خبرگزاری کار ایران

سراج در نطق میان دستور:

«وعده صادق ۲» فقط یک سیلی بود نه انتقام/ شروع‌کننده هیچ جنگی نبوده و نیستیم

«وعده صادق ۲» فقط یک سیلی بود نه انتقام/ شروع‌کننده هیچ جنگی نبوده و نیستیم
کد خبر : ۱۵۳۷۵۷۳

نماینده مردم تهران گفت: بدانید جمهوری اسلامی شروع‌کننده هیچ جنگی نبوده و نیست و بدانید وعده صادق فقط یک سیلی بود نه انتقام که مرگ همه شما اسقاطیلی‌ها و شیطانیست‌ها معادل یک قطره خون شهید سید حسن نصرالله و حاج قاسم عزیزمان نخواهد بود.

به گزارش ایلنا، محمد سراج در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۱۱ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن درود و سلام به شهدای راه حق و مقاومت از جمله شهید نصرالله، اسماعیل هنیه، قاسم سلیمانی و حسن طهرانی‌مقدم و تبریک به ملت ایران و مظلومین و مسلمانان جهان در نطق میان دستور خود گفت: از شورای عالی امنیت ملی، ستاد کل نیروهای مسلح، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قهرمان و بصیر که دژ مستحکم ملت و مایه اعتماد و اعتبار ملت قهرمان ایران هستند و موجبات خرسندی ملت ایران را فراهم کردند، تشکر می‌کنم.

نماینده مردم تهران،ری، شمیرانات،اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر و قدردانی از اقدام به جا، افتخارآمیز، خوشحال‌کننده همه مظلومان و آزادی خواهان جهان، ملت عزیز ایران و مسلمانان جهان ادامه داد: «وعده صادق ۲» دفاع مشروع جمهوری اسلامی ایران از حقوق حقه خود بود و در این عملیات همه قوا و ملت شجاع ایران به تبع رهبر حکیم‌شان ید واحد بودند.

وی خطاب به رژیم سفاک، کودک‌کش، غاصب، نامشروع و ظالم صهیونیستی بیان کرد: بفهم و بدان دوران بزن درو تمام شده و دست ظالم و عنکبوتی شما برای همه دنیا رو شده است، گنبد آهنین شما آبکش شده است، دیگر کسی به طبل توخالی شما و بزرگنمایی رسانه‌ای شما اهمیت نمی‌دهد، تنها کاری که شما می‌کنید جز نامردی و رذالت نام دیگری ندارد، شما در جنایت روی چنگیز، هیتلر و همه جنایتکاران تاریخ را سفید کرده‌اید، این عسل تلخ در روز عیش ناشی از غرورتان، زهر جانتان.

سراج اضافه کرد: بدانید کشته‌های ما در مصاف با شما ظالمین، در جوار رحمت حق و به بهشت رهسپارند ولی کشته های شما به جهنم و در آن مخلدند، شهدای ما این نوع مرگ را افتخار می‌دانند و برای آن لحظه شماری می‌کنند، کشته‌های شما از ترس ابابیل و موشک‌های رزمندگان مجاهد و بصیر ما میمیرند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم ضمن هشدار به رژیم مستکبر آمریکا و سگ هارش در منطقه گفت: بدانید جمهوری اسلامی شروع کننده هیچ جنگی نبوده و نیست و بدانید وعده صادق فقط یک سیلی بود نه انتقام که مرگ همه شما اسقاطیلی‌ها و شیطانیست‌ها معادل یک قطره خون شهید سید حسن نصرالله و حاج قاسم عزیزمان نخواهد بود، ولی اگر شروع کنید پایانش با ایران اسلامی است.

سراج خطاب به رژیم صهیونیستی افزود: از دفاع مقدس، جنگ جهانی سوم هشت ساله‌تان علیه ایران اسلامی درس بگیرید، به لطف الهی شما از حمقا هستید و پایان عمر نحس خود را نزدیک می‌کنید.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز