خبرگزاری کار ایران

کمپانی: در نیمه اول باید بیش‌تر گل می‌زدیم

کمپانی: در نیمه اول باید بیش‌تر گل می‌زدیم
کد خبر : ۱۵۲۲۱۱۴

ونسان کمپانی برد سخت تیمش مقابل وولفسبورگ را نشان‌دهنده ذهنیت عالی‌شان می‌داند.

به گزارش ایلنا بایرن مونیخ تحت هدایت ونسان کمپانی در اولین بازی فصل خود در بوندسلیگا مقابل وولفسبورگ در فولکس واگن آرنا موفق شد به‌سختی از شکست بگریزد و با نتیجه 3--2 به پیروزی برسد.

به نقل از اسکای آلمان؛ حال ونسان کمپانی در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل وولفسبورگ درباره عملکردشان در این بازی، جو بوندسلیگا و همچنین اشتباهات کیم مین جائه که باعث شده این مدافع کره‌ای پس از بازی زیر تیغ انتقادات قرار بگیرد، صحبت کرده است.

از اولین بازی‌ام در بوندسلیگا، لذت بردم

از اولین بازی‌ام به‌عنوان مربی در بوندسلیگا لذت بردم. در نیمه اول روی بازی مسلط بودیم و هیچ موقعیتی از دست ندادیم. شروع نیمه دوم خوب نبود و ما دو بار گل خوردیم. بااین‌حال در نهایت با ذهنیت خوبی که داشتیم، بازی را بردیم. من به‌اندازه کافی فوتبال، بازی کردم و می‌دانم در چنین بازی‌هایی می‌توان باخت یا مساوی کرد؛ اما باید صادقانه بگویم این واقعیت که حتی باوجوداینکه همه چیز ایدئال نبود، ما برنده شده‌ایم، نشان‌دهنده ذهنیت ما است. 

نمی‌خواهم درباره اشتباهات کیم مین جائه صحبت کنم 

 ذهنیت تیم من عالی بود و اکنون نمی‌خواهم درباره اشتباه کیم صحبت کنم. من ترجیح می‌دهم درباره واکنش تیم صحبت کنم و همه عملکرد خوبی در این زمینه داشتند. 

بوندسلیگا ویژگی‌های خاص خودش را دارد 

 طوری که بازیکنان در آلمان در پایان بازی به سمت هواداران می‌روند، فوق‌العاده است. شما برای لذت بردن از آن لحظه، زمان می‌گذارید. در بازی مقابل اولم و امروز نیز ما چنین کاری را انجام دادیم. چنین رفتارهایی را درون همۀ لیگ‌ها نمی‌بینید و این یکی از ویژگی‌های خاص لیگ آلمان است. 

در نیمه اول باید بیش‌تر گل می‌زدیم 

 به‌طورقطع، شما پیش از آنکه وارد زمین شوید، برای بازی برنامه دارید. بااین‌حال تیم مقابل نیز خودش را با شرایط وفق می‌دهد و تغییراتی ایجاد می‌کند تا برنامه شما را خراب کند. من واقعاً از بابت نیمه اول خوشحالم، البته به جز اینکه باید دو یا سه گل دیگر نیز به ثمر می‌رساندیم و می‌توانستیم خیال خودمان را راحت کنیم. درباره نیمه دوم، من سال‌هاست تیم‌های رالف هازن هوتل را دیده‌ام و آن‌ها از رختکن بیرون می‌آیند و می‌جنگند. آن‌ها خیلی سریع گل زدند و سپس شما باید خود را برای نبرد آماده کنید. در آخر می‌خواهم از ذهنیت خوبی که داشتیم، تمجید کنم. این بازی خارج از خانه سخت و یک برد بسیار خوب بود.

 

منبع طرفداری
انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز