خبرگزاری کار ایران

اشلوت: هوادران لیورپول به این نوع بازی عادت دارند

اشلوت: هوادران لیورپول به این نوع بازی عادت دارند
کد خبر : ۱۵۲۲۱۱۶

برنتفورد و ایپسویچ تاون در بین شش تیم برتر قرار نخواهند گرفت اما لیورپول بدون توجه به نام‌ها مسیرش را ادامه می‌دهد.

به گزارش ایلنا لیورپول در هفته دوم لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل برنتفورد، همچنان روزهای خوبی با آرنه اشلوت دارد. 

قرمزها در روزی که تیم برتر زمین بودند، با گل‌های لوئیز دیاز و محمد صلاح به برتری دست یافتند. هر دو بازیکن که برای مقطعی از فصل گذشته با فشار منتقدان مواجه شده بودند، فصل جدید را در شرایط خوبی آغاز کردند. پیروزی امروز لیورپول به معنی دو پیروزی و دو کلین شیت در دوران آرنه اشلوت بود. سرمربی هلندی پس از پایان دیدار در واکنش به عملکرد اتفاقات آنفیلد گفت:

عملکرد لیورپول مقابل برنتفورد:

 شروع بازی می‌توانست بهتر باشد. عملکرد دفاعی تیم ما در نیمه اول و دوم بسیار چشمگیر بود. تنها دو فرصت خطرناک را به حریف دادیم که یکی از آن‌ها بسیار جدی بود. موقعیتی که متحمل شدیم از روی یک ضربه ایستتگاهی بود، توانستیم ضدحمله‌های را به‌خوبی کنترل کنیم. همچنین، موقعیت‌های گلزنی مناسبی را برای خود ایجاد کردیم، به‌ویژه در نیمه دوم. طرفداران لیورپول بارها شاهد چنین نمایش‌هایی در گذشته بوده‌اند. کنترل بازی را در دست داشتیم اما منظور من از کنترل، این است که حتی اگر متحمل ضدحمله شویم، همه بازیکنان با تمام توان تلاش می‌کنند تا گل نخوریم. امروز، به استثنای چند مورد خاص، این رویکرد بسیار موثر بود. به‌ویژه، دفاع بسیار خوبی در برابر یک ضربه ایستگاهی انجام دادیم و نتیجه آن، گل اول ما بود. به‌طور ایده‌آل، انتظار داریم که در هر دو نیمه شاهد چنین عملکردی باشیم. اما در کل، تیم ما در زمین به‌خوبی مستقر شد و تلاش کردیم تا در خط هافبک بازیکن بیشتری داشته باشیم.

 ناراحتی ترنت الکساندر آرنولد از تعویضش:

 واکنش او را درک می‌کنم. او خوشحال نبود، اما بازیکنانی که از ابتدا نیمکت‌نشین بودند هم خوشحال نبودند. هر بازیکنی می‌خواهد 90 دقیقه بازی کند. من از انتخابی که انجام دادم بسیار راضی هستم. ترنت از بازی‌های ملی برگشته است و بازی‌های زیادی داشته است. او چند هفته استراحت کرد و پس از بازگشت، تنها سومین بازی خود را انجام داد. بنابراین، باید از او مراقبت کنیم. ما به او برای کل فصل نیاز داریم، نه فقط دو بازی ابتدایی.

وضعیت مصدومیت کرتیس جونز: 

 بازگشت او نزدیک خواهد بود، بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم چه می‌شود. این که پیش‌بینی کنیم یک آسیب‌دیدگی چگونه بهبود می‌یابد، دشوار است. جونز مدت طولانی غایب نخواهد بود، اما حضورش در هفته آینده کمی دشوار خواهد بود. اما من مطمئن هستم که او تمام تلاش خود را خواهد کرد تا برای هفته آینده آماده شود. آسیب‌دیدگی چیست؟ در هلند، همیشه معتقدیم که نمی‌توانیم در مورد مصدومیت‌ها صحبت کنیم. شاید در لیگ برتر متفاوت باشد، اما فکر می‌کنم این موضوع مربوط به حریم شخصی است.

واتارو اندو نیمکت‌نشین شد؟ 

 اهمیت یک بازیکن صرفا به عملکرد فردی او محدود نمی‌شود؛ بلکه رقابت موجود در تیم نیز نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند. در تیم ما، هافبک‌های بسیار مستعدی حضور دارند که سطح رقابت را به شدت بالا برده‌اند. از پیشرفت قابل‌توجه واتارو در تمرینات بسیار خوشحالیم. با این حال، رقابت تنگاتنگی در این پست وجود دارد و امروز شاهد عملکرد درخشان هر سه هافبک میدان بودیم. بنابراین، موفقیت تیم تنها به یک بازیکن وابسته نیست و سایر بازیکنان نیز سهم بسزایی در آن دارند. با این حال، واتارو در طول فصل برای ما بسیار ارزشمند خواهد بود، زیرا به همه بازیکنان نیاز داریم. همه می‌دانیم که یک فصل چقدر طولانی است و به چه تعداد بازیکن آماده نیاز داریم. واتارو یکی از آن بازیکنانی است که در فصل جدید به حضور او نیاز مبرم خواهیم داشت.

چالش آرنه اشلوت در آغاز لیگ برتر: 

 دو پیروزی ارزشمند مقابل حریفان قدرتمند کسب کردیم. برنتفورد هفته گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت، اما هنوز مسیر طولانی پیش رو داریم تا توانایی‌های خود را به طور کامل اثبات کنیم. هر دو تیم ایپسویچ و برنتفورد به دلیل بازی‌های درخشان خود شایسته تقدیر هستند، اما فکر نمی‌کنم هر دو تیم در پایان فصل در جمع شش تیم برتر قرار بگیرند. هنوز راه زیادی برای اثبات خود داریم، اما شروع با دو پیروزی و دو کلین شیت همیشه مثبت است. خوشحالم که یک تیم و بازیکنان با استعداد و خاص را به ارث برده‌ام. بازی‌های درخشان این تیم، جای تعجب نیست.

 

منبع طرفداری
انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز