خبرگزاری کار ایران

طعمی نو با «دومینو»

طعمی نو با «دومینو»
کد خبر : ۱۵۳۰۴۳۹

شرکت «دومینو» فعالیت خود در بازار لبنیات و بستنی ایران را به صورت رسمی در سال ۱۳۹۰ آغاز کرد.در این شرکت بیش از ۸۰ مدل محصول لبنی در طعم‌های مختلف تولید می‌شود و تنوعی بیش از ۲۵۰ محصول دارد

به گزارش ایلنا، "دومینو" با کوله‌باری از تجربه که نتیجه‌ی ۳۰ سال تلاش بنیان‌گذاران این برند در بازار لبنیات و بستنی است، موفق شد تا با نگاهی جدید و متفاوت از سایر برندهای این حوزه در بازارهای داخلی و خارجی حضور پیدا کند.

از روز تاسیس "دومینو" تا به امروز، شعار «طعمی نو با دومینو» روح حاکم بر فعالیت‌های شرکت بوده است. هدف اصلی‌ "دومینو" که در این شعار نیز نمایان شده است، لحظه‌های شاد و تجربه‌ای لذت‌بخش و سالم را برای مصرف‌کنندگان به دنبال داشته است. این شرکت در مسیر دستیابی به هدف خود، همواره به همراهی مردم ایران، تلاش کارکنان و بهره‌مندی از به‌روزترین تکنولوژی‌ها و تجهیزات تولیدی جهان تکیه کرده‌ است.

پیاده‌سازی یکی از مدرن‌ترین آزمایشگاه‌های شیر کشور، احداث بزرگ‌ترین واحد تحقیق و توسعه صنعت لبنیات و بستنی در ایران، راه‌اندازی خط تولید نان بستنی، تاسیس واحد تولید شکلات در درون مجموعه و...، همه و همه تنها بخشی از اقدامات‌ شرکت برای تحقق شعارش بوده است. در آینده نیز تلاش خواهد کرد با توجه به ذائقه و سلامت مصرف‌کنندگان‌ و بهره‌مندی از خلاقیت و نوآوری، محصولات جدید و خوشمزه‌‌ای تولید تا بتواند به شعار خود عمل کرده باشد.

کوشش بی وفقه "دومینو" برای صادرات

آن‌چه باعث شده این شرکت بتواند با پایداری در مسیر پیشرفت قدم بردارد و به جایگاه فعلی در نزد مصرف‌کنندگان برسد، حاصل کوشش بی‌وقفه، بهبود مستمر کیفیت محصولات، گسترش و بهینه‌سازی ارتباط‌ با مردم و همکاران‌خود بوده است.

اما سقف پرواز "دومینو" به همین‌جا محدود نمی‌شود، چشم‌اندازی که از روز اول در شروع فعالیت‌‌ها در نظر گرفته‌ شد، جستجویی همیشگی برای کشف فرصت‌های جدید در فراسوی مرزها از طریق توسعه صادرات و تبدیل شدن به یکی از سه شرکت برتر صنعت لبنیات و بستنی در خاورمیانه و شاخ آفریقا شد.

مدیران "دومینو" اعتقاد دارند که باور به آزادی و استقلال، شکستن مرزهای محدودکننده و ماجراجویی در ابعاد مختلف زندگی و کسب و کار، منتهی به تجربه‌هایی لذت‌بخش و ماندگار می‌شود که افراد را به هم نزدیک‌تر می‌کند و معنایی جدید به زندگی‌ می‌بخشد.

اشتغالزایی در "دومینو"

در حال حاضر بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ نفر نیروی شاغل در مجموعه "دومینو" فعالیت دارند که از سرمایه‎های اصلی این شرکت به شمار می‌روند.

محصولات دومینو

در این شرکت بیش از ۸۰ مدل محصول لبنی در طعم‌های مختلف تولید می‌شود و تنوعی بیش از ۲۵۰ محصول دارد از انواع بستنی، خامه و پنیر گرفته تا دسر و نوشیدنی، شیر استرلیزه و پاستوریزه که تولید شده و در به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌شود.

دومینو چه اهدافی را دنبال می کند؟ تمرکز بر ذائقه مصرف‌کنندگان، تولید محصولات جدید، نوآوری و اشتغالزایی و ایجاد اشتغال مولد و سرمایه گذاری پایدار

و اینکه چشم انداز "دومینو" قرار گرفتن در جمع سه شرکت برتر صنعت لبنیات در خاورمیانه و شاخ آفریقا است.

شبکه فروش و توزیع

شرکت "دومینو" برای توزیع محصولات خود نیز اقداماتی انجام داده است که از جمله این اقدامات می‌توان به

تاسیس ۱۰ شعبه نمایندگی با مالکیت ۱۰۰ درصد دومینو در نقاط مختلف کشور، اعطای ۹۸ نمایندگی انحصاری در سراسر کشور، ارائه محصول به بیش از ۳۵۰ نمایندگی فروش در سراسر کشور و همکاری با ۲۰۰ مجموعه پیمانکاری فروش اشاره کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز