خبرگزاری کار ایران

هنرمند برزیلی ۲۰ اثرش را به موزه انقلاب بخشید

هنرمند برزیلی ۲۰ اثرش را به موزه انقلاب بخشید
کد خبر : ۱۴۹۰۷۴۲

«ژوان ابیدو گالوائو» نقاش و هنرمند برزیلی از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، «ژوان ابیدو گالوائو» نقاش و هنرمند برزیلی با حضور در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن بازدید از تالارهای هفتگانه موزه با سردار «نادر ادیبی» مدیرعامل موزه دیدار و گفتگو کرد.

سردار ادیبی ضمن عرض خیرمقدم به این هنرمند برزیلی گفت: ملت ایران تحت حمایت و رهبری بنیانگزار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) از زیر سایه طولانی مدت طاغوت و سلطه بیرون آمد و با رهبری ایشان عزت و استقلال خود را به دست آورد.

وی افزود: ملت ما قریب به ۲۲۰ هزار شهید در طول دوران دفاع مقدس در جهت استقلال و عزت کشورشان تقدیم این انقلاب کرده‌اند و امروز پیشرفت و اعتلا در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی همگی مرهون ایستادگی مردم و برکت خون پاک شهدا است.

مدیرعامل موزه همچنین گفت: ملت ما نه سلطه‌پذیر است و سلطه‌گر و همین علت سبب جذب قلوب و دل‌های آزادگان از سراسر نقاط عالم به این انقلاب و این مردم است.

وی گسترش فرهنگ مقاومت و استکبارستیزی در سراسر عالم را از دیگر ویژگی‌های انقلاب ملت ایران برشمرد و افزود: سرّ اتفاقاتی که در حوزه مقاومت در دنیا در حال رخ دادن است؛ پذیرش افکار متعالی انقلاب اسلامی ایران است.

در ادامه «ژوان ابیدو گالوائو» نیز گفت: افتخار بسیار بزرگی برای من است که به کشور شما و همچنین موزه با عظمت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آمده ام.

وی با اشاره به علاقه خودش به حوزه مقاومت و استکبارستیزی در دنیا گفت: من از مواضع ضد استکباری و حمایت همه جانبه ملت و دولت ایران از مردم آزاده و عاشق مقاومت در دنیا بسیار متشکرم.

وی افزود: من از طریق صفحه شخصی خودم در فضای مجازی با موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آشنا شدم و یکی از اهدافم از سفر به ایران بازدید از این مجموعه بود.

این هنرمند برزیلی موزه دفاع مقدس را نمایانگر گذشته‌ی ملت ایران دانست و افزود: مردمی که گذشته خودشان را ندانند؛ چیزی برای بدست آوردن در آینده نخواهند داشت و شما در این مجموعه عظیم به خوبی مجاهدت‌ها و افتخارات ملت خودتان را به زیبایی در مقابل دید عموم قرار داده‌اید.

در پایان این بازدید گالوائو تعداد ۲۰ اثر از نقاشی‌هایش با موضوع «هنر و انقلاب» که مختص موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس طراحی کرده است را به مدیر عامل موزه تقدیم کرد.

گفتنی است؛ وی به دلیل فعالیت‌های ضد امپریالیستی و ضد صهیونیستی‌اش از هرگونه فعالیت در کشور برزیل ممنوع شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز