معرفی بهترین وب سایت چاپ و خرید سازههای نمایشگاهی

شرکت در نمایشگاههای مرتبط با حوزه کاری و صنعت شما، یکی از بهترین کارهایی است که میتوانید برای افزایش فروش انجام دهید. در نمایشگاههای مرتبط، هزاران نفر از اعضای بازار هدف را طی چند روز ملاقات خواهید کرد و اگر برنامهریزی درستی برای این ملاقاتها داشته باشید، میتوانید بسیاری از بازدیدکنندهها را به مشتری و حتی مشترک محصولات خود تبدیل کنید.
من در حوزه مبلمان و اکسسوریهای دکوراسیون فعالیت میکنم و تجربه بسیار مثبتی از اجاره غرفه در نمایشگاههای مرتبط در شهرهای گوناگون ایران دارم؛ تاجایی که هر نمایشگاهی مرتبط با دکوراسیون و لوازم خانگی در سراسر کشور یا کشورهای همسایه برگزار شود، حتما برای حضور در آن برنامهریزی میکنم.
به تجربه من، یکی از مهمترین بخشهای شرکت در نمایشگاه و جلب توجه بازدیدکنندهها، خرید سازههای نمایشگاهی است. سفارش میز کانتر نمایشگاهی، استندها و ابزارهایی مثل کاتالوگ یکی از پرچالشترین مراحل شرکت در نمایشگاه است. در این گزارش تجربه چندساله خود در این زمینه را با شما به اشتراک میگذارم و بهترین سایت چاپ و سفارش سازههای نمایشگاهی را به شما معرفی خواهم کرد.
برای شرکت در نمایشگاه به چه ابزارهای چاپی نیاز داریم؟
پیش از هرچیز باید بدانید که غرفه شما به چه ابزارهایی نیاز دارد. بسیاری از غرفهدارها بدون برنامهریزی قبلی و فقط با توجه به اینکه بقیه چه ابزارهایی سفارش میدهند، چند محصول چاپی انتخاب میکنند. اگر ابزار چاپی که استفاده میکنید برای هدف شما مناسب نباشد، یا نمیتوانید آن را به بازدیدکنندهها ارائه دهید و روی دستتان میماند یا اگر هم آنها را ارائه کنید، هیچ تأثیری ندارد. فراموش نکنید که یک ابزار تبلیغاتی حرفهای میتواند عابرهای راهروهای نمایشگاه را به بازدیدکننده و بازدیدکنندهها را به مشتری جدید تبدیل کند.
اگر چند نوع محصولات یا خدمات ارائه میدهید، حتما به چاپ کاتالوگ نیاز خواهید داشت؛ زیرا باید محصولات مختلف و ویژگیهایشان را به مشتریها معرفی کنید. مثلا من در هر نمایشگاه، لیستی از جدیدترین مدلهای مبلمان منزل را در یک کاتالوگ و لیست جدیدترین مبلمان اداری را در یک کاتالوگ دیگر چاپ میکنم. سپس با توجه به نیاز بازدیدکننده، کاتالوگ مناسب را در اختیار او قرار میدهم. این کاتالوگها به انتخاب راحتتر برای مشتریها کمک میکند. از طرفی، تصویر بعضی از محصولاتی که بخاطر محدودیت فضا در غرفه نمایشگاه موجود نیستند، در کاتالوگ ارائه شده است. بنابراین مشتری با تمام محصولات ما آشنا میشود و میتواند آنها را سفارش دهد.
یکی از تجربههای جالب من از حضور در بیش از 100 نمایشگاه مختلف در چند سال گذشته این است که با استفاده از تجهیزات چاپی میتوان دکوراسیون جذابی برای غرفه ساخت. مهمترین مزیت استفاده از ابزارهای چاپی برای طراحی دکوراسیون این است که نسبت به سازههای موقت هزینه کمتری دارد، راحتتر اجرا میشود و حتی برای نمایشگاهها و رویدادهای بعدی هم قابل استفاده خواهد بود. هنگام سفارش ابزارهای تبلیغاتی برای غرفه نمایشگاه، کمی هم به دکوراسیون غرفه فکر کنید و در جاهایی که میتوانید از سازههای چاپی نمایشگاهی استفاده کنید.
چرا سازههای نمایشگاهی را اینترنتی بخریم؟
خرید اینترنتی سادهترین راه تأمین ابزارهای تبلیغات چاپی و سازههای نمایشگاهی است. اولین مزیت خرید اینترنتی این است که مجبور نیستید چندبار برای هماهنگیهای سفارش به چاپخانه بروید. شما سفارش را بهصورت اینترنتی ثبت میکنید، هماهنگیها را بهصورت آنلاین و تلفنی انجام میدهید و سپس کار نهایی را در موعد مقرر از طریق پست یا پیک تحویل میگیرید.
مزیتهای خرید اینترنتی سازههای نمایشگاهی برای کسبوکارهای شهرهای کوچکتر یا زمانی که قصد دارید در نمایشگاههای شهرهای دیگر شرکت کنید، به چشم میآید. در تهران تنوع چاپخانهها زیاد است، اما در شهرهای کوچکتر چنین تنوعی وجود ندارد و احتمالا مجبور میشوید به اولین چاپخانهای که پیدا میکنید، سفارش دهید؛ فارغ از اینکه محصولات کیفیت لازم را دارند یا نه. اما در سفارش اینترنتی محدود به مکان نخواهید بود و از هر شهری که باشید، میتوانید محصولات مورد نظرتان را به بهترین چاپخانههای تهران سفارش دهید.
بهترین سایت چاپ و خرید سازههای نمایشگاهی
من در زمینه سفارش چاپ استند رول آپ، پاپ آپ، میز کانتر، پوستر و هر سازه و ابزار چاپی که فکرش را میکنید، تجربه زیادی دارم. با چاپخانههای مختلف در سطح تهران و حتی بعضی از شهرهای دیگر مثل اصفهان و شیراز همکاری کردهام. از میان تمام چاپخانههایی که به آنها همکاری داشتهام، مجموعه فرتاک انتخاب اول من است و آن را بهعنوان بهترین گزینه برای خرید سازههای نمایشگاهی و سفارش تبلیغات چاپی به شما معرفی میکنم.
اولین مزیت فرتاک این است که بهصورت تخصصی در زمینه ابزارهای تبلیغاتی و برندسازی فعالیت میکند و تجربه بسیاری در این زمینه دارد. بنابراین کارشناسهای این مجموعه بهخوبی میدانند یک غرفه نمایشگاهی به چه چیزهایی نیاز دارد و همان را به شما ارائه میدهند. در بسیاری از نمایشگاهها، غرفه ما به کمک ایدههای کارشناسهای فرتاک، به یکی از پربازدیدکنندهترین غرفههای نمایشگاه تبدیل میشد.
دومین مزیت فرتاک مشاوره تیم متخصص این مجموعه است. فرتاک هم تیم ایدهپردازی و طراحی گرافیک دارد و هم با بهترین تکنسینها در حوزه چاپ همکاری میکند و از دستگاههای پیشرفته و باکیفیت برای چاپ سفارشات مشتریان استفاده میکند. به همین دلیل من با خیال راحت صفر تا صد طراحی سازههای نمایشگاهی و ابزارهای تبلیغاتی را به این مجموعه میسپارم. فقط انتظاراتم را مطرح میکنم، به سوالات کارشناسها پاسخ میدهم و در موعد مقرر، همان نتیجهای که انتظار دارم را تحویل میگیرم!
سومین مزیت رقابتی فرتاک نسبت به بسیاری از چاپخانهها، فعالیت بدون واسطه این مجموعه است. فرتاک چاپخانه اختصاصی خود را دارد و بهعنوان واسطه فعالیت نمیکند. به همین خاطر هم سفارشات را با قیمت مناسبتر تحویل میدهد، هم خوشقول است و هم کیفیت مورد انتظار مشتری را فراهم میکند. همه این مزیتهای رقابتی فرتاک را بهعنوان بهترین چاپخانه ایران در ذهن من ثبت کرده است و برای پروژههای مختلف در زمینه تبلیغات و برندسازی فقط با این چاپخانه کار میکنم.
نکاتی که کسی هنگام سفارش سازههای نمایشگاهی به شما نمیگوید
در قسمتهای قبلی مهمترین بخشهای تجربه خود در زمینه خرید سازههای نمایشگاهی و راهاندازی یک غرفه حرفهای را توضیح دادم. در این بخش نکات تکمیلی را مطرح میکنم که توجه به آنها به شما کمک میکند ابزارهای چاپی حرفهایتری سفارش دهید و نتیجه نهایی مطابق با انتظاراتتان باشد. این نکات عبارتند از:
· هیچوقت بخاطر چندصد هزار تومان ارزانتر، کار را به چاپخانههای نامعتبر نسپارید؛ چون قطعا پشیمان خواهید شد.
· حتما قبل از سفارش نمونه کارهای قبلی چاپخانه مورد نظرتان را بررسی کنید و در صورت امکان با مشتریهای چاپخانه صحبت کنید و رضایت آنها را بسنجید.
· طراحی سازههای نمایشگاهی و ابزارهای تبلیغاتی چاپی را به افرادی بسپارید که تجربه قبلی در این زمینه دارند. گرافیستهایی که فقط طراحیهای فضای دیجیتال انجام دادهاند، جزئیات لازم برای کارهای چاپی را رعایت نمیکنند.
· اگر زمان محدودی دارید، حتما سفارش چاپ فوری ثبت کنید تا از تحویل محصولات در موعد مشخص مطمئن باشید.
با رعایت نکات بالا و با سفارش اینترنتی محصولات به مجموعه معتبری چون چاپ فرتاک، به یکی از موفقترین غرفههای نمایشگاه تبدیل میشوید و میتوانید توجه بازدیدکنندهها را به سمت پیام تبلیغاتی، برند یا محصولاتتان جلب کنید.