خبرگزاری کار ایران

گروه صنعتی آریا ترانسفو؛ پیشرو در صنعت ترانسفورماتور

گروه صنعتی آریا ترانسفو؛ پیشرو در صنعت ترانسفورماتور
کد خبر : ۱۵۳۰۸۸۳

محصولات گروه صنعتی آریا ترانسفو، با راندمان و کیفیت بالا، منطبق با دانش فنی روز و هم‌تراز با شرکت‌های پیشرو جهانی تولید می‌شوند.

به گزارش ایلنا، گروه صنعتی آریا ترانسفو با ۸ شرکت زیرمجموعه، در خط مقدم صنعت ترانسفورماتور قرار دارد. این شرکت با ارائه انواع ترانسفورماتورهای مورد نیاز شبکه، از محل تولید انرژی تا مصرف‌کننده نهایی و همچنین ترانسفورماتورهای خاص برای صنایع مختلف، خدمات خود را ارائه می‌کند. اما چرا آریا ترانسفو!؟

کیفیت بی‌نظیر و سرمایه‌گذاری در زیرساخت

محصولات این شرکت با راندمان و کیفیت بالا، منطبق با دانش فنی روز و هم‌تراز با شرکت‌های پیشرو جهانی تولید می‌شوند. این گروه صنعتی با سرمایه‌گذاری اساسی در تاسیسات، ماشین‌آلات، تجهیزات، خطوط تولید و آزمایشگاه‌های فشارقوی و همچنین بهره‌گیری از دانش فنی شرکت‌های معتبر اروپای غربی، به تولید محصولاتی با استانداردهای جهانی می‌پردازد.

تنوع در محصولات و خدمات

از ترانسفورماتورهای توزیع روغنی و خشک رزینی تا ترانسفورماتورهای شبکه انتقال و نیروگاهی و همچنین ترانسفورماتورهای کوره قوس الکتریکی خطوط ذوب صنایع فولاد و ترانسفورماتورهای خاص صنایع فروآلیاژ، تمامی نیازهای مشتریان خود را پوشش می‌دهد. محصولات و خدمات این شرکت بسیار وسیع است. بخشی از تولیدات را می‌توان به شرح زیر معرفی کرد:

-تولیدکننده انواع ترانسفورماتورهای توزیع روغنی و خشک رزینی تا ولتاژ ۳۶ کیلوولت و تا توان ۴۰۰۰ کیلو ولت آمپر

-تولیدکننده انواع ترانسفورماتورهای فوق توزیع و قدرت تا ولتاژ ۴۲۰ کیلوولت و تا توان ۵۵۰ مگاولت آمپر سه فاز و همچنین راکتورهای موازی تا توان ۱۰۰ مگاوار و ترانسفورماتورهای شیفت فاز

-تولیدکننده انواع ترانسفورماتورهای کوره قوس الکتریکی تا توان ۳۶۰ مگاولت‌آمپر و جریان تا ۱۴۰ کیلو آمپر، ترانسفورماتورهای پاتیلی، یکسوساز، سیکلوکانورتر و راکتورهای سری

-تولیدکننده لوازم و تجهیزات مورد مصرف در ترانسفورماتورهای توزیع، نظیر: کلید تنظیم ولتاژ، محفظه رطوبت گیر، روغن نما و شیرهای نمونه برداری

-تولیدکننده انواع سیم‌های تخت کاغذی و بافته شده تا ۸۱ رشته مورد مصرف در ترانسفورماتور

-ارائه دهنده خدمات پس از فروش: با شبکه گسترده نمایندگی های خود، ارائه کننده خدمات پس از فروش محصولات گروه و همچنین ارائه دهنده خدمات نصب و راه‌اندازی، مانیتورینگ، نگهداری و بازسازی ترانسفورماتورهای شبکه و صنایع و نیز تامین کننده گسترده لوازم یدکی مورد مصرف در ترانسفورماتور و شرکت بازرگانی آریا ترانسفو با برقراری شبکه نمایندگی های بازاریابی و فروش، عرضه کننده محصولات شرکت های گروه در داخل و خارج از کشور و با دارا بودن چرخه تامین در داخل و خارج از کشور، عهده دار تهیه مواد اولیه، تجهیزات و ماشین آلات شرکت های گروه است.

دلیل این اعتماد چیست؟

"شرکت آریا ترانسفو شرق"، "شرکت آریا ترانسفو قدرت"، "شرکت ترانسفورماتور کوره آریا" از جمله شرکت‌های "گروه صنعتی آریا ترانسفو" هستند. توانمندی گروه صنعتی آریا ترانسفو و زیرمجموعه‌های آن در حدی است که عموم فولادسازان کشور در حال حاضر از خریداران پر و پا قرص تولیدات این گروه صنعتی هستند. شرکت ترانسفورماتور کوره آریا، با تامین باکیفیت انواع ترانسفورماتور کوره و رآکتور برای شرکت‌های فولادی توانسته است اعتماد شرکت‌های فولادی را جذب کند؛ آنچنانکه ساخت بزرگترین ترانسفورماتور کوره قوس کشور را در کارنامه خود دارد.

  اکنون باید پرسید مادامکه شرکت‌های فولادی می‌توانند با تمسک به امر واردات از بهترین تولیدات روز دنیا بهره‌مند شوند و آن‌ را در ازدیاد کیفیت محصول نهایی خود به کار بگیرند چرا باید دست به دامان تولیدات "گروه صنعتی آریا ترانسفو" شوند؟ دلیل اصلی آن به بومی‌سازی و داخلی‌سازی انواع ترانسفورماتورهای کوره قوس الکتریکی از سوی این گروه تولیدی باز می‌گردد که کاملا مبتنی بر تکنولوژی روز دنیا است.

در حال حاضر این گروه تولیدی، قابلیت تولید انواع ترانسفورماتورهای کوره قوس الکتریکی را با استفاده از تکنولوژی و دانش فنی روز اروپا دارد. جهت آشنایی بیشتر با محصولات "گروه صنعتی آریا ترانسفو" به وبسایت این شرکت مراجعه کنید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز