خبرگزاری کار ایران

۵ نکته طلایی هنگام خرید ساعت دیواری

۵ نکته طلایی هنگام خرید ساعت دیواری
کد خبر : ۱۴۹۹۵۵۴

ساعت دیواری یکی از اجزایی است که هر مهمان و دوست و آشنایی به خانه شما بیاید اولین چیزی که چشمش به آن می خورد ساعت دیواری است! به این دلیل که معمولا روی دیوار پذیرایی قرار گرفته و به خاطر بزرگی اش، به عنوان نقطه کانونی در پذیرایی عمل می کند.

 

شاید شما هم قصد خرید ساعت دیواری را دارید. به دلیل تنوع زیاد در بازار و همچنین وجود ساعت های تقلبی حتما  قبل از هرچیز باید بدانید که چه نکاتی را رعایت کنید.

در این مقاله قصد داریم 5 نکته طلایی را که در هنگام خرید ساعت دیواری باید رعایت کنید به شما بگوییم. پس برویم سراغ اصل مطلب!

 

  • توجه به تناسب سبک ساعت و دکوراسیون

سبک دکوراسیون شما چیست؟ مینیمال؟ کلاسیک یا مدرن؟ بسته به اینکه چه سبک دکوراسیونی در منزل خود به کار برده ایدف نوع ساعت های دیواری در بازار می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال برای دکور سبک مینیمال نباید از ساعت هایی استفاده کنید که پیچیدگی ها و زرق و برق زیادی داشته باشند.

بنابر این قبل از هرچیز مطمئن شوید که سبک و طراحی ساعت دیواری با دکوراسیون اتاق هماهنگ است. 

 

  • اندازه ساعت دیواری

این نکته نیز بسیار اهمیت دارد چون موارد زیادی دیده شده که پس از خرید ساعت دیواری، اندازه آن روی دیوار بزرگتر یا کوچتر از مقیاسی که باید باشد بود. بنابر این قبل از اقدام به خرید ساعت دیواری، اندازه آن را در نظر داشته باشید. ساعت‌های بزرگ برای دیوارهای بزرگ و فضاهای باز مناسب هستند، در حالی که ساعت‌های کوچک برای فضاهای محدود و اتاق‌های کوچک‌تر بهتر است.

 

  • انتخاب مکان مناسب

انتخاب مکان مناسب یکی از مهم ترین نکات طلایی خرید ساعت دیواری است که باید به آن توجه ویژه داشته باشید. باید مکانی را برای ساعت دیواری انتخاب نمایید که علاوه بر اینکه مهمان ها و خودتان بتوانید ساعت را به راحتی مشاهده کنید، جلوه زیبایی هم در پذیرایی شما داشته باشد.

به عنوان مثال برخی دوست دارند از تقارن در نصب ساعت استفاده کنند. همچنین باید در نظر داشته باشید که ساعت را در مکانی با نور زیاد آویزان کنید تا مطمئن شوید که صفحه ساعت خوانا است. اگر ساعت را در مکانی با نور کم آویزان کنید، ممکن است نیاز باشد ساعتی را با نور پس زمینه انتخاب کنید.

 

  • خرید ساعت دیواری بی صدا در صورت نیاز

اگر به صدای ساعت حساس هستید نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که ساعت هایی خریداری کنید که یا عقربه های دائم گرد دارند یا بدون عقربه ثانیه شمار هستند. اینگونه دیگر صدای ساعت شما یا خانواده را اذیت نمیکند و به راحتی می توانید از آن استفاده نمایید. 

 

  • سبک ساعت دیواری خاص

دقت کرده اید خیلی از خانه های دوست و آشنا که می رویم همگی نوع مشابهی از ساعت دیواری را نصب کرده اند؟ اگر شما میخواهید منحصر به فرد و خاص به نظر برسید استفاده از ساعت هایی با سبک های متداول خودداری کنید. در عوض از ساعت هایی مثل برند النسی که تولید کننده خاص ترین ساعت های دیواری در ایران است بهره ببرید.

همچنین برخی ساعت ها توسط این برند تولید می شوند که ترکیب با تابلو دیواری بوده و شما با خرید آن نیاز ندارید که تابلویی دیگر را نیز خریداری نمایید.

 

جمع بندی و نتیجه گیری

در این مقاله 5 نکته طلایی برای خرید ساعت دیواری را معرفی کردیم که حتما نیاز است که برای خرید در نظر داشته باشید. در نهایت یادتان باشد که قبل از خرید به صورت منطقی گزینه ها را بررسی کنید و هرکدام که بیشتر به دلتان مینشینند را انتخاب نمایید. برای این کار متیوانید به وب سایت النسی  مراجعه فرمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز