خبرگزاری کار ایران

باتری‌های یوفو را از کجا تهیه کنیم؟

باتری‌های یوفو را از کجا تهیه کنیم؟
کد خبر : ۱۵۳۰۳۰۴

شرکت آکو باتری با شعار "ما متعهدیم" همواره به آرمان‌های کیفی و خدماتی خود پایبند بوده و تلاش دارد تا خدمات خود را در کوتاه‌ترین زمان و نزدیک‌ترین مکان به مشتریان ارائه دهد.

به گزارش ایلنا، گروه صنعتی اشجع باتری (آکو باتری) با بیش از ۴۰ سال تجربه درخشان در عرصه توزیع باتری، از سال ۱۳۶۱ فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت با اخذ نمایندگی از برندهای معتبر داخلی و بین‌المللی، توانسته است طی سال‌های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۸ به عنوان بزرگترین توزیع‌کننده سراسری باتری در ایران شناخته شود.

در سال ۱۳۹۶، "آکو باتری" با توجه به نیاز بازار داخلی و منطقه‌ای و با بهره‌گیری از دانش فنی نیروهای متخصص و مشاوران بین‌المللی از آلمان و ترکیه، اقدام به تأسیس کارخانه تولیدی نمود. فاز اول این کارخانه در سال ۱۳۹۷ به بهره‌برداری رسید و با موفقیت مراحل آزمایشی تولید صفحات با تکنولوژی (Expanded Metal) را پشت سر گذاشت.

در سال ۱۳۹۸، این شرکت توانست تمامی مراحل زنجیره تولید شامل بازیافت باتری‌های اسقاط، صفحه‌سازی، مونتاژ و شارژ باتری را در سه فاز به بهره‌برداری برساند. این دستاورد منجر به تولید انواع باتری استارتر با آمپراژها و سایزهای متنوع از ۵۰ تا ۲۰۰ آمپر ساعت با نام‌های تجاری تینو و کارپیل شد.

افتخارات اشجع باتری

اشجع باتری، با تکیه بر دانش فنی و همکاری با متخصصان برجسته از آلمان، ترکیه و چین، در تابستان ۱۴۰۰ موفق به تولید انواع باتری‌های صنعتی (سیلد لید اسید) با نام تجاری یوفو شد. این باتری‌ها با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز دنیا تولید شده‌اند و آزمایش‌های کیفی با استانداردهای روز اروپا، تضمین‌کننده کیفیت برتر آن‌هاست.

شرکت "آکو باتری" با شعار "ما متعهدیم" همواره به آرمان‌های کیفی و خدماتی خود پایبند بوده و تلاش دارد تا خدمات خود را در کوتاه‌ترین زمان و نزدیک‌ترین مکان به مشتریان ارائه دهد. این شرکت با استقرار سیستم مدیریت کیفیت، حفظ محیط زیست و کاهش آلاینده‌های زیست محیطی، ایمنی و بهداشت کارکنان، موفق به دریافت گواهینامه‌های معتبر شده است.

جهت آشنایی بیشتر با تولیدات اشجع باتری و همچنین "حمایت و سرمایه‌گذاری" می‌توانید به سایت این شرکت مراجعه کنید.

 

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز