خبرگزاری کار ایران

واکنش ستاره اسپانیایی به منتقدانش

نیکو ویلیامز جواب دندان شکنی به هواداران بارسلونا داد

نیکو ویلیامز جواب دندان شکنی به هواداران بارسلونا داد
کد خبر : ۱۵۲۸۴۵۲

قهرمانی تیم ملی اسپانیا در یورو 2024 آلمان همراه بود با درخشش نیکو ویلیامز و به همین جهت انتظارات فراوانی از این بازیکن به وجود آمده است، بنظر می‌رسد جواب نه ویلیامز به انتقالش به تیم بارسلونا حسابی هواداران این تیم را ناراحت کرده است.

به گزارش ایلنا، نیکو ویلیامز، وینگر بیلبائو و تیم ملی اسپانیا، با انتشار پیامی در توئیتر منتقدان خود را وادار به سکوت کرد. در بازی اسپانیا مقابل سوییس که در آن شاگردان لوئیس دلا فوئنته با وجود اخراج لو نورمان در دقیقه 20 برابر میزبان خود با چهار گل به برتری رسیدند، ستاره باشگاه اتلتیک تا دقیقه 59 در زمین حضور داشت.

نیکو علی‌رغم اینکه شرایط زمین بشدت تحت تأثیر باران قرار گرفته بود و اخراج مدافع میانی اتلتیکو مادرید کار را برای لاروخا سخت کرده بود، بازی خوبی انجام داد اما موفق نشد. ویلیامز دقایقی پس از پیروزی حماسی لاروخا، پیامی در توئیتر با مضمون «حرف‌های مزخرف همراه با دو شکلک سکوت» منتشر کرد که کمی بعد آن را پاک کرد اما این توئیت تنها در 30 دقیقه، دو هزار لایک گرفت و واکنش‌های مختلفی را نیز باعث شد.

بسیاری معتقدند او به کسانی پاسخ داده که ماندنی شدنش در اتلتیک و پاسخ رد به بارسا را زیر سؤال برده‌اند. بسیاری از کامنت‌ها از سوی هواداران باشگاه بارسلونا بود که در آنها به انتقاد از عملکرد این بازیکن در این فصل پرداختند که گلزنی نکرده و پاس گل نیز نداده است.

آنها معتقدند همان بهتر که نیکو نیامد و باشگاه دنی اولمو را خرید و اینکه نیکو جرقه‌ای بیش نبود. با این حال برخی دیگر برای نیکو نوشتند که سال بعد در نوکمپ جدید منتظر او هستند. البته به‌طور قطع مشخص نیست که این پیام به چه کسی و به چه منظور ارسال شده اما انتشار این پست دقایقی پس از پایان بازی اسپانیا، جنجال‌‌ساز شد و بیشتر گمانه‌زنی‌ها این است که نیکو پاسخ آن دسته‌ای از هواداران بارسا را داده که از او متنفر شده‌اند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز