خبرگزاری کار ایران

معرفی داروخانه آنلاین داروپست

معرفی داروخانه آنلاین داروپست
کد خبر : ۱۴۹۶۹۷۴

داروخانه آنلاین داروپست، اولین پایگاه اطلاع رسانی جامع اینترنتی به منظور اطلاع رسانی و آشنائی هرچه بهتر مصرف کنندگان از روش مصرف، مشخصات، موارد مصرف، کاربرد، اجزاء تشکیل دهنده، کمپانی و کشور سازنده، قیمت مصرف کننده و همچنین ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی از کلیه محصولات مکمل های ورزشی، مکمل های غذایی، محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات بهداشتی مادر و کودک، محصولات ارتوپدی و تجهیزات پزشکی، محصولات زناشویی مورد تائید وزارت بهداشت راه اندازی گردید.

داروخانه آنلاین دکتر فکور با نام تجاری داروپست در شهر مشهد با مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو و همچنین وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دارا بودن نماد اینماد از وزارت صنعت، معدن و تجارت مشغول به فعالیت است. داروخانه آنلاین مشهد توانسته است با ارسال محصولات در سریع ترین زمان ممکن در سراسر کشور رضایت بیشتر مشتریان خود را جلب کند.

 

اهداف و ماموریت داروخانه اینترنتی داروپست

شما می توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین دکتر فکور هر محصول غیر داروئی را به راحتی خرید نمائید و تیم داروپست پس از بررسی کامل سفارش شما، نسبت به ارسال آن اقدام می کنند.

کاربران اینترنتی برای صرفه جوئی در زمان و داشتن خرید آسان میتوانند در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به وب سایت داروخانه اینترنتی مشهد داروپست محصول مورد نظر خود را مشاهده و بررسی و نسبت به خرید و پرداخت از طریق درگاه آنلاین بانکی اقدام نمایید.

معرفی داروخانه آنلاین داروپست

محصولات داروخانه آنلاین داروپست:

داروخانه آنلاین داروپست با در نظر گرفتن تمامی حساسیت های تغذیه ای و دارویی مادران و کودکان، انواع مکمل های با کیفیت غذای کودک، دوران بارداری و شیردهی، لوازم معتبر کودک را در لیست محصولات خود قرار داده است.

مکمل های ورزشی شامل انواع پروتئین، گینر، کراتین، گلوتامین، آمینو اسید، پمپ، آرژنین، اچ ام بی، بتاآلانین، تریبلوس در سایت داروخانه آنلاین داروپست ارائه می شود.

تمام مکمل های ورزشی مجوز دار و با لیبل وزارت بهداشت از جمله برندهای اپتیموم، تویین لب، بی پی آی، ماسل فارم، نوترکس، بیست اسپورت، اپکس، نوتریمد، مگنوم، فارماتک، کارن، ژن استار، ترک نوتریشن، کیو ان تی، آیرون مکس، مکس ماسل، مایوژنیکس، جاینت، ویگور، فلکس پاور، آپوویتال، یوروویتال و فانتوم در داروخانه دکتر فکور موجود است و مشاوره تخصصی ورزشی توسط مشاورین آقا و خانم به صورت رایگان داده می شود.

مکمل های دیگر مربوط به مکمل های مفاصل و استخوان، مکمل های رژیمی، غذایی، مکمل های گیاهی، دیابت، مکمل های کودک، مکمل آقایان و خانم ها می باشد.

در داروخانه آنلاین داروپست محصولات آرایشی و بهداشتی گسترده ای را شامل می گردد از قبیل مرطوب کننده و آبرسان، ضد لک، روشن کننده، ضد چروک، شوینده های پوست، ترمیم کننده پوست، لوازم ضد عفونی کننده، ضد آفتاب، اصلاح صورت و بدن، پدهای بهداشتی، محصولات مربوط به دهان و دندان شامل خمیر دندان، دهان شویه، نخ دندان و مسواک، محصولات مراقبت و نگهداری از مو شامل تقویت کننده مو، حالت دهنده مو، نرم کننده مو، سرم و ماسک مو، تونیک مو، مژه و ابرو، لوسیون و شامپو ارائه می شود.

دستگاه فشارسنج، تجهیزات دیابتیک، ترازو و دماسنج نیز از دیگر محصولات ارائه شده در داروخانه آنلاین داروپست است.

معرفی داروخانه آنلاین داروپست

جشنواره های تخفیفی داروپست:

شما می توانید با دنبال کردن صفحه اینستاگرام داروپست به آدرس mokamel.daroopost@ و کانال تلگرام داروپست به آدرس mokamel_daroopost@ و همچنین عضویت در سایت ما همواره از تخفیف ها، مسابقه ها و جشنواره های فروش مناسبتی و همچنین کدهای تخفیفی دوره ای داروپست استفاده نمائید و در هر کجای کشور ایران سفارش خود را در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

 

شیوه ارسال و پیگیری سفارش ها:

ما اینجا در داروپست بعد از ثبت سفارش مشتریان در سریع ترین زمان ممکن آماده سازی و پیگیری های ارسال آن را به سراسر کشور انجام می دهیم. در حال حاضر در شهر مشهد مقدس با استفاده از پیک موتوری و در شهرستان ها با استفاده از پست پیشتاز و تیپاکس سفارشات شما عزیزان را ارسال می نمائیم.

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز