خبرگزاری کار ایران

کاهش هزینه حمل کالا از چین به ایران با وانیکس

کاهش هزینه حمل کالا از چین به ایران با وانیکس
کد خبر : ۱۵۲۶۶۶۴

آیا به دنبال تخمین هزینه حمل و نقل کالا از چین به ایران هستید؟ یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی که برای آغاز فرایند واردات از چین باید به آن توجه کنید، هزینه حمل و نقل کالاست. در برخی موارد هزینه حمل و نقل به قدری بالا خواهد بود که ارزش واردات را ندارد.

 

 بنابراین از کنار این موضوع به سادگی عبور نکنید و قبل از اینکه برای واردات از چین دست به کار شوید، هزینه حمل کالا از چین را برآورد کنید. در برخی موارد پیدا کردن شرکت حمل و نقل معتبر و کاربلد نیز از چالش‌های بزرگی است که شما با آن روبه‌رو می‌شوید. بنابراین، برای اطمینان از تبحر شرکت حمل و نقل منتخب خود باید بررسی‌های زیادی انجام دهید.

ارزان‌ترین روش حمل کالا از چین

کشور چین یکی از بهترین مقاصد وارداتی برای تاجران ایرانی محسوب می‌شود. واردات از کشور چین به دلایل زیادی مورد نظر بازرگانان قدرتمند قرار دارد که یکی از این دلایل منحصربه‌فرد نیز مربوط به فاصله میان ایران و چین و درواقع دسترسی این 2 کشور به یکدیگر است.

کشور چین از طریق بنادر مهمی به ایران دسترسی دارد و همین موضوع باعث شده است تا بیشتر بازرگانان به واردات کالا از چین فکر کنند. اگر شما نیز قصد دارید که محصولی را از چین به ایران وارد کنید، توصیه ما این است که قبل از نهایی کردن سفارش خرید خود، درباره هزینه‌های حمل و نقل نیز بررسی‌های لازم را انجام دهید.

یکی از بهترین روش‌های حمل و نقل کالا از کشور چین، استفاده از حمل دریایی است. البته شاید این روش نسبت به سایر شیوه‌ها بیشتر زمان‌ ببرد، اما در مقایسه با گزینه‌های دیگر حمل و نقل از کشور چین به ایران، هزینه کمتری به همراه دارد. بنابراین شما برای صرفه‌جویی در هزینه خود می‌توانید از روش حمل دریایی کمک بگیرید که ارزان‌ترین روش حمل از کشور چین به ایران است.

گران‌ترین روش حمل کالا از چین به ایران

برخلاف حمل دریایی که خیلی زمان‌بر است و هزینه کمی به همراه دارد، شما برای صرفه‌جویی در وقت خود می‌توانید از حمل هوایی کمک بگیرید که متاسفانه این روش با هزینه زیادی همراه خواهد بود. شما به‌عنوان تاجر با توجه به نوع کالایی که وارد می‌کنید و بر اساس شرایطی که دارید، می‌توانید بهترین روش حمل را برای واردات کالا در نظر بگیرید.

توجه داشته باشید که حمل هوایی گران‌ترین روش حمل کالا از کشور چین به ایران محسوب می‌شود که البته مزیت آن نسبت به حمل دریایی، سریع‌تر بودن این روش حمل است. هریک از روش‌های حمل، مزایا و معایبی به همراه دارند که شما باید قبل از نهایی کردن خرید خود درباره آن‌ها تصمیم بگیرید.

توجه داشته باشید در حمل هوایی شما با محدودیت وزن و البته فضا روبه‌رو هستید؛ درحالی‌که طی حمل دریایی چنین مشکلاتی وجود نخواهند داشت. حمل هوایی بیشتر برای مواد غذایی یا فاسدشدنی همانند داروها و برخی تجهیزات پزشکی گزینه مناسبی است و بیشتر کالاها را می‌توان از طریق دریا با هزینه مناسب به ایران وارد کرد.

چگونه در هزینه حمل و نقل کالا از چین به ایران صرفه‌جویی کنیم؟

کاهش هزینه حمل کالا از چین به ایران با وانیکس

متاسفانه هزینه‌های واردات از کشور چین به ایران در حال افزایش است؛ به عبارت دیگر به دلیل بالا رفتن بسیاری از هزینه‌ها شما برای واردات کالا از چین به ایران باید هزینه‌های زیادی را پرداخت کنید. یکی از همین هزینه‌ها نیز مربوط به حمل و نقل کالا از چین به ایران است.

برای اینکه فرایند واردات خود را با کمترین هزینه‌ها به انجام برسانید، می‌توانید از حمل دریایی کمک بگیرید. البته برای انتخاب شرکت حمل و نقل دریایی باید دقت زیادی به خرج دهید؛ زیرا هر شرکتی نمی‌تواند این پروسه را با قیمتی مناسب برای شما انجام دهد.

این در حالی است که شرکت بازرگانی وانیکس یکی از خبره‌ترین شرکت‌ها در زمینه حمل و نقل محسوب می‌شود که بار شما را از کشور چین طی 65 تا 75 روز به ایران وارد می‌کند. برای اینکه از هزینه حمل کالا از چین به ایران مطمئن شوید، می‌توانید با کارشناسان این تیم قوی مشورت کنید.

محاسبه هزینه حمل و نقل از کشور چین به ایران

شما برای اینکه به‌طور دقیق از هزینه حمل و نقل کالا از کشور چین به ایران آگاه شوید، باید به عوامل مختلفی توجه داشته باشید که یکی از آن‌ها روش حملی است که برای واردات کالا از چین به ایران در نظر گرفته‌اید. برخی از روش‌های حمل نسبت به سایر شیوه‌ها، هزینه بیشتری دربردارند.

بدین‌ترتیب برای این‌که هزینه حمل و نقل کالا از کشور چین به ایران را به درستی برآورد کنید، باید به فاکتورهایی که مرتبط به نوع روش حمل شما هستند، توجه داشته باشید. هریک از روش‌های حمل و نقل همانند دریایی، ریلی و هوایی، به الگوهای متفاوتی برای برآورد هزینه حمل نیاز دارند.

برای مثال در روش حمل دریایی شما باید نوع روش حمل را نیز مشخص کنید؛ زیرا روش حمل کانتینری با روش حمل فله‌ای متفاوت است و هزینه‌های جداگانه‌ای به همراه خواهد داشت. برای انتخاب بهترین روش حمل باید نوع بار خود را نیز مدنظر قرار دهید؛ زیرا برخی محصولات همانند شکر و گندم را می‌توان به‌صورت فله‌ای حمل کرد، اما برخی از محصولات برای حمل کانتینری مناسب هستند.

با وانیکس هزینه حمل کالا از چین به ایران را کاهش دهید

بدون شک شما به‌عنوان تاجر و بازرگان به دنبال روشی هستید تا هزینه‌های مربوط به واردات کالا را تا جای ممکن کاهش دهید. یکی از بهترین روش‌ها برای کاهش هزینه‌های واردات، پیدا کردن شرکت حمل و نقلی است که کمترین هزینه حمل را از شما دریافت کند.

وانیکس یکی از این شرکت‌های مجرب در زمینه حمل و نقل از کشور چین به ایران است که بهترین قیمت‌ها را در اختیار مشتریان بالقوه خود قرار می‌دهد. از این رو شما بعد از مذاکره با تیم وانیکس می‌توانید هزینه اعلامی آن‌ها را با سایر شرکت‌های حمل و نقل مقایسه کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را در این باره بگیرید.

وانیکس به دلیل تجربه و ارتباطات خوبی که در صنعت حمل و نقل دارد، می‌تواند با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه، به راحتی محصول مورد نظر شما را از چین به ایران وارد کند. برای حمل کالا از چین با وانیکس به لینک زیر مراجعه نمایید.

https://1xholding.com/shipping-goods-from-china/

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز