خبرگزاری کار ایران

ارفاقی در کار نیست

آخرین خبر از بازداشت مالک اسبق نساجی

آخرین خبر از بازداشت مالک اسبق نساجی
کد خبر : ۱۵۲۸۳۲۹

به گفته اصغر جهانگیری سخنگوی قوه قضائیه، مالک باشگاه نساجی که به علت اتهام رشوه دو ماهی است در بازداشت به سر می‌برد در این خصوص هیچگونه ارفاقات قانونی در کار نخواهد بود.

 به گزارش ایلنا، اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضائیه در خصوص پرونده بازداشت مالک باشگاه نساجی می‌گوید: «موضوع برخورد با جاعلین چه در دستگاه قضایی و چه محیط‌های دولتی از خطوط قرمز دستگاه قضایی است و برخوردهای جدی را در دستورکار قرار داده‌ایم.

این افراد از ارفاقات قانونی بهره نخواهند برد، همچنین تحقیقات در این رابطه ادامه دارد. از دو ماه پیش ایشان به اتهام رشوه در بازداشت به سر می‌برد. تحقیقات ادامه دارد و مطمئناً هر کسی که بخواهد تحت هر عنوانی سوءاستفاده کند، قطعاً دستگاه قضایی رسیدگی می‌کند و اگر موارد مشابهی باشد، ورود خواهد کرد.»

او در پاسخ به سؤالی درباره پرونده مشترک دولت و قوه قضائیه در راستای مبارزه با فساد اینطور توضیح می‌دهد: «دستگاه قضایی همکاری تنگاتنگی در راستای مبارزه با فساد داشته است. شناسایی گلوگاه‌های فساد صورت گرفته و بیش از ٢١۴ بستر فساد شناسایی شد و به دولت سیزدهم ارائه شد و پیگیری‌های لازم صورت گرفت. ٢ گلوگاه بسته شده و امکان سوءاستفاده آنها دیگر وجود ندارد. در دولت جدید نیز شاهد خواهیم بود که بیش از گذشته در این بحث کار را جلو خواهیم برد. برای همه بخش‌های کشور یک بسته آسیب‌شناسانه بسترهای فساد آماده شده و برای عالی‌ترین مقامات دستگاه‌ها ارسال شده و تا نتیجه‌گیری نهایی در حال پیگیری است. اولویت اقدامات پیشگیرانه از جمله کارهای مشترکی است که بین دولت و قوه قضائیه تشکیل شده و یا در حال تشکیل در راستای مبارزه با فساد است.»

حال باید منتظر ماند و دید سرنوشت این پرونده قضایی به کجا خواهد کشید.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز