خبرگزاری کار ایران

طی یک عملیات شبانه انجام گرفت؛

دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در زرین دشت/ قول مساعد دادستان برای پاکسازی محلات

دستگیری خرده فروشان مواد مخدر  در زرین دشت/ قول مساعد دادستان برای پاکسازی محلات
کد خبر : ۱۵۳۰۲۶۲

۵ خرده فروش مواد مخدر در یک عملیات شبانه توسط دادستان زرین دشت دستگیر و پس از کشف ۳۵ گرم انواع مواد مخدر از مخفیگاهشان روانه زندان شدند.

به گزارش ایلنا، طی یک عملیات شبانه، ۵ نفر از خرده فروشان مواد مخدر در محله امام رضا(ع) شهر حاجی آباد مرکز شهرستان زرین دشت که سالهای طولانی به فروش انواع مواد مخدر مبادرت می ورزیدند با حضور و دستور اصغر شعله دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان دستگیر و روانه زندان شدند. 

در همین راستا، دادستان زرین دشت در نشستی که توسط معتمدین محلی زرین دشت برای قدردانی از این اقدام نیک قضایی انجام شد، بر لزوم هوشیاری مردم در مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و گفت: آلوده کردن جامعه با مواد مخدر از موارد نقض حقوق عامه است و سوداگران مرگ بدانند که برخورد قاطع قضایی با آنان در دستور کار است.

شعله، به لزوم آگاه سازی مردم و همکاری آنان با مجموعه انتظامی برای اقدام موثر علیه فعالیت های خرابکارانه فروشندگان مواد مخدر ابراز کرد: ارائه آموزش‌های لازم به مردم در مناطق آسیب پذیر از موارد مهمی است که باید در راستای پیشگیری و مقابله با پدیده شوم مواد مخدر انجام شود.

دادستان زرین دشت ضمن قدردانی از همکاری بی دریغ نهادهای مردمی در ارسال اطلاعات خرده فروشان در محله امام رضا (ع) شهر حاجی آباد خاطرنشان کرد: قول می دهم که با همکاری مردم و منابع آگاه، بساط خرده فروشان مواد از این محله برچیده شود.

دستگیری خرده فروشان مواد مخدر  در زرین دشت/ قول مساعد دادستان برای پاکسازی محلات

وی مقابله با ارتکاب جرم در حوزه مواد مخدر را از جمله دغدغه‌های دادگستری زرین دشت برشمرد و افزود: آلوده کردن جامعه با مواد مخدر از مصادیق بارز نقض حقوق عامه محسوب شده و با هرگونه فعالیت در زمینه مواد مخدر، برخورد قاطع قضائی میشود.

این مقام قضایی عنوان کرد: مبارزه با آسیب های اجتماعی و اعتیاد یک مطالبه جدی در زرین دشت است، زیرا این پدیده بسیاری از مشکلات دیگر را موجب می شود.

دادستان زرین دشت یادآور شد: در بدو مسئولیت دادستانی خود طی بازدید از زندان مرکزی داراب مشاهده کردیم که اکثر جرایم منتهی به زندان مرتبط با مواد مخدر بود که این آمار نشان می دهد مواد مخدر اهمیت بالایی در جرایم اجتماعی دارد.

وی با قدردانی از فعالیت بسیجیان محله امام رضا در مبارزه با موادمخدر اظهار کرد: از همه کسانی که در عرصه پیشگیری، مقابله و مبارزه با گسترش موادمخدر و با مجموعه قضایی شهرستان همکاری دارند، نهایت قدردانی را داریم و در این مسیر در حد توان خود حمایت‌شان می‌کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز