خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور:

توسعه برنامه‌های گفت‌وگو محور گامی مؤثر در ارتقای امنیت اجتماعی است

توسعه برنامه‌های گفت‌وگو محور گامی مؤثر در ارتقای امنیت اجتماعی است
کد خبر : ۱۳۸۸۲۲۶

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه توسعه برنامه‌های ایجابی و گفت‌وگو محور گامی مؤثر در ارتقای امنیت اجتماعی است، گفت: باید با هم‌افزایی، مسئولیت‌سازی و تبیین شرایط، از ایجاد هرگونه ناآرامی که به امنیت اجتماعی خدشه وارد کند، پیشگیری کرد.

به گزارش ایلنا، سردار قاسم رضایی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، افزود: در این راستا فراجا قاطع‌تر از گذشته با استفاده از تمامی ظرفیت‌های خود در راه اهداف و ایجاد امنیت کشور گام برخواهد داشت.  

وی با تأکید بر اینکه امنیت مشارکتی از مؤثرترین راهبردهای فراجا در تأمین امنیت به شمار می‌رود، ادامه داد: امنیت مشارکتی و پیشگیری اجتماعی و اقناعی یکی از مؤثرترین و ماندگارترین شیوه‌ها در ارتقاء روزافزون احساس امنیت مردم است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور اظهار داشت: فراجا سازمانی اثرگذار در ایجاد امنیت پایدار در کشور و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است که هرگز اجازه هنجارشکنی به مزدوران داخلی و دشمنان فتنه گر را نخواهد داد.

سردار رضایی تصریح کرد: هوشیاری، سرعت عمل بالا و اقدام به موقع از شاخصه‌های مهم فراجا در مأموریت‌ها است. بی‌تردید امنیت و پویایی جامعه اسلامی ما ثمره حضور با صلابت و پر اقتدار کارکنان پلیس است که امروز به عنوان یک سازمان مقتدر مایه افتخار و مباهات امنیت کشور است.

وی بیان داشت: لباس مقدس پلیس و توفیق خدمت در این نیرو امانتی است که از شهدای گرانقدر به ما رسیده و ما همواره به پاس پوشیدن این لباس، شکرگزار درگاه پروردگار هستیم و همواره در دفاع از آرمان‌های اسلامی، راسخ‌تر از گذشته به پیش خواهیم رفت.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه به هیچ عنوان اجازه عرض اندام به مزدوران داخلی و دشمنان فتنه‌گر را نخواهیم داد، تأکید کرد: کشور ایران در شرایط کنونی بالنده‌تر از گذشته اهداف خود را دنبال می‌کند و هرگز به دشمنان و فریب خوردگان، اجازه عبور از آرمان‌های جامعه اسلامی و جسارت به آن را نخواهد داد.

سردار رضایی با تأکید بر اینکه صدور احکام و قوانین باید بازدارنده و هزینه‌های جرم برای مجرمان باید بالا باشد، ابراز داشت: مبارزه قاطع با جرم و همچنین از بین بردن پدیده شوم مواد مخدر از برنامه‌های راهبردی پلیس است.

وی اضافه کرد: در این راستا و برای رسیدن به اهداف متعالی در این حوزه باید گام‌های اساسی برداشت. اگر چه کاهش جرایم مختلف در جامعه نیازمند مشارکت همگانی و تعامل فراگیر و مثبت دیگر دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی با پلیس و همچنین هم‌افزایی در این حوزه است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با قدردانی از نقش روحانیون و دیگر مسئولان استان مرکزی در ایجاد امنیت مناسب و تعامل فراگیر با فراجا، گفت: این استان با دارا بودن مردمانی فهیم و با فرهنگ بالا، یکی از استان‌های آرام و امن کشور بوده و از بستری مناسب برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی برخوردار است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز