خبرگزاری کار ایران

فروش انواع لوله و اتصالات PVC

فروش انواع لوله و اتصالات PVC
کد خبر : ۱۳۴۶۸۲۷

شرکت کوشا سازان پرگاس خلیج فارس ( پرشین گلف) از سال 1381 با هدف تامین و تجهیز کالاهای مورد نیاز در بخش تاسیسات فعالیت خود را در قالب فروشگاه آغاز کرده است. محصولات این شرکت برای پروژه های ساختمانی، بیمارستانی، صنعتی، پتروشیمی و… مناسب است و با بهترین کیفیت و برندهای معتبر عرضه می شود.

لوله PVC

لوله و اتصالات پلیکا از ماده سختی با عنوان پی وی سی (PVC) ساخته می شوند. پی وی سی پلاستیک سختی می باشد که با اضافه شدن روان کننده ها نرم و انعطاف پذیر می شود. لوله و اتصالات پلیکایی که امروزه تولید می شوند پلاستیک های سخت و محکمی می باشند که علاوه بر استحکام و مقاومت بالایی که دارند بسیار انعطاف پذیر می باشند و به شکل های گوناگونی قابل استفاده می باشند.

لوله UPVC به دلیل ویژگی های فنی و مکانیکی منحصر به فردی که دارند، از نقطه نظر اقتصادی و محیطی بسیارمناسب و به صرفه هستند.

جدیدترین محصول تولید شده از مواد U-PVC لوله هایی به نام پوش فیت یو پی وی سی است که به دلیل کیفیت بالا، عدم نشت و نصب آسان در تمام دنیا برای انتقال آب و فاضلاب مورد استفاده  قرار می گیرد.

لوله های پلیکا تماما در شاخه های 6 متری تولید میگردند که در صورت نیاز می بایست به طول های کوچکتر برش داده شوند و این کار در کارگاه پروژه انجام می شود. لوله های پلیکا با توجه به نوع فشار تحملی می توانند در سایزهای متفاوتی تولید گردند که رایج ترین و کلی ترین سایزها عبارتند از سایز 32 الی 400 میلی متر .

از جمله معتبرترین شرکت های تولید کننده در حوزه لوله و اتصالات پلیکا شرکت لوله پلیکا گلپایگان و پلیکا تهران رازقی می باشند.

مزایای لوله و اتصالات PVC

  • قیمت مناسب در مقایسه با هزینه های اجرای زیرسازی و ایزولاسیون به روش سنتی
  • وزن کم ، مقاومت بالا
  • اتصال به کلیه سیستمهای لوله کشی فاضلاب
  • سرعت و دقت در تست ایزولاسیون
  • قابل تولید از سایز های ۲۰ الی۶۳۰ میلیمتردر فشارهای ۴تا ۱۶۰ اتمسفر
  • عدم آسیب پذیری و پوسیدگی پس از ۵۰ سال
  • مقاومت در برابر مواد خورنده،حلال ها،مواد شیمیایی،پوسیدگی و زنگ زدگی
  • سبک با قابلیت حمل و نقل آسان
  • نصب ساده و سریع با استفاده از چسب و اتصالات اورینگی
  • بدون آلایندگی محیط زیست
  • بدون تاثیر بر مزه، رنگ، بو و PH آب
  • پایداری در مقابل رشد باکتری
  • عدم اصطکاک با مایع داخل لوله
  • ضد اشتعال
  • عایق الکتریسته
  • ضد زلزله
  • دارای استاندارد
  • بالاترین آمار مصرف جهانی در شبکه های فاضلابی،آبرسانی،مخابرات و برق

فروش انواع لوله و اتصالات PVC

انواع لوله و اتصالات PVC

لوله های پلیکا با توجه به کاربرد آن ها و موارد استفاده ای که دارند به شکل های گوناگونی تولید می شوند که می توان آن ها را به سه دسته زیر تقسیم نمود :

لوله پلیکا فشار ضعیف : از این نوع لوله های پلیکا غالبا در بخش تهویه ساختمان ها و لوله کشی های سطحی که نیاز به تحمل فشار های بالا نمی باشد استفاده می برند. از آنجا که این لوله ها مقاومت کمتری از سایر لوله های پلیکا دارند و عایق چندان خوبی برای صدا نمی باشند از سایر لوله ها ارزان تر بوده و مصارف خود را می طلبند.

لوله پلیکا فشار متوسط : نوع دوم از لوله های پلیکا لوله هایی می باشند که می توانند فشار بیشتری از لوله های نوع اول را تحمل نمایند به همین خاطر در سیستم های لوله کشی فاضلاب بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. این لوله ها از کاربردی ترین و پرمصرف ترین نوع لوله های پلیکا می باشند. یکی دیگر از مصارف این لوله ها استفاده به عنوان عایق لوله برق هایی می باشد که در سیستم برق کشی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

لوله پلیکا PVC فشار قوی : این لوله ها از مستحکم ترین و با دوام ترین نوع لوله پلیکا می باشند و می توانند فشار و ضربه را بهتر از سایر لوله ها تحمل نمایند. به همین خاطر از این لوله غالبا در بخش انتقال سیالات در فواصل طولانی تر و فاضلاب های شهری یا لوله کشی های صنعتی که حجم انتقال سیالات بالا می باشد استفاده می شود. یکی دیگر از کاربرد های این لوله ها استفاده به عنوان عایق یا روکش سایر لوله های پلیکا می باشد که نیاز به تقویت دارند. این کار باعث می شود تا این لوله ها در مقابل فشار و صدمات از آسیب پذیری کمتری برخوردار باشند.

فروش انواع لوله و اتصالات PVC

کاربرد لوله پلیکا

1- انتقال فاضلاب های ساختمان: انتقال فاضلاب های ساختمانی از پرکاربردترین مصارف استفاده از لوله های پلیکا می باشد زیرا از نظر اقتصادی برای این امور بسیار مناسب و به صرفه اقتصادی می باشد. منظور از فاضلاب های ساختمانی ، آب های مصرفی در قسمت حمام ، سرویس بهداشتی ، آشپزخانه و .. می باشد .

2- کابل های برق و مخابرات: برای عبور دادن سیم برق و کابل های مخابراتی داخل ساختمان ها می بایست از لوله های پلیکا استفاده نمود. به علت عبور سیم های برقی و مخابراتی از محل هایی مانند زیر زمین و جداره دیواره همواره به در معرض خطر قرار دارند که آسیب ببینند لذا از اینرو می بایست از داخل لوله هایی عبور کنند که هزینه زیادی نداشته باشند . لوله های مورد استفاده برای کابل کشی با لوله های پلیکا برای انتقال سیالات و فاضلاب از نظر ضخامت متفاوت می باشند زیرا لوله های پلیکایی که مخصوص برای عبور کابل می باشند هیچگونه فشاری را تحمل نمی کنند و نیاز به ضخامت بالا ندارند .

3- ناودانی و ونت : برای خارج کردن هوای اضافی داخل ساختمان که به اصطلاح به لوله های ونت معروف می باشند از لوله های پلیکا با ضخامت پایین استفاده می شوند زیرا از این لوله ها برای خارج کردن هوا به فضای آزاد استفاده می شود ، فشار زیادی را تحمل نمیکند .

با توجه به سابقه درخشان این مجموعه در ارائه محصولات با کیفیت و مرغوب طی سال های متمادی، شرایط برای تامین و تجهیز پروژه ها و اجرای تاسیسات در کمترین زمان و بهترین قیمت برای کارفرمایان فراهم است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با فروش و دریافت قیمت انواع محصولات لوله و اتصالات فلزی و پلیمری و تاسیسات ساختمان به آدرس وب سایت  www.persianpipe.com مراجعه کرده  یا از طریق شماره های 91005757-021 و 91005252-021  با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز