خبرگزاری کار ایران

انواع مداد رنگی فابر کاستل

انواع مداد رنگی فابر کاستل
کد خبر : ۱۴۲۶۷۳۹

خرید لوازم تحریر یکی از کارهای لذت‌بخش است که همه افراد به‌ویژه دانش‌آموزان به آن علاقه زیادی دارند. زمانی که وارد یک فروشگاه لوازم تحریر حضوری یا اینترنتی می‌شوید، محصولات متنوعی از لوازم تحریر فانتزی و معمولی را می‌بینید. یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین انواع لوازم تحریر فانتزی مداد رنگی است.‌ افراد علاقه‌مند به نقاشی با استفاده از مداد رنگی می‌توانند آثار هنری زیبا و منحصربه‌فردی خلق کنند، به شرطی که باکیفیت‌ترین نوع این محصول را برای خرید انتخاب کنند. در این مطلب قصد داریم به معرفی انواع مداد رنگی فابر کاستل (Faber Castell) به‌عنوان بهترین برند این محصول بپردازیم و در انتها یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی عرضه‌کننده لوازم تحریر کیوت و فانتزی را معرفی کنیم.

مداد رنگی فابر کاستل ساخت کجاست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

مداد رنگی یک نوع لوازم تحریر است که انواع مختلفی دارد و برندهای گوناگونی مشغول تولید این محصول هستند. یکی از مداد رنگی‌های معروف و پرفروش موجود در بازار که بیشتر توسط نقاشان حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد،‌ مداد رنگی است که توسط برند فابر کاستل تولید می‌شود‌. یکی از باسابقه‌ترین و شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های تولیدکننده مداد رنگی جهان همین برند است. ابن برند در سال 1761 میلادی توسط فردی به نام کاسپر فابر در نورنبرگ آلمان تأسیس شد.‌ شرکت فابر کاستل به‌عنوان یکی از شرکت‌های قدیمی تولید‌کننده لوازم تحریر در 120 کشور جهان دارای نمایندگی است. مداد رنگی فابر کاستل به دلیل کیفیت بسیار بالا در سراسر جهان ازجمله ایران، طرفدارن زیادی دارد. این محصول با استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه و با رعایت استانداردهای کیفی تولید می‌شود‌. از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات این برند معروف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

برخورداری از طیف وسیعی از رنگ‌های متنوع

یکی از ویژگی‌های مهم مداد رنگی‌های برند فابر کاستل این است که رنگ‌بندی وسیع و متنوعی دارد.‌ هر چه طیف رنگی مداد رنگی وسیع‌تر و متنوع‌تر باشد، هنرمندان و نقاشان می‌توانند آثار هنری زیبا و جذابی را خلق کنند و جزئیات را به‌صورت دقیق‌تر در نقاشی خود به نمایش بگذارند.

نرمی بالای نوک مداد رنگی

برند فابر کاستل مداد رنگی‌هایی تولید می‌کند که نرمی بالایی دارند. هر چه نوک مداد رنگی نرم‌تر باشد، استفاده از آن برای طراحی و نقاشی راحت‌تر است و به‌ دلیل رنگ‌آمیزی یکدست آثار هنری خلق‌شده از ظرافت و زیبایی بیشتری برخوردار خواهند شد.

مقاومت بالا در مقابل شکستن

این مداد رنگی‌ها به‌ گونه‌ای طراحی و تولید شده‌اند که در مقابل شکستن مقاومت بالایی دارند و به سادگی نمی‌شکنند. با وجود این ویژگی، تا تمام شدن مداد رنگی به‌راحتی می‌توان از آن استفاده کرد.

نداشتن مواد شیمیایی مضر

در تولید مداد رنگی فابر کاستل از هیچ ماده شیمیایی مضر و حساسیت‌زایی استفاده نمی‌شود. این ویژگی‌ برای افرادی که دارای آلرژی‌های‌ پوستی هستند، فرصت مناسبی است که با خیال راحت از این محصول برای طراحی و نقاشی استفاده کنند‌. عدم وجود مواد شیمیایی مضر در این محصول باعث سازگاری آن با محیط زیست شده است.

انواع مداد رنگی فابر کاستل

انواع مداد رنگی فابر کاستل موجود در بازار کدام‌اند؟‌

برند فابر کاستل مداد رنگی‌های متنوعی را تولید می‌کند. در ادامه شما را با مدل‌های مختلف این نوع مداد رنگی آشنا خواهیم کرد:

مداد رنگی کلاسیک فابر کاستل (Classic)

یکی از انواع معروف مداد رنگی فابر کاستل که محبوبیت بالایی در بین هنرمندان دارد، مدل کلاسیک این محصول است. این نوع مداد رنگی دارای بدنه چوبی 6 ضلعی است و هسته رنگی بسیار باکیفیت و درخشانی دارد. مداد رنگی کلاسیک فابر کاستل در بسته‌های 12 رنگی، 24 رنگی، 36 رنگی، 48 رنگی و 60 رنگی وارد بازار می‌شود.

مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل (Polychromos)

مداد رنگی پلی کروم با فناوری مبتنی بر روغن تولید شده است و در مقابل آب مقاومت بالایی دارد. اکثر طراحان و نقاشان حرفه‌ای از این محصول استفاده می‌کنند. این محصول در بسته‌های 60 رنگی، 108 رنگی و 120 رنگی تولید می‌شود.

مداد رنگی گلد فابر فابر کاستل (Goldfaber)

مداد رنگی گلد فابر هم پرطرفدار است و بیشتر توسط دانش‌آموزان و هنرمندان مبتدی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های مهم این محصول می‌توان به امکان تراش با مدادتراش معمولی، مقاومت نوری بالا و طراحی ارکونومیک اشاره کرد.

مداد رنگی پیت فابر کاستل (Pitt)

مداد رنگی‌ پیت یک مداد رنگی طراحی و چندمنظوره است که برای طراحان و نقاشان قابلیت‌های ویژه‌ای دارد. قلم نازک این محصول شرایطی فراهم می‌کند که آثار هنری خلق شده از تنوع بالایی برخوردار باشند‌.

مداد رنگی آلبرت دورر فابر کاستل (Albrecht Dürer)

یک نوع دیگر از مداد رنگی فابر کاستل که شرایط خلق آثار هنری با عمق و حجم بیشتر را برای طراحان و هنرمندان فراهم می‌کند، مداد رنگی آلبرت دورر است. این مداد رنگی قلم نازکی دارد و برای هنرمندان یک ابزار مقاوم و کارآمد محسوب می‌شود.

مداد رنگی آبرنگی فابر کاستل (Watercolor)

مداد رنگی آبرنگی فابر کاستل یکی از جذاب‌ترین مداد رنگی‌های این برند است که به‌صورت خیس یا خشک استفاده می‌شود‌. هسته رنگی این مداد رنگی در آب حل می‌شود‌. بسته‌بندی این محصول 12 رنگی، 24 رنگی، 36 رنگی و 48 رنگی است‌.

مداد رنگی گریپ فابر کاستل (Grip)

مداد رنگی گریپ بیشتر برای استفاده کودکان مناسب است و بدنه آن به شکل مثلث طراحی‌شده است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان مواردی مانند امکان حل شدن در آب، ست رنگی درخشان و ملایم، استفاده راحت برای افراد چپ دست، مقاومت در برابر شکستن و مناسب برای طراحی روی مقوا و کاغذ را نام برد. این محصول در بسته‌بندی‌های 12، 24، 36 و 48 رنگی به فروش می‌رسد.

مداد رنگی اسکچ فابر کاستل (Sketch)

مداد رنگی فابر کاستل مدل اسکچ بیشتر توسط نقاشان حرفه‌ای و معماران استفاده می‌شود. داشتن نوک بسیار مقاوم، غلیظ بودن و چسبندگی رنگدانه‌ها و بدنه چوبی مقاوم از مهم‌ترین ویژگی‌های مداد رنگی اسکچ است. این محصول نیز در بسته‌های 12 رنگی، 36 رنگی، 60 رنگی و 120 رنگی عرضه می‌شود.

انواع مداد رنگی فابر کاستل

خرید مداد رنگی‌های فابر کاستل از آنلاین شاپ لوازم تحریر پلنگ صورتی

در این مطلب راجع‌به ویژگی‌ها و انواع مداد رنگی‌های برند معروف فابر کاستل صحبت کردیم. اگر برای خرید لوازم تحریر مختلف مانند مداد رنگی فابر کاستل به دنبال یک فروشگاه اینترنتی معتبر هستید، آنلاین شاپ لوازم تحریر پلنگ صورتی مناسب‌ترین گزینه است. این فروشگاه اینترنتی بهترین انتخاب برای خرید لوازم تحریر فانتزی است. مشتریان می‌توانند وارد سایت شوند و لوازم تحریر کیوت و فانتزی موردنظر خود را به‌صورت آنلاین خریداری کنند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصولات خریداری شده را در درب منزل تحویل بگیرند.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز