خبرگزاری کار ایران

جوانمرد در گفتگو با ایلنا:

چرا نرخ‌گذاری شهربازی‌‌ها را اتحادیه عکاسان انجام می‌دهد؟

چرا نرخ‌گذاری شهربازی‌‌ها را اتحادیه عکاسان انجام می‌دهد؟
کد خبر : ۱۵۳۰۸۵۵

مدیرعامل چهار شهربازی در شهرهای تهران، مشهد، طرقبه و مازندران معتقد است؛ در صورتی که نام انجمن شهربازی‌داران به اتحادیه تغییر پیدا کند، مردم بیشتر مراجعه می‌کنند و باعث جذب سرمایه بیشتر نیز خواهد شد.

محمود جوانمرد، مدیرعامل چهار شهربازی در شهرهای تهران، مشهد، طرقبه و مازندران در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه از سال ۱۳۸۵ وارد صنف گردشگری و تفریحی کشور شده است گفت: هم اکنون در سمت مدیرعاملی چهار شهربازی مشغول فعالیت هستم و خوشبختانه روزانه تعداد زیادی گردشگر به این مرکز مراجعه می‌کنند.

او افزود: مهم‌ترین مشکل ما این است که صنعت ما متولی ندارد، به عنوان مثال؛ همین موضوع تغییر نام انجمن به اتحادیه یکی از مهمترین مشکلات فعالین این صنف به شمار می‌رود.

چالش اصلی نرخ‌گذاری خدمات است

این فعال صنف شهربازی گفت: چالش بعدی ما قیمت‌گذاری این خدمات است و اینکه هیچ مرجع قانونی انجمن ما را به عنوان مرجعی معتبر برای نرخ گذاری قبول ندارد.

جوانمرد ادامه داد: به عنوان مثال مجموعه شهربازی مشهد و طرقبه برای قیمت‌گذاری باید دنبال جایی باشد تا آنرا قبول کنند و تمام مشکلات ما از نداشتن یک اتحادیه متمرکز است.

او تاکید کرد: شهربازی طرقبه روزانه ۲۰ هزار نفر ورودی دارد اما قیمت خدمات را اتحادیه عکاسان به ما اعلام می کند؛ این در حالی است که این اتحادیه هیچ صلاحیت و تجربه‌ای در قانون‌گذاری و قیمت کالا و خدماتی که ارائه می دهیم ندارد.

انجمن شهربازی‌داران را به رسمیت نمی‌شناسند

جوانمرد در ادامه گفت: ما هم اگر اتحادیه‌ای داشته باشیم می‌توانیم از آن حمایت کنیم و حمایت شویم، قانون نیز اتحادیه ما را به رسمیت خواهد شناخت و مشکلات ما بسیار کمتر خواهد شد.

او با تاکید بر اینکه در این صورت سرمایه‌گذاران بیشتری وارد صنعت شهربازی خواهند شد، گفت: طبیعتا با تغییر نام انجمن به اتحادیه صنعت شهربازی و گردشگری در کشور رشد بیشتری خواهد یافت.

این فعال صنعت شهربازی در ادامه گفت: صنف ما مغفول واقع شده و چندان دیده نشده است؛ این در حالی است که در صورت تغییر نام انجمن به اتحادیه مردم بیشتر به این صنف اعتماد خواهند کرد.

انتهای پیام/
مرجان شرف
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز