خبرگزاری کار ایران

زر ماکارون؛ نامی درخشان در صنعت ماکارونی

زر ماکارون؛ نامی درخشان در صنعت ماکارونی
کد خبر : ۱۵۲۹۹۹۲

گروه زر با اعتماد به توان سرزمین خود و به پشتوانه ۳۰ سال حضور موثر بنیانگذارش، در سال ۱۳۷۲ پایه‌ریزی شد و در سال ۱۳۷۷ محکم و استوار کار خود را در این صنعت آغاز کرد.

به گزارش ایلنا، کشور پهناور ایران می‌‌تواند در جایگاه یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین تولیدکنندگان غذا در جهان قرار گیرد؛ زیرا از مزیت‌‌های بی‌نظیری برخوردار است که کمتر کشوری تمامی آن‌ها را یک جا دارد. این سرزمین کشتزارهای مستعد با آب و هوای مساعد برای تولید انواع محصولات کشاورزی دارد، در عرصه تجارت بین‌‌المللی و منطقه‌‌ای از موقعیت استراتژیک برخوردار بوده که زیرساخت‌‌های حمل و نقل ریلی سراسری همراه با دسترسی مناسب به آب‌‌های بین‌‌المللی، می‌‌تواند آن را در شرایط بسیار موثرتری نیز قرار دهد.

 از سویی دیگر، برخورداری از دانش و فناوری روز دنیا و نیروهای انسانی متخصص و باانگیزه رسیدن به این جایگاه را آسان‌ و در دسترس‌تر می‌سازد. مدیریتی برگرفته از خرد جمعی، کار تیمی، پای‌بندی به مسئولیت‌‌های اجتماعی و اعتماد به جوانان دانش‌ محور نیز به تحقق این امر می‌کند.

گروه زر

گروه زر با اعتماد به توان سرزمین خود و به پشتوانه ۳۰ سال حضور موثر بنیانگذارش، جناب آقای مرتضی سلطانی در عرصه‌های تولیدی و صنعتی، زیرساخت خود را در سال ۱۳۷۲ پایه‌ریزی کرد و در سال ۱۳۷۷ محکم و استوار کار خود را در صنعت آغاز کرد. سپس در سال ۱۳۸۰ برای اولین بار در ایران خطوط تولید آرد سِمولینا را راه‌ اندازی کرد.

در عین حال همزمان با توسعه‌ی کارخانه آرد، واحد تولیدی پاستا، در سال ۱۳۸۴  راه‌ اندازی شد و توانست با تولید محصولاتی با کیفیت، سهم موثری را در بازارهای داخلی کسب کند به نحوی که طی ۵ سال ظرفیت تولید خود را همراه با افزایش تعداد خطوط، به میزان قابل توجهی ارتقاء داده است.

شرکت زرماکارون

شرکت زر ماکارون در زمینه‌ی تولید و عرضه‌ی انواع محصولات فرآوری شده غلات فعالیت می‌کند و تلاش دارد تا با استفاده از نیروی انسانی متخصص و متعهد، تکنولوژی روز دنیا، استفاده از بهترین مواد اولیه، بسته‎بندی استاندارد محصولات و با تکیه بر پویایی سازمانی در کمترین زمان، غذایی با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در دسترس تمامی مصرف‌کنندگان از هر طبقه اجتماعی قرار دهد و همچنین با توسعه دانش، رعایت قوانین و مقررات زیست محیطی و بهداشتی، حفظ و توسعه نیروی انسانی شایسته، افزایش تولید و تنوع محصولات در کنار توجه به رشد پایدار در بازارهای داخلی و خارجی علاوه بر تکریم مشتریان و کارکنان، موجبات رضایت سهامداران و سایر ذینفعان سازمان را فراهم آورد.

زرماکارون می‌کوشد با بهره‌گیری از آخرین یافته‌های علمی و فناوری‌های نوین، با تولید فرآورده‌های غذایی سالم و ایمن از غلات در کیفیت و کلاس جهانی، حضوری مقتدر و شایسته در بازارهای هدف داشته باشد. براین اساس چشم انداز شرکت صنعتی زرماکارون تا پایان سال ۱۴۰۴ عبارت است از:

حفظ رتبه نخست بازار داخلی پاستا؛

حفظ جایگاه صادرکننده ممتاز ملی در حوزه‌ی پاستا؛

افزایش دامنه نفوذ برند در عرصه تجارت جهانی و در اختیار قراردادن محصولات در اقصی نقاط جهان؛

توسعه مرزهای دانش در تولید مجموعه محصولات غذایی به پشتوانه نیروی انسانی متخصص و متعهد؛

و قرار گرفتن در بین شایسته‌ترین برندها نزد مصرف کنندگان نهایی صنعت غذا با حفظ و بهبود مستمر ایمنی، کیفیت و تنوع محصولات تولیدی.

محصولات

انواع ماکارونی رشته‌ای فرمی و انواع لازانیا، انواع رشته آش، پودر کیک (با طعم‌های مختلف)، ماکارونی فرمی جامبو (برای اولین بار در ایران)، اسپاگتی سبزیجات (برای اولین بار در ایران)، سس پاستا از جمله محصولاتی است که این شرکت تولید می‌کند.

افتخارات

کسب عنوان اولین و تنها صادرکننده نمونه ملی در صنعت ماکارونی در ایران برای سه بار؛ کسب بالاترین رکورد ذخیره‌سازی غلات و تولید آرد به‌صورت یکجا در کشور؛ افزایش ظرفیت تولید زرماکارون به میزان ۱۰ برابر زمان تأسیس  (۱۳۸۴)؛ ثبت ۵ اختراع جدید در تولید ماکارونی و پاستا؛ و کسب پنج نشان استاندارد ملی از جمله افتخارات زرماکارون است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز