خبرگزاری کار ایران

شهردار شهر جدید صدرا خبرداد؛

کاروان ورزشی شهرداری صدرا در سکوی نخست مسابقات شهرداری های فارس

کاروان ورزشی شهرداری صدرا در سکوی نخست مسابقات شهرداری های فارس
کد خبر : ۱۵۰۴۶۲۲

شهردار صدرا از قهرمانی کاروان ورزشی شهرداری صدرا در پنجمین دوره مسابقات شهرداری های فارس خبرداد و گفت: کاروان ورزشی صدرا توانست در مجموع چهار رشته مقام نخست این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

به گزارش ایلنا، مجتبی پارسایی با اشاره به برگزاری پنجمین دوره مسابقات کارکنان شهرداری های فارس  گفت: رقابت کنندگان در چهار رشته( فوتسال؛ پنالتی بسکتبال؛ دارت و طناب کشی) به مدت ۲ روز در سالن انقلاب شهرستان سپیدان باهم به رقابت پرداختند که کاروان ورزشی اعزامی از شهرداری صدرا با اقتدار تمام توانست مقام اول تیمی این دوره از مسابقات را کسب کند. 

وی در مورد حضور ورزشکاران شهرداری صدرا ، افزود: در رشته پرطرفدار فوتسال که با شرکت ۱۶ تیم برگزار شد، تیم شهرداری صدرا با بازی های خوب در مرحله گروهی و حذفی این مسابقات با شکست تیم‌ لامرد در مسابقه پایانی با نتیجه دو بر یک موفق به کسب مقام قهرمانی شد. 

شهردار صدرا در خصوص نتایج بدست آمده کاروان ورزشی شهرداری صدرا در سه رشته دیگر این دوره از مسابقات بیان کرد: در رشته پنالتی بسکتبال دونفر از شرکت کنندگان از شهرداری صدرا مقام های اول و دوم، در رشته دارت با ۴ شرکت کننده در رده سوم و در رشته طناب کشی توانست مقام چهارم را در بین تیم های شرکت کننده کسب کند. 

شهردار صدرا در مورد نتیجه نهایی کسب شده در مجموع چهار رشته گفت: کاروان ورزشی شهرداری صدرا توانست در مجموع چهار رشته با کسب ۱۴۶ امتیاز به مقام اول در پنجمین دوره مسابقات شهرداری های فارس دست پیدا کند. 

پارسایی ضمن تبریک به بازیکنان شهرداری صدرا ، عنوان کرد: جا دارد از همکاری و مساعدت اعضای شورای اسلامی شهر صدرا در اعزام این کاروان به این دوره از مسابقات صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم و امیدواریم حضور مستمری در دوره های بعد این مسابقات داشته باشیم.

فیروزمند عضو و رئیس کمیسیون فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر صدرا که به عنوان سرپرست کاروان و بازیکن تیم فوتسال شرکت کرده بود با موافقت ورزشکاران تیم شهرداری صدرا جوایز کسب شده از این دوره از مسابقات به خیریه معلولین جسمی اهدا خواهد شد. 

ورزشکاران شهرداری صدرا در کاروان اعزامی به این دوره از رقابت ها را ؛ خداکرم فیروزمند؛ محمدگودرزی فرد؛ احسان فرجی؛امین آزادی؛ سیدصادق صدر؛ سیدسامان موسوی؛ سجاد عیدی پور؛ مهدی زارع خفری؛ فرهاد رضا زاده؛ هادی ابراهیمی؛ رضا ناصری نژاد تشکیل می دادند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز