خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت ورزشگاه‌های ایران: از وضعیت اسفناک شهر قدس تا زمان تکمیل بازسازی آزادی

آخرین وضعیت ورزشگاه‌های ایران: از وضعیت اسفناک شهر قدس تا زمان تکمیل بازسازی آزادی
کد خبر : ۱۵۲۸۱۵۸

ورزشگاه آزادی برای بازی پرسپولیس مقابل النصر در تاریخ ۱۲ بهمن آماده خواهد شد؟ این سوالی است که با اعلام سازمان تجهیز نگرانی بزرگی را شکل داده است.

به گزارش ایلنا، فصل بیست و چهارم لیگ برتر در حالی آغاز به کار کرد که بسیاری از ورزشگاه‌ها شرایط برگزاری بازی نداشتند و تقریبا نیمی از تیم‌های لیگ برتری برای میزبانی از رقبای خود به ورزشگاه‌های دیگری نقل مکان کردند‌‌. 

استقلالو پرسپولیس نیز برای میزبانی از حریفان آسیایی خود درگیر چالش بزرگی هستند و قرار است استقلال از الغرافه در استادیوم شهر قدس که وضعیت خوبی ندارد، میزبانی کند.

داود رفعتی در جدیدترین گفت‌و‌گوی تلویزیونی خود در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه‌های ایران توضیح داد: «اوضاع چمن استادیوم پارس شیراز خیلی بدتر از قبل شده و یکی از مشکلات آن تغییر چند باره پیمانکار است‌. امیدواریم که این ورزشگاه زودتر به چرخه بازی‌های لیگ برتر بازگردد تا خیلی از مشکلات حل بشود و حتی می‌توانیم بازی‌های تیم ملی، استقلال و پرسپولیس را با آسودگی به این ورزشگاه ببریم. این ورزشگاه از سرمایه‌های ایران است و در جلسه بعدی که در حضور وزیر ورزش برگزار می‌شود امیدواریم بودجه‌ای اختصاص یابد که همراه چند استادیوم دیگر، استانداردها را شکل بدهیم.

وضعیت چمن ورزشگاه کیش مساعد است اما استانداردهای دیگری همچون نور را باید درست کنیم که هفته آینده برای بررسی به کیش خواهم رفت.

چمن ورزشگاه مشهد هم خراب است و باید رسیدگی شود. اینها وظایف باشگاه‌هاست اما امروز به گردن فدراسیون افتاده که یک وظیفه ملی است و همه باید برای آن تلاش کنیم.»

دبیر کارگروه استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ برتر در مورد وضعیت چمن ورزشگاه فولادشهر عنوان کرد: زمین استادیوم فولادشهر صاف بود ولی چمن آن به خاطر قارچ و گرمای شدید اصفهان کمی‌ خراب بود ولی با این حال بازیکن یک زمین صاف برای مسابقه نیاز دارد که موجود بود. تا یک ماه دیگر چمن فولادشهر هم تغییر خواهد کرد.

 رفعتی در مورد ورزشگاه نقش جهان گفت: «ورزشگاه نقش جهان یکی از بهترین استادیوم‌های کشور است ولی فقط ورودی بانوان کمی‌ مشکل دارد که استانداری باید کمک کند. چمن هم کمی مشکل دارد که جمعه ناظر هستم و مشکلش را رفع خواهیم کرد.»

 رفعتی در خصوص ورزشگاه‌های تهران اظهار داشت: «در بازسازی ورزشگاه آزادی بنا نداریم که عجله کنیم تا کیفیت از بین برود. بازی پرسپولیس و النصر در روز ۱۲ بهمن می‌تواند در این ورزشگاه برگزار شود. شهرداری شهرقدس توانست از یک خرابه آن ورزشگاه را در محدوده شهرقدس بسازد که باید تشکر کرد. تا آذر ماه بازی‌ها در این ورزشگاه برگزار خواهد شد ولی برای دربی هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است. بازی استقلال و الغرافه نهایتاً هشت هزار و پانصد نفر ظرفیت دارد و از هواداران استقلال خواهش می‌کنم نظم را برهم نزنند که تیم محبوبشان از حضور هواداران محروم نشود.»

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز