خبرگزاری کار ایران

هزار توی مجتمع قائم رضا در صنعت فولاد

هزار توی مجتمع قائم رضا در صنعت فولاد
کد خبر : ۱۵۲۹۹۰۴

مجتمع صنایع قائم رضا با بهره‌گیری از تخصص و تجربه فراوان، در انجام پروژه‌های صنعت فولاد کشور نقش بی‌بدیلی از خود به نمایش گذاشته است. این شرکت با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و همکاری با متخصصان برجسته، توانسته است پروژه‌های بزرگی را با موفقیت به انجام برساند.

به گزارش ایلنا؛ شرکت مجتمع صنایع قائم رضا به عنوان یکی از پیمانکاران برجسته کشور، افتخار دارد که بسیاری از پروژه‌های بزرگ ملی را در صنایع مختلف از جمله معدن، فولاد، سیمان، نفت، گاز و پتروشیمی به انجام رسانده است. این شرکت با بهره‌گیری از توانمندی‌های گسترده در زمینه‌های مدیریت پروژه، مهندسی، ساخت، تأمین، اجرای کارهای ساختمانی، نصب، راه‌اندازی، آموزش و نظارت، توانسته است پروژه‌های زیرساختی کشور را به صورت کلید در دست اجرا کند.

شرکت قائم رضا با پشتوانه اجرای پروژه‌های صنعتی متعدد، موفق به اخذ گواهینامه صلاحیت پیمانکاری از سازمان برنامه و بودجه در رشته‌های زیر شده است: رتبه یک در رشته صنعت و معدن، رتبه یک در رشته آب، رتبه یک در رشته ساختمان و ابنیه، رتبه یک در رشته تأسیسات و تجهیزات، رتبه سه در رشته نفت، گاز و پتروشیمی، رتبه پنج در رشته نیرو.

علاوه بر سال‌ها تجربه ملی، این شرکت توانمندی منحصر به فردی در تأمین منابع مالی، ارائه خدمات بازرگانی و انجام امور بازاریابی در داخل و خارج از کشور دارد.

راهبری برنامه‌ها با نیروهای زبده داخلی

شرکت مجتمع صنایع قائم رضا با بهره‌گیری از نیروی انسانی متخصص و کارآزموده و ایجاد محیط کاری ایده‌آل، بهترین فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های معتبر کشور را جذب کرده است. این شرکت با دسترسی به اطلاعات علمی و فنی به‌روز و همکاری با منابع بین‌المللی معتبر، سابقه‌ای طولانی در بهینه‌سازی عملکرد صنایع کشور دارد. به همین جهت می‌توان گفت که انتخاب محصولات مجتمع صنایع قائم رضا، انتخابی هوشمندانه برای آینده‌ای روشن و موفق قلمداد خواهد شد.

هزار توی مجتمع قائم رضا در صنعت فولاد

هزار توی مجتمع قائم رضا در صنعت فولاد

دستیابی به کیفیت اعلاء محصولات و خدمات از مهمترین اهداف مجتمع قائم رضا محسوب می‌شود. در همین راستا عملکرد این شرکت بر اساس استانداردهای لازم بین‌المللی مدیریتی صورت می‌گیرد؛ از جمله مدیریت تضمین کیفیت ISO 9001:2015، مدیریت محیط زیست ISO 14001:2015، رضایت مشتریان ISO 10004:2018، مدیریت پروژه ISO 21500:2021، مدیریت ایمنی و سلامت ISO 45001 و سیستم مدیریت محیط زیست و ایمنی HSE-MS. در حال حاضر این شرکت در تلاش است تا در آینده نزدیک مدل تعالی سازمانی EFQM، آنالیز خطا (FMEA) و مدیریت زنجیره تأمین (SCM) را در نیز به جهت ادامه‌دار بودن کیفیت خدمات و محصولاتش در دستور کار قرار دهد.

عرصه‌های خدمت‌رسانی

همانطور که گفته شد مجتمع صنایع قائم رضا با بهره‌گیری از نیروی انسانی مجرب و متخصص و ایجاد محیط کاری مطلوب، توانسته است بهترین فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های معتبر کشور را به همکاری دعوت کند. این شرکت با دسترسی به اطلاعات علمی و فنی به‌روز و همکاری با منابع بین‌المللی معتبر، تجربه‌ای طولانی در بهبود عملکرد صنایع کشور دارد.

ضمن این روند مجتمع مذکور توانسته است در زمینه‌های از جمله مدیریت اجرای پروژه‌های صنعتی، طراحی و مهندسی پایه و تفصیلی، اجرای عملیات ساختمانی و معماری، ساخت و تامین اسکلت فلزی، تجهیزات مکانیکی، بازرسی کنترل کیفی و نظارت و .... فعالیت چشم‌گیر و در خور توجهی داشته باشد.

یک سر و هزاران سودا

مجتمع صنایع قائم رضا با بهره‌گیری از تخصص و تجربه فراوان، در انجام پروژه‌های صنعت فولاد کشور نقش بی‌بدیلی از خود به نمایش گذاشته است. این شرکت با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و همکاری با متخصصان برجسته، توانسته است پروژه‌های بزرگی را با موفقیت به انجام برساند. عملکرد بی‌نظیر مجتمع صنایع قائم رضا در این حوزه، نه تنها به بهبود کیفیت و کارایی پروژه‌ها کمک کرده، بلکه استانداردهای جدیدی را در صنعت فولاد کشور به وجود آورده است.

این شرکت با تعهد به کیفیت و نوآوری، همواره در مسیر پیشرفت و تعالی گام برمی‌دارد و به عنوان یکی از پیشروان صنعت فولاد کشور شناخته می‌شود. با توجه به مدیریت جاری در این مجتمع بزرگ و همچنین حضور نیروهای خبره، باید بگوییم که  بدون فعالیت این مجتمع، بسیاری از فولادی‌های کشور اکنون یا شروع به فعالیت نمی‌کردند و یا از چرخه‌ی فعالیت خود خارج می‌شدند. مستند این ادعا مجموعه برنامه‌هایی است که این مجتمع به فرجام رسانده است. مجتمع قائم رضا در پروژه‌های فولادی زیر نقش بسیار اساسی ایفاء کرده است.

هزار توی مجتمع قائم رضا در صنعت فولاد

فولاد خوزستان، طرح ریخته‌گری و نورد پیوسته سبا، کک‌سازی طرح توازن، کوره بلند شماره 3 طرح توازن، آگلومراسیون طرح توازن، تاسیسات جانبی طرح توازن، کوره بلند میبد، ذوب آهن همدان، احیاء مستقیم فولاد بافق، احیا مستقیم طرح قائم، نصب تجهیزات و اجرای نسوزچینی، تاسیسات و سیویل پروژه صبا فولاد خلیج فارس، بازسازی و افزایش ظرفیت کوره‌های واکینگ‌بیم نورد گرم، آگلومراسیون مجتمع فولاد زرند، متریال هندلینگ مجتمع فوالد زرند، آگزیالری مجتمع فوالد زرند، کارگاه اکسیژن مجتمع فولاد زرند،  فولاد سازی مجتمع فولاد زرند، نورد گرم فولاد آریا و ....

جهت آشنایی بیشتر با این مجتمع و بررسی حیطه‌های فعالیت آن می‌توانید به سایت این مجتمع مراجعه کنید.

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز