خبرگزاری کار ایران

آمادگی مدارس ناحیه ۴ برای بازگشایی با همکاری منطقه ۱۱ شهرداری شیراز

آمادگی مدارس ناحیه ۴ برای بازگشایی با همکاری منطقه ۱۱ شهرداری شیراز
کد خبر : ۱۵۳۱۰۳۲

شهردار منطقه ۱۱ در دیدار با رئیس اداره آموزش‌وپرورش ناحیه ۴ شیراز گفت: شهرداری این منطقه با توجه به سیاست‌گذاری‌های مدیریت شهری مبنی بر اهمیت به آموزش و جامعه فرهنگی و آماده‌سازی محیط آموزشی برای دانش آموزان، در خدمت‌رسانی پیشگام بوده و برای بازگشایی مدارس در ماه مهر اقدامات قابل‌توجهی را انجام داده است.

به گزارش ایلنا، بهزاد پرنیان اقدام‌های آماده‌سازی مدارس سطح منطقه را که تاکنون به سرانجام رسیده، برشمرد و گفت: ۱۱ مدرسه تاکنون در این منطقه به متراژ قابل‌توجهی تا حدود ۲۰ هزار مترمربع آسفالت شده که معاونت فنی عمرانی این منطقه با جدیت مسئله را پیگیری و به سرانجام رسانده است.

وی خدمات دیگر منطقه ۱۱ را برای بازگشایی مدارس در ماه مهر برشمرد و گفت: این منطقه علاوه بر بحث آسفالت مدارس، علائم و وسایل ایمنی راهنمایی و رانندگی را در خیابان‌های منتهی به مدارس نصب‌کرده و نقاشی خطوط عابر پیاده و نصب سرعت‌گیر جلوی درب مدارس برای ایمن‌سازی معابر و تردد دانش آموزان را نیز انجام داده است.

شهردار منطقه ۱۱ شیراز نظافت و نصب صندلی برخی مدارس را جزو خدمات این منطقه برای برخی مدارس نیازمند برشمرد و گفت: شستشوی مدارس با ماشین‌آلات حمل آب، نصب صندلی و سطل زباله در برخی مدارس ازجمله خدمات بوده که معاونت خدمات شهری این منطقه به درخواست مدارس با نیازسنجی صورت گرفته به سرانجام رسانده است.

پرنیان گفت: فضای سبز مدارس نیز موردتوجه بوده و هرس درختان و جمع‌آوری ضایعات گیاهی نیز در برخی مدارس توسط واحد فضای سبز منطقه ۱۱ و امور شهر انجام‌شده است.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش ناحیه ۴ شیراز نیز در این دیدار از زحمات شهرداری شیراز به‌ویژه شهردار منطقه ۱۱ در راستای ایمن‌سازی و آسفالت محوطه مدارس تشکر و قدردانی کرد.

شهربانو حاصلی با بیان اینکه در طی چندساله آخر تعامل و همکاری خوبی بین شهرداری شیراز شکل‌گرفته است، گفت: در راستای آغاز کار دوباره مدارس در کشور، توجه بیش‌ازپیش و افزایش رفاه دانش آموزان در دستور کار مدیریت شهری قرارگرفته است.

وی با بیان اینکه مدارس اصلی‌ترین پایگاه تعلیم، تربیت و پرورش دانش آموزان است، افزود: با توجه به تعامل مدیریت شهری با آموزش‌وپرورش برای رفع کمبودها تلاش شده تا با حداکثر امکان برای افزایش رفاه حال دانش آموزان اقدام شود که در این راستا مدیریت شهری از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش ناحیه ۴ شیراز گفت: ایمن‌سازی و رفع نواقص در اطراف مدارس و نیز آسفالت محوطه مراکز آموزشی در اولویت شهرداری قرارگرفته است که بر این اساس تاکنون بیش از ۲۰ هزار مترمربع آسفالت در مدارس ناحیه ۴ آموزش‌وپرورش توسط شهرداری منطقه ۱۱ انجام‌شده است.

وی از زحمات بهزاد پرنیان در راستای ارائه خدمت به مدارس سطح منطقه تقدیر کرد و گفت: احداث زمین چمن مصنوعی نیز در برخی مدارس در دستور مدیریت شهری قرارگرفته است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز