفاوت به دانش آموز کمک می‌کند تا در صرفه‌جویی زمان در حل تست به خوبی عمل کند.

 البته برخی از دانش آموزان نمی‌توانند با تدریس استاد ارتباط برقرار کنند و در حل سوالات مفهومی بعضاً دچار مشکل می‌شوند.

 سایر اساتید به نام ریاضی کنکور

  1.  استاد آرش عمید
  2.  استاد خوانچه زار
  3.  استاد مجید رفعتی
  4.  استاد بهرام جلالی
  5.  استاد سجاد نقیه

 اساتید شیمی کنکور

 استاد بهمن بازرگان

 تسلط کامل به تمامی مطالب شیمی و سطح علمی بسیار بالای استاد در کنار کتاب و جزوه بسیار کامل و پر حجم استاد به شما کمک می‌کند هر نوع نکته و سوالی در درس شیمی را کامل مسلط شوید.

 البته بعضاً دانش آموزان با شیوه بیان استاد ارتباط برقرار نکرده و به جزوه یا کتاب استاد بسنده می‌کنند.

استاد رضا بابایی

 بیان و لحن بسیار عالی در کنار تدریس مفهومی و تستی باعث شده تا هر تیپ دانش آموزی بتواند به راحتی با کلاس ارتباط بگیرد البته استاد بعضاً مطالب حفظی درس شیمی را به دانش آموز واگذار کرده و بیشتر به حل مسائل و تست پرداخته می‌شود.

 استاد شهریار ملک شاهی

 از جمله اساتیدی در درس شیمی که تمامی مسائل و حفظی‌های شیمی کامل تحت پوشش قرار می‌گیرد جزوه عالی و کامل در کنار حل تست‌های بسیار زیاد از جمله مواردی است که به دانش آموزان استاد ملکشاهی کمک می‌کند تا با هر نوع تستی آشنایی کامل داشته باشند.

 استاد رضا مصلایی

 جزوه کامل و جامع حل انواع مسائل مختلف و تدریس از پایه از جمله نقاط قوت تدریس استاد مصلایی می‌باشد البته یکنواخت بودن کلاس ممکن است  در درگیر بودن فکر دانش آموز در تمام طول تدریس دانش آموز را دچار مشکل کند.

 استاد محمد مرادی

 توضیح صفر تا صد در کنار فضای غیر یکنواخت کلاس و ارتباط استاد با دانش آموز از جمله نقاط قوت محسوب می‌گردد

 تدریس استاد مرادی در برخی مباحث بسیار زیاد و با جزئیات و در بعضی مباحث کمتر می‌باشد که این موضوع باعث می‌شود تا دانش آموز در برخی از مفاهیم دچار مشکل یادگیری شود.

سایر اساتید به نام شیمی کنکور

  1.  استاد امید مصلایی
  2. استاد رضا آقاجانی
  3.  استاد هادیان فرد
  4.  استاد پارسا فراهانی

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز