خبرگزاری کار ایران

داداش‌زاده: عملکرد تیم ملی مقابل امارات قابل دفاع بود

داداش‌زاده: عملکرد تیم ملی مقابل امارات قابل دفاع بود
کد خبر : ۱۵۲۸۶۷۵

پیشکسوت فوتبال به دفاع از عملکرد تیم ملی و کادرفنی پرداخت.

به گزارش ایلنا، بهزاد داداش‌زاده در خصوص تقابل ایران و امارات در مرحله مقدماتی جام جهانی اظهارداشت: عملکرد تیم ملی در این دیدار به نظرم قابل دفاع بود و شاید نتیجه خیلی قاطع نبود ولی مهم سه امتیاز خارج از خانه بود که مقابل یکی از رقبای اصلی‌مان در این گروه گرفتیم. هدف ما در این مرحله صعود به عنوان تیم سرگروه است و تا اینجا در این مسیر به خوبی گام برداشته است. حالا اینکه یک عده انتظار دارند در امارات به این تیم که قهرمان آسیا را شکست داده ۴ گل بزنیم دیگر بحثش جداست. 

وی افزود: ما در این بازی اتفاقا فرصت این را داشتیم که با اختلاف ۳-۴ گل هم پیروز شویم ولی بازیکنان در استفاده از موقعیت‌ها کم دقت بودند. از لحاظ فنی تیم ملی عملکرد قابل قبولی داشت و شایسته این بود که حتی با اختلاف گل بیشتری به برتری برسد. شک نکنید این امارات مقابل سایر قدرت‌های آسیا در خانه حرف برای گفتن دارد و اماراتی که از گذشته آن را میشناسیم نیست. فوتبال پیشرفت کرده و اختلاف تیم‌ها کم شده است. 

وی افزود: مشکلی اصلی فوتبال ما این است از افرادی نظر می‌خواهیم که از فوتبال چیزی نمی‌دانند و همین موضوع باعث می‌شود، فوتبال‌مان پیشرفت نکند. منتقدان بدانند تا زمانی که زمین چمن مناسب نداشته باشیم، نباید انتظار بازی مطلوب داشت. اگر تیم ملی به جام‌جهانی صعود نکند، برای امثال من ضرر یا منفعت ندارد، ولی به آینده فوتبالیست‌های جوان‌، ضربه وارد می‌کند. امیدوارم مسئولان فوتبال، امکانات خوب و دیدارهای تدارکاتی مطلوبی را فراهم کنند تا تیم ملی به شرایط بهتری برسند.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد نقاط ضعف و قوت تیم ملی، گفت: تیم ملی در خط حمله و هافبک قدرتمند است و خوشبختانه مشکلی در این دو منطقه از زمین نداریم. متاسفانه در خط دفاع آسیب‌پذیر هستیم و در بعضی مواقع ضعیف عمل می‌کنیم. امیدوارم کادرفنی در بازی‌های آینده، ضعف خط دفاع را برطرف کنند، چون با این شرایط در دیدارهای مهم به مشکل برمی‌خوریم که اشتباه در آنجا می‌تواند برای ما گران تمام شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز