خبرگزاری کار ایران

7 معلم خصوصی آیلتس برتر سایت ایران مدرس

7 معلم خصوصی آیلتس برتر سایت ایران مدرس
کد خبر : ۱۵۲۵۴۳۵

موفقیت در آزمون آیلتس با در کنار داشتن یک استاد و معلم خصوصی مجرب بسیار راحت تر می شود. در این مقاله تلاش کرده ایم تعدادی از مدرسین خصوصی برجسته سایت ایران مدرس را معرفی نمائیم تا زبان آموزان به راحتی بتوانند نمره مورد نظر خودشان را در آزمون IELTS کسب نمایند.

یکی از مهمترین و معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی آزمون آیلتس است. در این مقاله 7 معلم خصوصی برتر و برجسته آیلتس سایت ایران مدرس را معرفی می نمائیم.

همانطور که گفته شد، در حال حاضر آزمون IELTS یکی از مهمترین و معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی است که در اکثر کشورها و دانشگاههای جهان مدرک آیلتس قابل پذیرش می باشد. برای کسب نمره بالای 6 و 7 اینکه در کنار خودتان یک معلم خصوصی آیلتس برجسته و عالی داشته باشید بسیار مهم و مفید است. برای موفقیت در آزمون آیلتس باید مهارتهای مهمی مانند رایتینگ، لیسنینگ، ریدینگ و اسپیکینگ خودتان را تقویت نمائید.

یکی از کارهای سخت و چالشی برای موفقیت در آزمون آیلتس این است که یک معلم خصوصی معتبر و خوب را انتخاب نمائید. خوشبختانه در حال حاضر با استفاده از سایت های معتبر و مراجع خوب معرفی معلم خصوصی مانند ایران مدرس پیدا کردن یک استاد و مدرس خصوصی  IELTS خوب و برجسته کار راحتی می باشد.

بهترین معلم های خصوصی آیلتس سایت ایران مدرس

سایت ایران مدرس یکی از بهترین و معروفترین سایت های تدریس خصوصی تهران، کرج و کل ایران است. در ایران مدرس می توانید بیشترین تعداد مدرسین تدریس خصوصی را مشاهده نمائید و با هر سلیقه و قیمتی استاد مد نظر خودتان را انتخاب کنید.

در این مقاله قصد داریم شما را با 7 استاد و معلم خصوصی آیلتس برتر، مجرب و با سواد سایت ایران مدرس آشنا نمائیم. برای تمامی این مدرسین شماره تماس ایشان و سوابق کاری و تحصیلی، نظرات شاگردهای قبلی، رزومه، فیلم نمونه تدریس و ... در سایت ایران مدرس ثبت شده است.

در ادامه این مدرسین برجسته را معرفی می کنیم. البته اساتید بسیار خوب دیگری هم در سایت ایران مدرس حضور دارند اما در این مقاله به دلیل محدودیت های موجود فقط می توانیم 7 مدرس خصوصی آیلتس برتر را معرفی کنیم.

آقای مهدی آذرخش، معلم خصوصی آیلتس

مدرس آیلتس، تافل و مکالمه زبان انگلیسی، دارنده نمره آیلتس ۹، متخصص آزمونهای بین المللی (آیلتس، تافل)، ممتحن ماک (تست آزمایشی) و ‌کارشناس آموزش مدرسین (TTC) هستم. سالهاست که در امر تدریس با عشق فعالیت میکنم و شاگردانم بهترین اساتید امروز هستند. اگر مایل هستید در مدت کوتاهی بیاموزید مثل یک انگلیسی زبان (نیتیو) صحبت کنید، با من همراه باشید.

خانم ساحله خیرآبادی، معلم خصوصی آزمون آیلتس

دوره‌های تضمینی و فشرده آیلتس و تافل و مکالمه زبان انگلیسی توسط استاد متخصص دارای دکترای آموزش زبان انگلیسی، با بیش از ۲۷ مقاله علمی، چاپ بیش از شش کتاب علمی و دارای سابقه تدریس در دانشگاه های خارج کشور و دارای مدرک TESOL. دانشجو نخبه سال ۲۰۱۶ در میان همایش دانشجویان خارج از کشور.

7 معلم خصوصی آیلتس برتر سایت ایران مدرس

آقای مسعود حسینی، مدرس آنلاین آیلتس

تدریس انگلیسی به روش مدرن آنالیزی، با تجربه ۱۶ ساله در زمینه‌ی تدریس و آموزش زبان انگلیسی و برگزاری دوره های مختلف، کارشناس ارشد آموزش زبان - دارنده‌ی آیلتس ۸ آکادمیک - بیش از ۱۰۰ زبان‌آموز با نمره آیلتس بالای ۶.۵ - تجربه هشت سال سوپروایزری و مدیریت داخلی آموزشگاه معتبر در تهران، انتخاب روش تدریس منحصر به فرد بنا به نیازها و توانایی‌های هر زبان‌آموز، استفاده از روش‌های علمی اثبات شده در سطح جهانی و عدم کاربرد متدهای غیر قابل اعتماد، تالیف ۳۴ جزوه اختصاصی در طول ۱۶ سال فعالیت آموزشی و مدیریتی

توجه: برای مشاهده مشخصات کامل و شماره تماس مستقیم هر کدام از اساتید آیلتس حرفه ای و برتر معرفی شده در این مقاله به سایت ایران مدرس مراجعه نمائید.

آقای احسان محمدی، مدرس خصوصی آیلتس

پکیج VIP آیلتس از مبتدی تا پیشرفته، کلاس های فری دیسکاشن رایگان یک جلسه در هفته، تصحیح و بازنویسی ۲ رایتینگ در هفته به همراه فیدبک، برگزاری آزمون ماک ماهانه به منظور قرارگیری در شرایط آزمون و بهبود نقاط ضعف، آموزش موفق مکالمه به دانشجویان و مهاجران ایرانی در کشورهای اروپایی، امریکا، استرالیا و کانادا، کلاس های مکالمه‌ی محاوره با سریال و پادکست، مکالمه‌ی تخصصی بیزینس و تجارت در ۳ ماه، بیش از 10 سال تدریس موفق، آموزش دیده توسط ترینر IDP استرالیا " آنا هاسپر"، دارنده‌ی مدرک تدریس بین المللی Tesol صادر شده از کشور آذربایجان، کسب نمره‌ی آیلتس ۸ آکادمیک

آقای مازیار گودرزی، استاد برجسته IELTS

تدریس خصوصی از مبتدی تا پیشرفته در کوتاهترین زمان ممکن در ایران توسط دکترای آموزش زبان از دانشگاه نیویورک امریکا و تنها مدرس رسمی آیلتس در ایران که دارای سه مدرک جهانی آیلتس 9 آکادمیک و مدرک Teaching IELTS از کالج لندن و دکترای آموزش زبان از امریکا هستند. دوره های ویژه خصوصی بدون کتاب -  دوره آیلتس تا نمره 8.5 در کوتاهترین زمان ممکن در ایران - با آخرین متد روز امریکا، آموزش آنلاین آیلتس و مکالمه پیشرفته به متقاضیان داخل و خارج از ایران، تدریس تخصصی Writing Reading Listening Speaking از مبتدی تا پیشرفته

آقای بهزاد بهرامی، معلم خصوصی آیلتس

دانشجوی دکتری زبانشناسی (رتبه ۴ آزمون دکتری) - کارشناس ارشد زبانشناسی (رتبه ۴ کنکور ارشد) - ابداع کننده تکنیک های 3in1 , KWF, ASAP بر اساس نظریات خودم - دارنده مدرک آیلتس 8.5 سال 1397 با نمره های Speaking : 9 و Writing : 9‌ - مؤلف 4 کتاب مکالمه و 4 کتاب کنکوری چاپ شده

خانم میترا نصرتی، استاد آنلاین آیلتس

کارشناسی ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه خوارزمی، تنها مدرس دارای مدرک تدریس آیلتس از مرکز جهانی آیلتس idp education، دارای مدرک تخصصی تدریس GRE از موسسه IFI، با بیش از 200 زبان آموز موفق در کسب نمره بالای 6.5 آیلتس و 90 تافل، بیش از 13 سال سابقه تدریس زبان انگلیسی در آموزشگاه های ایران مهر https://iranmehrcollege.com/ و پردیسان https://pardisan-edu.com/، مدرس رسمی دوره های آیلتس دانشگاه تربیت مدرس، مدرس برتر و نمونه آموزشگاه های ایران مهر و پردیسان. بیش از 13 سال سابقه تدریس خصوصی آیلتس و تافل. سابقه تدریس خصوصی EPT. MCHE, TOLIMO - مترجم و تدوین مقالات در مجله بین المللی هاروارد بیزینس - مجری و تصحیح کننده آزمون های ماک آیلتس

برای مشاهده مشخصات کامل و شماره تماس مستقیم هر کدام از اساتید آیلتس حرفه ای و برتر معرفی شده در این مقاله به سایت ایران مدرس www.Iranmodares.com مراجعه نمائید.

نحوه انتخاب بهترین معلم خصوصی آیلتس

در این مقاله تعدادی از مدرسین برجسته آیلتس سایت ایران مدرس را معرفی نمودیم. در انتخاب مدرس خودتان دقت کنید. از کلاس های خصوصی اساتید برجسته و موفق استفاده نمائید. استادی که با ایشان کلاس برگزار می کنید بسیار خوب است و شاید اصلا لازم باشد که خود ایشان مدرک آیلتس داشته باشند. شما اگر بخواهید قله کوهی را فتح کنید بهتر است مربی ای داشته باشید که خودشان یک بار مسیر را با موفقیت طی کرده اند. بنابراین حتما سعی کنید با استادی کلاس داشته باشید که خود ایشان در آزمون آیلتس نتیجه خوبی گرفته اند (به عنوان مثال استاد آیلتس باید خودش نمره بالای 7 یا 8 را در آزمون آیلتس کسب کرده باشد یا نمره معادل را در سایر آزمون های زبان انگلیسی بدست آورده باشد). حتی می توانید مدرک را از ایشان بخواهید. فارغ التحصیلی از دانشگاه معتبر، داشتن مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری، داشتن مدرک TTC، تسول، سلتا و ... هم برای مدرسین آیلتس امتیاز مثبت به حساب می آید. اگر در زمینه قیمت تدریس خصوصی آیلتس هم سوال دارید برای تمامی اساتید در سایت ایران مدرس نرخ کلاس ها ارائه شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با آزمون آیلتس به سایت های https://ielts.org/ و https://ielts.idp.com/iran/fa-ir مراجعه نمائید. برای ثبت نام آیلتس به سایت https://ielts.sanjesh.org/ مراجعه کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز