خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه زرین دشت خبر داد؛

اجرای ۵۹ برنامه شاخص فرهنگی طی هفته دفاع مقدس در زرین دشت

اجرای ۵۹ برنامه شاخص فرهنگی طی هفته دفاع مقدس در زرین دشت
کد خبر : ۱۵۳۰۲۶۴

فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت از اجرای ۵۹ برنامه شاخص فرهنگی ، ورزشی، بصیرتی همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا،  عبدالله مستقیمی در نشست خبری اعلام برنامه‌های گرامیداشت چهل‌وچهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس با اصحاب رسانه، اظهار کرد:راز موفقیت رزمندگان در جنگ مرزها پیروی از ولایت و دلیل به چالش کشیده شدن برخی افراد جامعه در جنگ مغزها(جنگ شناختی) تبعیت نکردن از فرامین رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: اگر ما فضای رسانه را می توانستیم به خوبی مدیریت کنیم به هیچ وجه فرامین رهبر معظم انقلاب در این فضای غبار آلود و فتنه گون بر زمین نمی ماند.

فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت با تاکید بر اینکه همه ما وظیفه داریم تا با تلاش بی دریغ خود در فضای فعلی، حقایق را به درستی تبیین و روشنگری کنیم، ابراز کرد: به عقیده بنده اصحاب رسانه انصافا السابقون و السابقون هستند و این را در عمل به معنویت ها و ارزش های انقلاب خوب اثبات کرده اند. 

 فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت مصداق بارز عمل به تبیین ارزش های انقلاب را شهید کاظمی در جریان پیروزی خرمشهر در زمان هشت سال دفاع مقدس دانست و بیان کرد: شهید کاظمی پیش از اینکه حضرت امام، خبر آزاد سازی خرمشهر را رسانه ای کند، اعلام کرد، شهیدی که یک رزمنده کف میدانی با بصیرت بود. 

مستقیمی با ذکر این نکته که هفته دفاع مقدس امسال به نام هفته شهدای شهرستان نامگذاری شده، عنوان کرد: نامگذاری این نام برای هفته دفاع مقدس با اجرای ویژه برنامه های مختلف فرهنگی، سیاسی اجتماعی و بصیرتی همراه است که منتهی به اجلاسیه ۱۵۱ شهید شهرستان زرین دشت در ششم مهر ماه می شود. 

وی با اعلام اینکه ۵۱ برنامه شاخص و محوری در هفته دفاع مقدس امسال اجرایی می شود، اضافه کرد:غبار روبی قبور مطهر شهدا، دیدار با ائمه جمعه، تجدید پیمان باشهدا، اجرای مسابقات بومی محلی، ورزشی، یادواره های شهدای شهرستانی، اردوهای جهادی پزشکی از جمله برنامه های محوری هفته دفاع مقدس است که همزمان با سراسر کشور در زرین دشت آغاز می شود. 

توزیع ۳۵۰ بسته نوشت افزار در بین دانش آموزان نیازمند

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس زرین دشت در ادامه به راه اندازی نمایشگاهای اقتصاد مقاومتی و طرح اسوه نیز اشاره کرد و گفت: در این هفته ۳۵۰ بسته لوازم التحریر از سوی بسیج دانش آموزی زرین دشت به دانش آموزان نیازمند اهدا می شود. 

وی همچنین به تجدید میثاق بسیجیان زرین دشت با دو تن از شهدای گمنام این شهرستان نیز سخن به میان آورد و گفت: در اجرای این برنامه بوستان شهدای گمنام شهر حاجی آباد نیز افتتاح و به بهره برداری عموم می رسد. 

اجلاسیه ۱۵۱شهید زرین دشت ششم مهر برگزار می شود

مستقیمی این را هم اضافه کرد: مهمترین برنامه هفته دفاع مقدس امسال در زرین دشت اجرای هر چه باشکوه تر اجلاسیه ۱۵۱شهید سرافراز شهرستان زرین دشت است که در ششم مهر ماه سالجاری بصورت زنده از شبکه فارس پخش می شود. 

فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت همچنین از حضور سردار خادمی مسئول حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران به عنوان سخنران اصلی این اجلاسیه سخن به میان آورد و بیان کرد: برنامه اجلاسیه ۱۵۱ شهید شهرستان زرین دشت در سالن اجتماعات پارک زیتون این شهرستان با سخنرانی سردار خادمی مسئول حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران با شکوه هر چه تمام تر و با اجرای ویژه برنامه های شاخص فرهنگی برگزار می شود. 

این مقام مسئول در سپاه زرین دشت تاکید کرد: تمام تلاشمان بر این است تا این اجلاسیه به بهترین نحو ممکن و در شان شهدای شهرستان برگزار شود، چرا که معتقدم این ما هستیم که به شهدا نیازمندیم وگرنه شهدا هیچ نیازی به ما ندارند.  

به گزارش خبرنگار ایلنا، تهیه قاب های دیجیتال از تصاویر شهدا،رونمایی از کتاب نقش شهرستان زرین دشت در دفاع مقدس،ایجاد غرفه های (کودک و نوجوان ، حجاب و عفاف، فرهنگی مذهبی) در حاشیه این اجلاسیه از برنامه های از پیش تعیین شده ستاد برگزاری اجلاسیه ۱۵۱شهید سرافراز زرین دشت است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز