خبرگزاری کار ایران

به مناسبت عید قربان؛

اجرای طرح نذر قربانی برای کمک به نیازمندان/ ۲۰۰ پایگاه ثابت و سیار در خوزستان آماده دریافت نذورات هستند

اجرای طرح نذر قربانی برای کمک به نیازمندان/  ۲۰۰ پایگاه ثابت و سیار در خوزستان آماده دریافت نذورات هستند
کد خبر : ۱۲۵۲۷۸۷

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان از اجرای طرح نذر قربانی ویژه عید قربان برای کمک به خانواده‌های نیازمندان استان خبر داد و گفت: ۲۰۰ پایگاه ثابت و سیار در استان آماده دریافت نذورات و قربانی‌های مردم خیر هستند.

به گزارش ایلنا از خوزستان، جمال شیبه امروز شنبه ۱۸ تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت عید قربان و نذورات مردمی برگزار شد ضمن دعوت مردم برای کمک به نیازمندان در قالب طرح نذر قربانی اظهار کرد: این طرح در راستای مفاهیم دینی و با هدف ارتقای سطح معیشت خانواده‌های نیازمند در عید قربان اجرا می‌شود.

وی افزود: مردم نیکوکار، خیران و تمام کسانی که  قصد ادای نذورات خود در عید سعید قربان را دارند می‌توانند با مشارکت در این طرح، گوشت قربانی خود را از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری زیرمجموعه این نهاد در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: مردم خوزستان سال گذشته بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال به‌صورت گوشت قربانی یا به‌صورت نقدی در این طرح مشارکت کردند.

وی با اعلام آمادگی این نهاد برای دریافت نذورات و قربانی‌های مردم نیکوکار در روز عید قربان گفت: ۲۰۰ پایگاه ثابت و سیار با همکاری ادارات و مراکز نیکوکاری آماده دریافت نذورات و قربانی‌های خیران و مردم نیکوکار استان است.

شیبه بیان کرد: بر اساس تعاملی که با اداره‌کل دامپزشکی انجام‌ شده و به‌منظور تسهیل در خرید و ذبح دام زنده برای مردم استان، پایگاه‌های توزیع و ذبح دام زنده با نظارت بهداشتی برپا می‌شود و مردم می‌توانند با مراجعه به این پایگاه‌ها قربانی‌های خود را با قیمت مصوب تهیه و به دست نیازمندان برسانند.

وی با اشاره به اینکه دفاتر کمیته امداد سراسر خوزستان نیز از عید قربان تا عید غدیر آماده دریافت نذورات نقدی و غیرنقدی مردم نوع‌دوست استان هستند، افزود: گوشت قربانی در کمترین زمان ممکن به دست خانواده‌های نیازمند خواهد رسید.

مدیرکل امداد خوزستان با دعوت از خیران و مردم نیکوکار خوزستان برای پیوستن به این طرح خداپسندانه، خاطرنشان کرد: کد دستوری #۰۶۱۱۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای دریافت کمک‌های مردمی در طرح نذر قربانی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز