خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته دوم لیگ برتر فوتبال/ بیرانوند جایش را به الکسیس داد

تیم منتخب هفته دوم لیگ برتر فوتبال/ بیرانوند جایش را به الکسیس داد
کد خبر : ۱۵۲۱۶۴۴

دروازه‌بان پرسپولیس در تیم منتخب هفته دوم لیگ برتر فوتبال قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، هفته دوم لیگ برتر فوتبال در شرایطی سپری شد که پرسپولیس برای دومین هفته متوالی از کسب پیروزی بازماند؛ اتفاقی که در سال‌های اخیر کمتر شاهد آن بودیم.

پرسپولیس به لطف درخشش سنگربان الجزایری خود توانست یک امتیاز از تراکتور بگیرد. گندوز بارها با واکنش‌های خود ناجی پرسپولیس شد. شجاع خلیل‌زاده گل تراکتور را به ثمر رساند و ریکاردو آلوز موقعیت‌های گلزنی فراوانی روی دروازه مدافع عنوان قهرمانی آفرید.

استقلال هم با دبل رامین رضاییان از روی نقطه پنالتی، از شکست برابر ملوان فرار کرد. رضا غندی‌پور مهاجم جوان قوی سپید نیز پس از دریبل زیبای آرمین سهرابیان، گل اول ملوان را رقم زد و در تیم منتخب هفته جای گرفت.

گل‌گهر با عملکرد تحسین‌برانگیز زنده‌روح و بابایی، برای اولین بار در سال 1403 توانست طعم پیروزی در لیگ برتر را بچشد. حزباوی و محمد کریمی نیز ستارگان سپاهان در خرم‌آباد بودند که صدرنشینی را برای تیم اصفهانی به ارمغان آوردند.

 

تیم منتخب هفته دوم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

 

دروازه‌بان: الکسیس گندوز (پرسپولیس)

روی گلی که از تراکتور دریافت کرد مقصر نبود و چندین بار با واکنش‌های خوب خودش مانع باز شدن دروازه سرخپوشان شد و سهم پررنگی در یک امتیاز بازی با تراکتور داشت. 

 

مدافع: رامین رضاییان (استقلال)

ستاره بی چون و چرای این هفته لیگ بود و عملکرد درخشانی با زدن دو گل مقابل ملوان داشت تا آبی‌ها همچنان به روند شکست ناپذیری خود ادامه دهند. 

مدافع: شجاع خلیل‌زاده (تراکتور)

مقابل تیم سابقش انگیزه بالایی داشت و آن را با عملکرد خوب دفاعی و زدن تک گل تیمش در این بازی روی یک ضربه سر دقیق به خوبی نشان داد. 

مدافع: محمد امین حزباوی (سپاهان)

مدافع جوان سپاهان توانسته جایگاه خوبی در ترکیب این تیم برای خودش دست و پا کند و عملکرد قابل قبولی هم داشته باشد. او این هفته ستاره خط دفاعی تیمش بود. 

مدافع: مهدی محمدی (شمس آذر)

او هم ستاره تیمش در جریان تقابل با تیم یزدی لیگ برتر بود و تک گل تیمش را هم به ثمر رساند تا یک امتیاز به قزوینی‌ها در این بازی سخت رسیده باشد. 

هافبک‌: ریکاردو آلوز (تراکتور)

پاس گل او برای شجاع خلیل زاده بود که کلید تقابل حساس هفته دوم لیگ برتر شد و قفل این بازی را باز کرد. او بهترین بازیکن تراکتور در این بازی بود. 

هافبک: محمد کریمی (سپاهان)

کاپیتان سپاهان به خوبی جور ستاره‌های جدا شده خط هافبک این تیم را می‌کشد و این را در بازی این هفته مقابل خیبر هم به خوبی نشان داد. 

هافبک: احمدرضا زنده‌روح (گل‌گهر)

بهترین بازیکن گل گهر در هفته دوم لیگ برتر بود و روی هر دو گل تیمش مقابل استقلال خوزستان تاثیرگذار ظاهر شد. 

هافبک: عارف حاجی‌عیدی (آلومینیوم)

گل خوبی برای تیمش به ثمر رساند و فرصت‌های دیگری هم داشت ولی گل تساوی ثانیه‌های پایانی نساجی مانع از کسب سه امتیاز این تیم شد ولی حاجی عیدی یکی از خوب‌های هفته دوم لیگ بود. 

 

مهاجم: رضا غندی‌پور (ملوان)

با هوش و ذکاوت و فرصت طلبی خوب خودش خیلی زود توانست مقابل استقلال برای تیمش گلزنی کند و اگر درخشش رامین رضاییان نبود گل او به کسب سه امتیاز بزرگ تیمش در این هفته کمک‌ می‌کرد. 

 

مهاجم: پیمان بابایی ‌(گل‌گهر)

یکی از دو گل تیمش مقابل استقلال خوزستان را به ثمر رساند و به کسب برتری و ۳ امتیاز تیمش کمک کرد. 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز