خبرگزاری کار ایران

آل‌کثیر: انتظار داشتم به تیم ملی دعوت شوم/ برای لیگ نخبگان انگیزه داریم

آل‌کثیر: انتظار داشتم به تیم ملی دعوت شوم/ برای لیگ نخبگان انگیزه داریم
کد خبر : ۱۵۰۳۹۵۹

به گزارش ایلنا، عیسی آل‌کثیر مهاجم پرسپولیس بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام قرارداد خود را با سرخپوشان به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد. او پس از تمدید قرارداد در جمع خبرنگاران گفت: یک ساله تمدید کردم و امیدوارم یک سال خوب دیگر را کنار هم رقم بزنیم و اتفاقات خوب هم برای ما و هم برای هواداران بیفتد.تمام فصل‌ها سخت بوده و امسال هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.

 

مهاجم پرسپولیس در مورد سرمربی جدید پرسپولیس گفت: به هرحال مربی جدید بیاید ایده‌های خودش را دارد و یک ذره سخت است اما ما ناچاریم خودمان را وفق بدهیم. هر مربی جدیدی بیاید تفکرات خودش را دارد اما ما بازیکنان حرفه‌ای هستیم. 

آل کثیر در مورد انگیزه‌اش برای آقای گلی عنوان کرد: گل‌هایی که زدم حاصل تلاش همه بچه‌ها بود. خداراشکر می‌کنم که توانستم مثمر ثمر باشم. سال جدید هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. همه چیز به تلاش بازیکن و آمادگی کل تیم بستگی دارد. امیدوارم امسال هم اتفاقات خوبی بیفتد.

 

این مهاجم در مورد شرایط تیم‌شان در نقل و انتقالات گفت: باور کنید از دیگران اطلاعاتی ندارم. اطلاعاتم از خودم است که الان آمدم قرارداد بستم. اتفاقات همیشه در همه باشگاه‌ها هست و امیدوارم یک تیم خوب ببندیم. امسال سال سخت‌تری است. در لیگ نخبگان برای هرپستی دو بازیکن تاپ می‌خواهید. امیدوارم در همه پست‌ها اتفاقات خوبی رقم بخورد و آرزوهایی که هواداران دارند را پیاده کنیم.

او مورد انگیزه‌اش برای دعوت به تیم ملی گفت: من امسال انتظار داشتم دعوت بشوم. مهاجم تنها کاری که می‌کند گلزنی است. باز نظر سرمربی بود ولی من امیدوار بودم جزو لیست تیم ملی باشم.

عیسی در مورد شرایط ذهنی خود گفت: از لحاظ ذهنی بستگی به بازیکن دارد. خدا هر فصل به من کمک می‌کند که اتفاقات خوب را برای خودم و باشگاهم رقم بزنم. امیدوارم که امسال هم بتوانم آن اتفاقات را تکرار کنم.

وی در مورد لیگ نخبگان اضافه کرد: انگیزه برای لیگ نخبگان برای همه بازیکنان است. یک کلکسیون است که از بیرون هم نگاه می‌کنند و انگیزه دوبرابر به آدم می‌دهد.

 

او در پایان گفت: قول می‌دهم تلاش کنم و همیشه تلاشم را کردم. بعد از تلاش هم اتفاقات خوب میفتد و بازهم تلاش می‌کنم که اتفاقات خوبی را برای هواداران رقم بزنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز