خبرگزاری کار ایران

پایان انتظار برای بازگشت قلی‌زاده؟

درخشش مداوم ستاره مدنظر سرخ‌ها در لهستان!

درخشش مداوم ستاره مدنظر سرخ‌ها در لهستان!
کد خبر : ۱۵۲۲۰۹۹

علی قلی‌زاده گزینه مدنظر سرخپوشان لحظاتی پس از ورود به زمین، برای لخ پوزنان گلزنی کرد.

به گزارش ایلنا، در هفته ششم از مسابقات لیگ لهستان، تیم لخ پوزنان که علی قلی‌زاده را در اسکواد خود دارد، به مصاف پوگون زچچین، رقیب سنتی خود در لیگ لهستان رفت.

 

 باتوجه به اینکه در هفته گذشته شایعات در مورد جدایی علی قلی‌زاده از تیم لهستانی به مقصد پرسپولیس به اوج خود رسیده بود، بازی این هفته یاران قلی‌زاده از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود.

 

قلی‌زاده که روزهای سختی را به واسطه مصدومیت‌هایش در لهستان پشت سر گذاشته بود، در حالی که شنیده می‌شد از شرایطش راضی نیست و ساز جدایی کوک کرده، هفته گذشته در ترکیب لخ پوزنان قرار گرفت و با ثبت یک پاس گل حسابی درخشید.

 

با این حال قلی‌زاده در یک تصمیم عجیب از سوی سرمربی لخ پوزنان بار دیگر روی نیمکت گذاشته شد تا این بار به عنوان یار تعویضی شانس خود را برای نشان دادن توانایی‌هایش نشان بدهد.

 

در این بازی که در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود، یکی از بازیکنان پوگون اخراج شد تا لخ پوزنان شرایط بهتری با یک یار بیشتر داشته باشد. یاران قلی‌زاده در دقیقه ۵۴ گل اول را زدند و درحالی که بازی با این نتیجه در جریان بود، قلی‌زاده در دقیقه ۶۹ به زمین فرستاده شد.

 

ستاره ایرانی برای اثبات توانایی‌های خود تنها هشت دقیقه زمان نیاز داشت و در اولین موقعیت خود در دقیقه ۷۷، دروازه رقیب سنتی‌شان را فرو ریخت تا حتی بازیکنان تیم خود را نیز به تحسین وادارد.

 

قلی‌زاده در صد حمله تیمش با جایگیری مناسب توپگیری کرد و با حرکت سریع و پا به توپ به عرض زد و با شوت پای چپ فوق العاده‌اش گل زد اما شادی هم نکرد تا نشان دهد از وضعیتش در این تیم راضی نیست و حقش بیشتر از این‌هاست.

 

قلی‌زاده همچنین در این بازی در دقایق پایانی مسابقه با کارت زرد جریمه شد.

 

وینگر راست ایرانی لخ‌ پوزنان نزدیک به دو سال است که در لهستان حضور دارد اما با توجه به مصدومیت‌های متعدد و سنگینش تنها ۱۷ بازی در این مدت برای این تیم انجام داده بود حتی مقطعی برای بالا بردن آمادگی خود به تیم دوم رفت؛ قلی‌زاده در مجموع این ۱۷ بازی تنها یک پاس گل آن هم در هفته گذشته ثبت کرده بود و درحالی که جایگاه ثابتی در تیمش نداشت بعد از این پاس گل، به عنوان یار تعویضی گل هم زد.

این عملکرد فوق العاده پرسپولیسی‌ها را نیز شوکه کرده و بدون شک با این گل مسیر انتقال او به پرسپولیس از چیزی که بود هم سخت‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز