خبرگزاری کار ایران

برای ثبت شرکت در اسرع وقت به کجا برویم؟

برای ثبت شرکت در اسرع وقت به کجا برویم؟
کد خبر : ۱۴۹۷۱۴۸

هر فرد و گروهی برای آن که بتواند به سرمایه گذاری در بخش خاصی بپردازد و بتواند فعالیت های خود را گسترش داده و در مسیر پیشرفت حرکت کند، باید اقدام به ثبت شرکت نماید.

 ثبت شرکت باعث می شود تا کارها، اقدامات، فعالیت ها و برنامه ریزی های کسب و کار قوام و انسجام پیدا کرده و مسیر حرکت روشن و مشخصی را دنبال کند. همچنین با فعالیت شرکت در یک چارچوب، قوانین و مقررات مشخص، به اعتبار و برندینگ شرکت نیز افزوده شده و سایر افراد، گروه ها، شرکت ها و نهادهای مختلف حقیقی و حقوقی تمایل بیشتری به عقد قرارداد و همکاری فی ما بین با این شرکت را پیدا می کنند. باید به این نکته ظریف توجه کنید که ممکن است فردی بدون ثبت شرکت بتواند به فعالیت تجاری خود بپردازد ولی اندازه و معیار آن محدود خواهد بود و بسیاری از نهادها و سازمان های دولتی برای خرید خدمات، تنها با شرکت ها وارد قرارداد می شوند و به هیچ عنوان از لحاظ قانونی امکان قرارداد با یک فرد حقیقی را ندارند. پس ثبت شرکت می تواند دامنه فعالیت های شرکت را گسترده سازد و محدودیت های عقد قرارداد و شرکت در معاملات و مناقصات را برطرف سازد.

چه مدارکی برای ثبت شرکت مورد نیاز است؟

به منظور ثبت شرکت بر اساس نوع شرکتی که می خواهید ثبت کنید، باید مدارک و اسناد لازم را فراهم کنید. فارغ از نوع شرکت، برخی مدارک برای ثبت شرکت در انواع مختلف تا حدودی مشترک است. از جمله این مدارک می توان به دو برگ اظهارنامه شرکت، دو نسخه از صورتجلسه هیئت مدیره و موسسین شرکت، دو جلد اساسنامه شرکت، گواهی بانکی مبنی بر واریز نمودن حداقل 35 درصد سرمایه شرکت، کپی برابر اصل صفحات شناسنامه و کارت ملی اعضای هیئت مدیره، بازرسین و سهامداران شرکت، تقویم نامه کارشناس رسمی دادگستری (آورده شرکت غیر نقدی منقول و یا غیر منقول باشد)، ارائه اصل سند مالکیت شرکت، گواهی عدم سوء پیشیه اعضای شرکت، ارائه مجوز یا موافقت اصولی از مراجع ذی صلاح در صورت نیاز، امضای وکالتنامه، اقرارنامه اعضای شرکت مبنی بر کارمند رسمی دولت نبودن و این که مدیر عامل در شرکت دیگری مدیر عامل نباشد و ارائه اصل قیم نامه اعضاء در صورتی که یکی از اعضا دارای اهلیت نباشد، اشاره کرد. همچنین درصورت حقوقی بودن اعضا، روزنامه رسمی، کپی آگهی تاسیس، کپی روزنامه رسمی آخرین تغییرات، کپی شناسنامه و کارت ملی برابر اصل نماینده شخص حقوقی نیز مورد نیاز می باشد. اگر یکی از سهامداران خارجی باشد باید کپی برابر اصل و ترجمه پاسپورت اشخاص حقیقی، گواهی ثبت شرکت در مرجع ثبت شده آن کشور و آخرین وضعیت شرکت و ترجمه رسمی و اصل و ترجمه وکالتنامه برای اشخاص حقوقی خارجی را نیز فراهم نمود.

برای ثبت شرکت در اسرع وقت به کجا برویم؟

برای ثبت شرکت در اسرع وقت به کجا برویم؟

اگر زمان کافی برای ثبت شرکت ندارید و باید در اسرع وقت شرکت مورد نظر خود را ثبت کنید، به هلدینگ ثبتی و حقوقی ملاصدرا مراجعه کنید. این هلدینگ در زمینه ثبت برند و همچنین سایر خدمات از جمله استعلام شرکت، کارت بازرگانی و سایر خدمات مورد نیاز شرکت ها سال ها تجربه ذی قیمت دارد. ملاصدرا در اسرع وقت ثبت شرکت مورد نظر شما را برایتان سامان می دهد. کافی است با کارشناسان مجرب و حرفه ای ملاصدرا ارتباط بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز