خبرگزاری کار ایران

در استان زنجان؛

چهار مفقودی با تلاش چند ساعته نیروهای امدادی به آغوش خانواده بازگشتند

چهار مفقودی با تلاش چند ساعته نیروهای امدادی به آغوش خانواده بازگشتند
کد خبر : ۱۴۴۲۲۲۱

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: با بیش از هفت ساعت تلاش تیم های عملیاتی هلال احمر چهار مفقودی روستاهای زرنان و گلیجه سفلی به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

به گزارش ایلنااز زنجان، داود مهرگان، با اعلام این خبر،  افزود:ساعت ۱۷:۵۷ دقیقه شامگاه شنبه گزارش مفقودی چهار نفر به ندای امداد اطلاع داده شد.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان، ادامه داد: یک ‌تیم‌ واکنش سریع، یک تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای عوارضی زنجان - قزوین  و تیمی دیگر از پایگاه امدادی زنجان متشکل از ۹ امدادگر و نجاتگر، همراه با تجهیزات مورد نیاز و سه دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی به این هموطنان اعزام شدند.

وی، گفت:  به علت بارش برف و کولاک این‌ چهارمفقودی راه را در روستای زرنان گم کرده بودند که ۲ نفر از آنها برای دریافت کمک و پیدا کردن راه از دوستان خود  جدا می شود.

 مهرگان، گفت:  در روستای گیلجه سفلی ۲ نفری که برای کمک گرفتن از دوستان خود جدا شده بودند، نیز راه را گم می کنند.

وی یادآوری کرد: با تماس یکی از این مفقودی ها با ندای امداد و ارسال موقعیت جغرافیایی و جابجایی مکرر این مفقودی ها در زرنان و گلیجه سفلی پیدا کردن مکان دقیق دشوارتر می شد.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: با کمک دهیاری ها این روستاهای بیان شده، با بیش از هفت ساعت تلاش توسط تیم های عملیاتی هلال احمر زنجان مفقودی ها پیدا شدند.

مهرگان افزود: یکی از آنها نیز از ناحیه پا مصدوم شده بود که توسط هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شد.

وی ادامه داد: عملیات امدادرسانی و جستجوی ‌ مفقودان ساعت ۵۰ دقیقه بامداد یکشنبه با انتقال مصدوم به مراکز درمانی پایان یافت.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.  

گفتنی است، روستای زرنان در چهار کیلومتری شهر زنجان به سمت روستای تهم و روستای گیلجه سفلی نیز ۱۵ کیلومتری زنجان به تهم قرار دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز