خبرگزاری کار ایران

مرادمند: دو ماه صبوری کردم/ پاک کردن پست‌هایم با لباس استقلال فقط سوءتفاهم بود

مرادمند: دو ماه صبوری کردم/ پاک کردن پست‌هایم با لباس استقلال فقط سوءتفاهم بود
کد خبر : ۱۵۲۸۴۵۶

مرادمند پس از تمدید با استقلال گفت: بابت پاک کردن پست‌هایم با لباس استقلال، سوء‌تفاهم بود و شاید این‌طور توانستم ناراحتی خودم را نشان دهم.

به گزارش ایلنا، محمدحسین مرادمند مدافع آبی‌پوشان که پس از چهار فصل حضور در ابتدای نقل و انتقالات حواشی زیادی در خصوص جدایی‌اش از استقلال و پیوستنش به تیم‌های دیگری از جمله تراکتور و پرسپولیس و فولاد و.. مطرح شده بود، در نهایت امروز قرارداد جدیدی با استقلال امضا کرد و در جمع آبی‌پوشان ماندنی شد. 

او پس از تمدید قرارداد با استقلال در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شاکرم که برای یک سال دیگر افتخار پوشیدن لباس باشگاه بزرگ استقلال را دارم.

وی در خصوص صحبت از حضور در تیم‌های دیگر و اختلافاتش با استقلال گفت: در آن زمان، یک‌سری سوءتفاهم‌هایی بین من و باشگاه استقلال وجود داشت که باعث ناراحتی من شد. اتفاقات زیادی افتاد، اما واقعاً دو ماه صبوری کردم و در این مدت خیلی اذیت شدم. تمریناتم را ادامه دادم و از لحاظ بدنی آماده بودم، اما هر روز با یک حاشیه و داستان جدیدی از خواب بیدار می‌شدم. با این حال، صحبتی نکردم و در نهایت همه‌چیز به خیر شد.

او ادامه داد: این مسئله به من و بازیکنان مربوط نمی‌شود. من حدود ۱۰ تا ۱۵ روز است که تمرین می‌کنم. بازیکنان کار خودشان را به خوبی انجام می‌دهند و خدا را شکر، با تدابیر کادرفنی، که همگی تلاش می‌کنیم. پس از بازی اخیر در اهواز و اتفاقاتی که رخ داد، امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

بازیکن استقلال درباره همدلی بازیکنان استقلال در خصوص شایعات جدایی نکونام گفت: تجربه من در این پنج سال حضور در استقلال نشان داده که ما خودمان را در روزهای سخت نشان داده‌ایم. در این روزها همدل بودیم و همدل‌تر شده‌ایم و خدا را شکر این اتفاق باعث شد که رفاقت‌هایمان بیشتر شود. همه ما برای پیروزی مصمم‌تر شده‌ایم.

مرادمند در مورد رقابت با سایر مدافعان استقلال افزود: اتفاقاً رقابت بسیار جذابی خواهد بود. فوتبال یعنی رقابت. همه ما برای جایگاه خود می‌جنگیم و هرکس که بهتر تمرین کند و بازی بهتری ارائه دهد، لیاقت آن جایگاه را خواهد داشت.

او در مورد فضای هواداری در این مدتی که حواشی زیادی حول او شکل گرفته بود، گفت: 

در فضای مجازی یک‌سری حاشیه برای من ایجاد شد و نظرات خودشان را داشتند که به آن‌ها احترام می‌گذارم. البته در برخی مواقع به من بی‌احترامی شد و به آن‌ها حق می‌دهم. هر موقع هم که به ورزشگاه می‌رویم، ممکن است با یک پاس اشتباه، هواداری ناراحت شود. نیازی به حرکت خاصی نیست. بابت پاک کردن پست‌هایم با لباس استقلال، سوء‌تفاهم بود که این مسائل همیشه وجود دارد و شاید این‌طور توانستم ناراحتی خودم را نشان دهم.

وی در مورد پیشنهاد پرسپولیس گفت: بله، پیشنهادات زیادی داشتم، مخصوصاً در فصل نقل و انتقالات که برای هر بازیکنی پیشنهادات زیادی وجود دارد. اما نکته مهم این است که اکنون من حسین مرادمند کجا و زیر کدام تابلو ایستاده‌ام و پشت سرم چه رنگی است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز