خبرگزاری کار ایران

۷ اشتباهات رایج در خرید سرویس خواب و چیدمان اتاق خواب

۷ اشتباهات رایج در خرید سرویس خواب و چیدمان اتاق خواب
کد خبر : ۱۵۱۰۶۶۳

سرویس خواب از اهمیت زیادی برخوردار است. این المان بخش مهمی از منزل است و شما با آن زیاد سروکار دارید. توجه به نکات مهم هنگام خرید به شما کمک می کند که بهترین انتخاب را داشته باشید. ما در این نوشتار به هفت اشتباه رایج خرید انواع سرویس اشاره خواهیم کرد. شما می توانید با خرید از فروشگاه های معتبر خریدی لذت بخش را تجربه کنید و از پیش آمدن اشتباه جلوگیری نمایید.

سرویس خواب از اهمیت زیادی برخوردار است. این المان بخش مهمی از منزل است و شما با آن زیاد سروکار دارید. توجه به نکات مهم هنگام خرید به شما کمک می کند که بهترین انتخاب را داشته باشید. ما در این نوشتار به هفت اشتباه رایج خرید انواع سرویس اشاره خواهیم کرد. شما می توانید با خرید از فروشگاه های معتبر خریدی لذت بخش را تجربه کنید و از پیش آمدن اشتباه جلوگیری نمایید.

راهنمای خرید سرویس خواب

برای خرید سرویس خواب باید بودجه کافی مشخص کنید. این محصول کالای ضروری است و شما باید برای خرید آن برنامه ریزی نمایید. برای آنکه با قیمت مناسب محصول با کیفیت خریداری کنید می توانید محصولات مختلف و قیمت فروشگاه ها را با هم مقایسه نمایید. به طور معمول خرید از مکان های که بورس کالاست می تواند به صرفه تر باشد.

نحوه قرار گرفتن سرویس در اتاق خواب

قبل از خرید سرویس خواب به دکوراسیون اتاق توجه کنید. نحوه قرار دادن وسایل را در نظر بگیرید. تخت خواب باید زاویه مشخصی با پنجره داشته باشد. تابش شدید نور می تواند خواب آرام را مختل کند. میز دراور و آینه قدی باید در جایی قرار بگیرد که نور چراغ بدون سایه روشن وجود داشته باشد. پاتختی نزدیکترین موقعیت را نسبت به تخت دارد و کمدها با فاصله کنار دیوار قرار می گیرد. 

متراژ اتاق در چیدمان وسایل اهمیت زیادی دارد. اتاق خواب محلی برای استراحت است و خرید سرویس خواب شلوغ می تواند این آرامش را برهم بزند.

اشتباهات رایج در خرید سرویس خواب

هنگام خرید سرویس خواب شما باید به نکات مختلف توجه کنید. اشتباهات رایجی وجود دارد که توسط برخی افراد تکرار می شوند. ما در این نوشتار به موارد گوناگون اشاره می کنیم.

1. انتخاب جنس اشتباه

محیط زندگی خود را در نظر بگیرید و بهترین جنس سرویس را برای خواب انتخاب کنید. تخت خواب فلزی ممکن است در هوای شرجی دچار زنگ زدگی شود و در این هوا سرویس ام دی اف مناسب تر خواهد بود. از طرفی برای نوجوان ها معمولا تخت فلزی کاربردی تر است.

سرویس خواب ام دی اف در برابر نوسانات دما بسیار مقاوم است. همچنین رطوبت و شرجی کمتر به آن نفوذ می کند. نکته مهم درباره خرید تخت خواب ام دی اف آن است در عین حال که مقاومت آن بسیار زیاد است قیمت مناسبی دارد. قیمت به صرفه و دوام و ماندگاری این نوع سرویس باعث شده افراد خرید آن را در اولویت قرار دهند.

در صورتی که برای خرید سرویس خواب به مراکز تخصصی مراجعه کنید در مورد جنس سرویس شما را راهنمایی خواهند کرد. هر چقدر متریال کیفیت بالاتری داشته باشد دوام و ماندگاری آن بیشتر است. 

2. ابعاد نامناسب سرویس خواب

تخت خواب در اندازه های متنوع تولید می شود. بعضی تخت خواب ها ابعاد بیشتری دارند و در اصطلاح به آن کویین و کینگ گفته می شود. همچنین تخت خواب دو نفره به طور معمول با پهنای ۱۶۰ سانتی متر تولید می شود. اما شما می توانید با پهنای ۱۸۰ سانتی متر هم آن را سفارش دهید.

اشتباه رایج هنگام خرید سرویس خواب آن است که برای اتاق های کم عرض تخت بزرگ سفارش دهید. همچنین در صورتی که اتاق خواب شما وسعت زیادی دارد استفاده از المان های کوچک اتاق را خالی نشان می دهد.

۷ اشتباهات رایج در خرید سرویس خواب و چیدمان اتاق خواب

3. خرید المان های غیر ضروری

سرویس های خواب از قسمت های مختلفی تشکیل شده اند. تخت خواب، پاتختی، دراور، صندلی توالت، پاف نشیمن، کمد، آینه قدی از جمله المان های مختلف یک سرویس برای خواب است. اما به طور حتم برای کسانی که فضای کمی در اختیار دارند استفاده از تمام این وسایل غیر ضروری است.

وسایل زیاد اتاق را شلوغ و گرفته نشان می دهد و رفت و آمد را سخت‌ خواهد کرد. بهتر است با خرید وسایل مورد نیاز فضای آرامش بخشی تدارک ببینید.

4. اجرای سبک نامناسب

هنگام خرید سرویس خواب سبک های گوناگون را بررسی کنید. تخت خواب سلطنتی برای تازه عروس ها انتخابی ویژه و چشم نواز است. برای نوجوان ها تخت خواب اسپرت جذابیت بیشتری دارد. تخت خواب مدرن، کلاسیک، نئوکلاسیک، روستیک، مینیمال و... از دیگر محصولاتی است که به بازار عرضه می شود. خرید هر کدام از این نوع تخت خواب ها به سلیقه افراد بستگی دارد.

5. خرید سرویس خواب غیر کاربردی

طوری برنامه ریزی کنید که خرید سرویس خواب بتواند به بیشتر نیازهای شما پاسخ دهد. برای کودکان خرید سرویس خوابی که دارای نور مخفی است نیاز به خرید آباژور را برطرف می کند. تخت هایی با کفی متحرک و کشو زیرین برای دسته بندی وسایل مناسب است و حجم زیادی از بهم ریختگی اتاق را کم می کند.

برخی افراد هنگام خرید دچار اشتباه شده و فقط به ظاهر سرویس توجه می کنند در حالیکه با کمی دقت می توان خریدی به صرفه و رضایت بخش را تجربه کرد. 

۷ اشتباهات رایج در خرید سرویس خواب و چیدمان اتاق خواب

6. ناهماهنگی سرویس با تم اصلی طراحی 

از اشتباهات رایج خرید سرویس خواب ناهماهنگی وسایل با یکدیگر است. اگر در سایر قسمت های خانه وسایل دکوری کمی وجود دارد خرید سرویس مینیمال انتخاب بهتری است. اگر مبلمان خانه سلطنتی است خرید سرویس سلطنتی انتخاب به جایی است. در چنین فضایی قرار دادن تخت خواب مدرن چندان اصولی نخواهد بود.

انتخاب رنگ نیز یکی دیگر از مواردی است که برخی افراد دچار اشتباه شده و رنگ های نامناسب برای اتاق خواب خود انتخاب می کند. انتخاب سرویس ناهماهنگ نیز می تواند مشکل را دو چندان کند.

7. خرید سرویس خواب از مراکز غیر تخصصی

خرید سرویس خواب از مراکزی که به طور غیر تخصصی به فروش مصنوعات چوبی می پردازند باعث می شود بودجه شما به هدر برود. این نوع مراکز با متریال مرغوب آشنایی کافی ندارند. چوب با کیفیت را نمی شناسند و نمی توانند درباره انواع سبک های طراحی به شما مشورت دهند.

فروشگاه های معتبر که به طور اختصاصی به فروش سرویس خواب می پردازند اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهند. شما می توانید درباره تخت خواب فلزی، تخت خواب ام دی اف، تخت خواب تمام چوب با کارشناس فروش مشورت نمایید و سرویس کامل را با جنس مورد علاقه تان سفارش دهید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز