خبرگزاری کار ایران

راهنمای کامل رزرو مسافرخانه در شهر مشهد

راهنمای کامل رزرو مسافرخانه در شهر مشهد
کد خبر : ۱۵۳۰۸۸۲

انتخاب یک سایت معتبر اولین گام برای رزرو اقامتگاه مناسب است تا در طول سفر پشتیبان دائم داشته باشید که تیم پشتیبانی "وبسایت یه جای خوب" از 7 صبح تا 11 شب پاسخگویتان خواهند بود.

هزینه اقامت در یک مسافرخانه نزدیک حرم چقدر می‌شود؟

برای اقامت در مشهد می‌توانید یک هتل، هتل آپارتمان یا مسافرخانه انتخاب کنید که برای سفرهای گروهی قطعا معقولانه‌ترین گزینه رزرو مسافرخانه است؛ ما در وبسایت یه جای خوب با معرفی صدها سوئیت و مسافرخانه در شهر مشهد، میزبان شما خواهیم بود. توجه داشته باشید که گشت شهری و ترانسفر نیز به صورت هدیه ویژه روی رزرو مسافرخانه شما قرار می‌گیرد تا در کنار خانواده بدون هیچ هزینه‌ای لحظات شادی را تجربه کنید.

مزیت مسافرخانه‌‌ مشهد نزدیک حرم ارزان، قیمت مناسب نسبت به هتل و هتل آپارتمان‌ها و کاهش هزینه‌های رفت و آمد است. به عبارتی، شما با هر بودجه‌ای می‌توانید به این شهر معنوی و پربرکت سفر کرده و از خستگی‌های زندگی روزمره رها شوید.

تفاوت مسافرخانه و هتل چیست؟

اولین تفاوت مسافرخانه و هتل نوع و متراژ آنهاست؛ مسافرخانه‌ها مانند یک خانه کوچک است که حتما آشپزخانه دارد اما هتل شبیه به اتاقی هست که بسته به درجه آن تجهیزات رفاهی متنوعی دارد. در هتل‌ها امکانات جانبی از جمله کافی‌شاپ، استخر، مجموعه ورزشی، انواع رستوران‌ و ... برای رفاه هرچه بیشتر مهمانان قرار داده شده است اما در مسافرخانه‌ها این امکانات جانبی وجود ندارد و به حداقل‌ها اکتفا یافته است.

واضح است که هتل‌ها هزینه بالاتری نسبت به مسافرخانه دارند به طوری که قیمت آن از حداقل شبی یک میلیون تومان برای هر نفر شروع می‌شود که با همان هزینه برای همه اعضای یک خانواده می‌توان مسافرخانه رزرو کرد! اما "یه جای خوب" به دلیل تخفیفات ویژه روی اقامتگاه‌های تحت گارانتی‌اش، هتل و هتل‌آپارتمان را با قیمتی بسیار عالی ارائه می‌دهد که رزروشان خانواده‌ها را شگفت‌زده می‌کند.

همچنین شما می‌توانید هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا رزرو کنید و سه وعده را در رستوران هتل میل نمائید اما کمتر مسافرخانه‌ای را می‌توان یافت که رستوران داشته باشد؛ بنابراین اگر اهل آشپزی نیستید و نمی‌خواهید هزینه‌های هنگفتی بابت صرف غذا در رستوران بپردازید، بهتر است دور مسافرخانه را خط بکشید و به دنبال اقامتگاهی با امکانات بیشتر بروید.

برای رزرو مسافرخانه در مشهد به چه مواردی باید توجه کرد؟

انتخاب یک سایت معتبر اولین گام برای رزرو اقامتگاه مناسب است تا در طول سفر پشتیبان دائم داشته باشید که تیم پشتیبانی "وبسایت یه جای خوب" از 7 صبح تا 11 شب پاسخگویتان خواهند بود.

همچنین از مهمترین موارد قبل از رزرو، دیدن تصاویر واقعی اقامتگاه است. یه جای خوب با تهیه فیلم و عکس‌های 360 درجه از اقامتگاه‌های مشهد این امکان را برایتان فراهم کرده است تا با چشم باز رزرو خود را انجام دهید.

توجه به موقعیت مکانی مسافرخانه و فاصله آن تا حرم نیز مهم است؛ چرا که انتخاب مسافرخانه نزدیک حرم، هزینه‌های جانبی مانند رفت و آمدتان را تا حدامکان پایین می‌آورد.

چگونه مسافرخانه نزدیک حرم در مشهد پیدا کنم؟

شهر مشهد مسافرخانه‌های زیادی دارد که بخاطر قیمت مناسبی ارائه می‌دهد، طرفداران خودش را دارد. برای یافتن بهترین مسافرخانه‌های مشهد، به وبسایت یه جای خوب مراجعه کرده و فیلتر مسافرخانه و سوئیت را تعیین نمائید تا لیستی از بهترین اقامتگاه‌های مشهد برایتان به نمایش گذاشته شود.

علاوه بر آن می‌توانید با شماره تلفن 5 رقمی 32045-051 با تیم فروش و پشتیبانی تماس حاصل فرمائید و مشخصات اقامتگاه مدنظرتان را بگویید تا تیم پشتیبانی در اسرع وقت لیستی از مسافرخانه‌های مورد نظرتان را ارسال کنند.

در ادامه لیست مسافرخانه های مشهد با قیمت مناسب را بررسی می‌کنیم که «مسافران یه جای خوب» آن را به دیگران پیشنهاد دادند:

سوئیت آپارتمان خلفایی

سوئیت خلفایی مشهد، یک سوئیت آپارتمان خوش قیمت در خیابان امام رضا (ع) است که به دلیل قیمت پایین و نزدیکی به حرم، طرفداران زیادی دارد. این سوئیت حدود 8 دقیقه تا باب الرضا پیاده‌روی دارد و موقعیت مکانی‌اش موجب شده به سایر نقاط شهر از جمله بازار رضا، فروشگاه‌های تجاری خیابان امام رضا، مراکز خرید میدان 17 شهریور، ترمینال و قطار شهری دسترسی راحتی داشته باشید.

راهنمای کامل رزرو مسافرخانه در شهر مشهد

اگر به دنبال یک مسافرخانه نوستالژی نزدیک حرم هستید، سوئیت آپارتمان خلفائی انتخابی به یادماندنی خواهد بود.

امکانات سوئیت آپارتمان خلفایی

اتاق های 2 تا 4 تخته

سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی

تلویزیون

یخچال

وسایل پخت و پز

آدرس : خیابان امام رضا 5، بازار سرشور

سوئیت آپارتمان موعود

سوئیت آپارتمان موعود شبیه یک واحد آپارتمان است که اتاق‌های دلباز به همراه یک آشپزخانه دارد و می‌توانید خودتان برای آشپزی دست به کار شوید. این سوئیت اقتصادی در نزدیکی آرامگاه نادرشاه افشار و چهارراه شهدا قرار دارد و شما در مسیر حرم می‌توانید از بازارهای خیابان شیرازی دیدن کرده و سوغاتی‌ تهیه کنید. فاصله پیاده‌روی این مسافرخانه تا حرم مطهر کمتر از 10 دقیقه است که چند نوبت در روز می‌توانید به صحن و سرای حضرت بروید و نمازهایتان را در صفوف نورانی صحن به جماعت برگزار کنید.

راهنمای کامل رزرو مسافرخانه در شهر مشهد

امکانات سوئیت آپارتمان موعود

تلویزیون

یخچال

میز آرایش

آشپزخانه

سیستم گرمایشی و سرمایشی

حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی

آدرس: خیابان شیرازی

سوئیت آپارتمان عشاقرضا (خیابان بهجت)

سوئیت آپارتمان عشاقرضا، از سوئیت‌های ارزان قیمتی است که مورد پسنده خانواده‌هاست. افرادی که با خودرو به مشهد سفر می‌کنند، با رزرو این مجموعه هم از ترافیک‌های خیابان امام رضا دور هستند و هم در عرض 5 دقیقه با خودرو به حرم می‌روند. البته از مسیر چهارراه شهدا خیابان شیرازی با 15 دقیقه پیاده‌روی نیز می‌توانید به صحن و سرای حضرت مشرف شوید.

هنگام رزرو این مجموعه توجه داشته باشید که سوئیت عشاقرضا را با سوئیت عشاق الرضا اشتباه نگیرید.

امکانات سوئیت آپارتمان عشاق الرضا

اتاق های 2 تا 4 تخته

سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی

تلویزیون

یخچال

وسایل پخت و پز

آدرس : خیابان بهجت 8

شرایط رزرو مسافرخانه در مشهد

با توجه به افزایش نرخ هتل‌ها، مسافرخانه‌ها به خاطر قیمت پایین طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. همچنین شهر مشهد در مناسبت‌های مذهبی خاص و تعطیلات مسافران زیادی را به سمت خود می‌کشاند؛ از این رو پیشنهاد می‌کنیم حداقل یک هفته قبل از سفر، رزرو خود را قطعی کنید و در روزهای شلوغ مشهد، جا داشته باشید.

لازم به ذکر است که در همه اقامتگاه‌های ما، گشت شهری و ترانسفر استقبال نیز وجود دارد تا تجربه خوبی را در شهر مقدس مشهد برایتان رقم بزنیم و به بهترین نحو ممکن از زائران عزیز امام رئوف میزبانی کنیم.

تیم وبسایت یه جای خوب با بیش از 10 سال تجربه در زمینه گردشگری و سفر، بهتر از هرکسی دغدغه مسافران را درک می‌کند. ما با شما همسفر شده‌ایم و تا انتهای سفر همراهتان خواهیم بود.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز