خبرگزاری کار ایران

فیفا دی بلای جان آرتتا

تونل وحشت آرسنال بدون حضور ستارگان

تونل وحشت آرسنال بدون حضور ستارگان
کد خبر : ۱۵۲۸۳۴۹

مصدومیت های بی‌شمار ستاره های تیم آرسنال حسابی هواداران و سرمربی توپچی های لندنی را نگران کرده است و بازی های سختی را بدون حضور بازیکنان موثر خود در پیش دارند.

 به گزارش ایلنا، در روزهایی که فشار مسابقات در فوتبال اروپا بیش از گذشته گریبانگیر تیم‌های بزرگ پنج لیگ معتبر اروپایی شده است، بحران مصدومیت ستارگان اصلی در آرسنال کار میکل آرتتا و شاگردانش را برای حضور در کورس قهرمانی دشوار می‌کند.

پس از مصدومیت میکل مرینو خرید جدید اسپانیایی خط میانی این تیم و بازگشت ریکاردو کالافیوری از اردوی تیم ملی ایتالیا به دلیل آسیب‌دیدگی در لیگ ملت‌های اروپا، نوبت به کاپیتان و ستون خط میانی توپچی‌ها یعنی مارتین اودگارد رسید تا با مصدومیت نسبتاً شدید، هواداران آرسنال را نگران کند. اودگارد که در جریان تقابل تیم ملی کشورش نروژ با اتریش در لیگ ملت‌های اروپا دچار مصدومیت شد و با چشمانی گریان زمین مسابقه را ترک کرد، با عصا و محافظ مخصوص به لندن بازگشته و اوضاع او چندان مناسب به نظر نمی‌رسد.

با توجه به جدایی امیل اسمیت‌رو و فابیو ویرا دو بازیکن خط میانی آرسنال در این تابستان، آرتتا چالش بزرگی برای جانشینی اودگارد در ترکیب آرسنال خواهد داشت. اودگارد پیش از این در لباس توپچی‌ها تنها ۷ بازی را از دست داده بود و نقش وی در خلق موقعیت، دوندگی بالا و فضاسازی برای سایر بازیکنان تیم در حملات آرسنال کتمان‌ناپذیر است.

چالش بزرگ دیگر برای آرتتا در روزهای مصدومیت ستارگان تیمش، برنامه دشوار این تیم است. آرسنال روز یکشنبه هفته آینده، در شهرآورد شمال لندن میهمان تاتنهام خواهد بود و در این بازی، علاوه بر مصدومان تیم، دکلان رایس نیز به دلیل محرومیت غایب خواهد بود. پس از این جدال سخت و حساس، کار آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا با تقابل برابر آتالانتا، قهرمان لیگ اروپا آغاز می‌شود و در هفته پنجم لیگ برتر، آرسنال میهمان رقیب اصلی خود برای قهرمانی انگلیس یعنی منچسترسیتی خواهد بود.

چالش فعلی آرتتا با مصدومیت ستارگان اصلی در این ابعاد، چالشی است که سرمربی اسپانیایی پیش از این با آن درگیر نبوده و شاید بهترین فرصت میکل آرتتا برای اعاده حیثیت و اثبات خود به عنوان یکی از برترین مربیان حال حاضر فوتبال اروپا باشد. یکی از ویژگی‌های لیگ انگلیس با توجه به فشردگی بازی‌ها و رقابت نزدیک تیم‌های مطرح، ایجاد شدن بحران مصدومیت برای تیم‌های مطرح این کشور است و در سال‌های اخیر، سرمربیانی چون اریک تن‌هاخ در منچستریونایتد و گراهام پاتر در چلسی در آزمون عبور از بحران مصدومیت مردود شده‌اند. حالا این آزمون، در یکی از سخت‌ترین مقاطع فصل پیش روی آرتتا و تیمش قرار گرفته و هواداران آرسنال، هفته‌های پرالتهابی را تجربه خواهند کرد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز