خبرگزاری کار ایران

ایمن پلیمر شیمی؛ نماد تولید دانش‌محور

ایمن پلیمر شیمی؛ نماد تولید دانش‌محور
کد خبر : ۱۴۹۷۵۵۷

برند IPC نزد متخصصین امر، به عنوان برندی شناخته می‌شود که از کیفیت مطلوب در زمینه سیستم‌های پلی یورتان فعالیت دارد. مواد اولیه فوم سخت و نرم، الاستوفوم، سیستم‌های پوشش و چسب و ... از جمله محصولات دانش‌محوری هستند که این شرکت تولید می‌کند. در نهایت، تولیدات مربوطه در صنایعی همچون خودرو سازی، اسباب بازی، بسته‌بندی، صنعت کالای خواب، صنعت پزشکی و ... کاربرد دارد.

به گزارش ایلنا،ایمن پلیمر شیمی، بیش از 20 سال سابقه‌ی کاری حرفه‌ای را در کارنامه‌ی خود دارد. شرکت "ایمن پلیمر شیمی" فعالیت خود را از سال 1382 آغاز کرد. این شرکت در همان سال اول توانسته بود به جهت اتکاء بر متد علمی، فروش قابل توجهی را عاید خود کند. به همین جهت از همان سال اولِ فعالیت توانست رقیبی جدی برای رقبایش محسوب شود.

هر چند که راه‌اندازی آزمایشگاه تحقیق و توسعه شرکت، 10 سال بعد از تجارب اولیه موفقیت این شرکت بود؛ اما به هر طریق این آزمایشگاه موجب تامین بیش از پیش نیازهای مشتریان شرکت شد. درست یک سال بعد از راه اندازی آزمایشگاه، این شرکت کارخانه خود را مجهز به تکنولوژی روز دنیا نمود. این تجهیزات برای تولید پلی یورتان به کار گرفته می‌شود. ضمن تلاش‌های صورت گرفته بالاخره در سال 97، خط تولید این مواد توسط شرکت با برند شهیر IPC راه‌اندازی شد.

اکنون برند IPC نزد متخصصین امر، به عنوان برندی شناخته می‌شود که از کیفیت مطلوب در زمینه سیستم‌های پلی یورتان فعالیت دارد. مواد اولیه فوم سخت و نرم، الاستوفوم، سیستم‌های پوشش و چسب و ... از جمله محصولات دانش‌محوری هستند که این شرکت تولید می‌کند. در نهایت، تولیدات مربوطه در صنایعی همچون خودرو سازی، اسباب بازی، بسته‌بندی، صنعت کالای خواب، صنعت پزشکی و ... کاربرد دارد. جهت اطلاع دقیق‌تر از فعالیت  شرکت "ایمن پلیمر شیمی" این قسمت کلیک کنید.

 

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز