خبرگزاری کار ایران

با اعلام آنچلوتی؛ آندری لونین در رئال مادرید می‌ماند

با اعلام آنچلوتی؛ آندری لونین در رئال مادرید می‌ماند
کد خبر : ۱۵۲۲۱۱۸

با اعلام کارلتو، سنگربان اوکراینی رئال مادرید به کار خود در سانتیاگو برنابئو ادامه می‌دهد.

به گزارش ایلنا تیم‌های رئال مادرید و رئال وایادولید در دیداری از هفته دوم رقابت‌های فصل ۲۵-۲۰۲۴ لالیگا به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۳-۰ کهکشانی‌ها خاتمه یافت. رئال مادرید عملکرد ضعیف خود در نیمه اول را در ۳۰ دقیقه پایانی بازی جبران کرد و به لطف درخشش تعویض‌های طلایی، اولین پیروزی لالیگایی را به دست آورد.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری پس از بازی در خصوص عملکرد خط تهاجمی، وضعیت آندری لونین، درخشش براهیم دیاز و اندریک صحبت کرد که در ادامه خواهید خواند:

اولین پیروزی

 از کسب این پیروزی خوشحالیم، مخصوصاً با توجه به دشواری‌های نیمه اول. در نیمه دوم تیم هجومی‌تر و پویاتر بازی کرد و توپ را سریع‌تر به گردش درآورد.

عملکرد دفاعی رئال مادرید 

 تیم امروز انسجام بیشتری داشت و سریع‌تر توپ را پس گرفت. همه بازیکنان، از جمله خط حمله، در دفاع نقش موثری داشتند و عملکرد دفاعی تیم به طور کلی بهبود یافته بود.

عملکرد فده والورده

 ضربه زدن از روی ضربات آزاد مستقیم کار دشواری است. والورده در زدن ضربات ایستگاهی تبحر خاصی دارد و نبود او برای ما یک ضعف محسوب می‌شود. با وجود سد دفاعی حریف، زدن ضربات مستقیم دشوارتر شده است و والورده باید راه‌های دیگری برای ایجاد موقعیت گلزنی پیدا کند. او به خوبی امروز از پس وظایفش برآمد.

عملکرد کیلیان امباپه 

 امباپه مهاجمی فوق‌العاده است. او سرعت بالایی دارد، بدون توپ بسیار خوب بازی می‌کند و در ضدحملات خطرناک است. او چندین موقعیت گلزنی خوب ایجاد کرد. او نیازی ندارد که همیشه به کناره‌ها برود، او می‌تواند در مرکز زمین نیز موثر باشد و گلزنی کند.

اولین گل اندریک

 اندریک بازیکن بسیار خوبی است. او در گلی که زد توانایی‌های خود را به نمایش گذاشت. او ضربات قدرتمندی می‌زند و یک مهاجم مرکزی تمام‌عیار است.

 

 

حضور آردا گولر در ترکیب اصلی رئال مادرید 

 این بازی برای پیشرفت آردا گولر مفید بود. او و اندریک نیاز دارند تا به تدریج به تیم اصلی اضافه شوند و با شرایط جدید وفق پیدا کنند. هر بازی برای آنها یک فرصت است تا خود را به عنوان بازیکن رئال مادرید ثابت کنند. آردا گولر بیشتر به عنوان هافبک بازی می‌کند اما می‌تواند در پست وینگر راست نیز به میدان برود. من در مورد استفاده از براهیم دیاز تردید داشتم اما او بازی خوبی انجام داد.

آیا لونین می‌ماند؟

 بله، لونین در تیم خواهد ماند.  

آیا گلزنی اندریک و براهیم، در عین حال عملکرد ضعیف امباپه و وینیسیوس باعث ایجاد فشار روی شما می‌شود؟

 من به بازیکنان جوان تیم فرصت می‌دهم تا خودشان را نشان دهند. براهیم دیاز و اندریک از این فرصت استفاده می‌کنند. همه بازیکنان آماده هستند و باید برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تلاش کنند. در ابتدای فصل به دلیل گرمای هوا، بازیکنان زودتر خسته می‌شوند و من مجبورم از بازیکنانی استفاده کنم که آمادگی جسمانی بهتری دارند. بازیکنان باید مسئولیت‌پذیرتر باشند.

 

منبع طرفداری
انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز