خبرگزاری کار ایران

نماینده شیراز:

جنگ‌طلب نیستیم اما با قدرت از خود دفاع می‌کنیم

جنگ‌طلب نیستیم اما با قدرت از خود دفاع می‌کنیم
کد خبر : ۱۵۳۷۶۷۷

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: بنده به نمایندگی از ملت بزرگ ایران حرف آخر را اول می‌زنم؛ همانطور که سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی فرمودند، ما ملت امام حسین هستیم، پس جنگ طلب نیستیم اما با قدرت از خود دفاع می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، سیداسماعیل حسینی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۱ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: خدا را شاکریم که در زمانه رهبری حکیم و شجاع، معزالمومنین و مجاهدین حضرت آیت الله خامنه‌ای زندگی می‌کنیم که با تأسی به مولایمان امیرالمومنین علی (ع) هم مایه عزت جهان اسلام است و هم با حسن تدبیر و ژرف اندیشی با اقدامات به هنگام و هوشمندانه سایه جنگ و ناامنی را از سر ملت رشید ایران دور می‌کند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خدا را شاکریم از وجود چنین نیروهای مسلح غیوری که نمی‌گذارند فرمان قاطع و مدبرانه رهبری عزیز انقلاب روی زمین بماند. ممکن است برخی بداندیشان با نجواهای مزورانه بخواهند مردم غیور ایران را از پیامدهای این اقدام نگران کنند؛ بنده به نمایندگی از ملت بزرگ ایران حرف آخر را اول می‌زنم؛ همانطور که سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی فرمودند، ما ملت امام حسین هستیم، پس جنگ طلب نیستیم اما با قدرت از خود دفاع می‌کنیم.

وی گفت: عملیات شجاعانه دیشب به قلب شیطان صرفا یک پیام بود که در صورتی که شرارت‌ها ادامه یابد فرایند نابودی خود را تسریع می‌کنند. این تازه ابتدای راهی است که در مقابله قاطع با این رژیم و پشتیبانان آن باید در پیش بگیریم و نباید اجازه دهیم شعله‌های انتقام از این رژیم منحوس خاموش شود. اکنون هنگامه آن است که دیپلماسی برای تقویت میدان وارد صحنه شود. انتظار از وزارت خارجه این است که در گام اول از مشروعیت جبهه مقاومت در فلسطین، لبنان، عراق و یمن با تمام توان سیاسی دفاع کند و در گام دوم با تدارک یک زیرساخت کارآمد و به کارگیری افراد شاخص دیپلماسی اقتصادی فعالی را در مبارزه با منافع رژیم و قطع شریان‌های اقتصادی آن درپیش گیرد.

وی افزود: دولت و مجلس باید هوشیار باشند و بدانند رژیم خونخوار صهیونیستی قصد داشته باشد بر شدت حمله خود در جبهه‌های مختلف به ویژه لبنان بیفزاید تا ضمن انتقام جویی، حملات ایران را بی‌اثر نشان دهد. این پیام مقتدرانه از سوی دولت ایران باید به این رژیم و متحدان منطقه‌ای و بین‌المللی آن داده شود که ایران از این پس از کنار نسل کشی وحشیانه این رژیم علیه مردم مظلوم منطقه به راحتی نخواهد گذشت و هزینه‌های دردناکی به آنها تحمیل خواهد کرد.

نماینده مردم شیراز  و زرقان تصریح کرد: همه ما نسبت به ایجاد آگاهی در سطح بین‌المللی و حمایت از مظلومان و مبارزان در هر نقطه عالم مسئول هستیم. باید با سازمان دهی و تبعین حمایت‌های مالی و تسلیحاتی مانع از تکرار جنایات رژیم صهیونیستی شویم و امکان ضربات دردناک علیه این جنایتکاران را فراهم کنیم. این وظیفه ذاتی و بخشی از هویت انقلاب اسلامی است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز