خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی مطرح کرد؛

المپیاد به دوره نوجوانی خود رسیده است

المپیاد به دوره نوجوانی خود رسیده است
کد خبر : ۱۵۳۱۷۱۸

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی گفت: المپیاد فیلمسازی با رسیدن به هشتمین دوره خود به مرحله نوجوانی رسیده است.

به گزارش ایلنا به نقل از امور اطلاع رسانی و ارتباطات رسانه‌ای هشتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران، مجید زین‌العابدین در آئین اختتامیه هشتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران گفت: خوشحالیم که جشن فیلمسازی نوجوانان ایران و سی‌وششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان در ایام پرشکوه ربیع برگزار می‌شود.

وی افزود: خوشحالیم که به همت مجموعه مدیران شهر و استان اصفهان توفیق برگزاری آئین اختتامیه هشتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران را امروز در تالار هنر داریم و خدا را شکر می‌کنم که چنین بچه‌های با استعدادی در کشور داریم تا به آینده سینمای ایران امیدوار باشیم.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی خطاب به نوجوانان المپیادی گفت: شما آینده‌سازان سرزمین ما هستید؛ اگر نام بلندی از بزرگان کشور در ذهن شما هست باید بدانید که شما با استعدادی که دارید روزی به این جایگاه خواهید رسید و این مسیر برای شما نزدیک است.

زین‌العابدین با اشاره به برگزاری المپیاد هشتم عنوان کرد: المپیاد امسال با برنامه‌ریزی انجام شده از یک رویداد شکلی و متصل به جشنواره فیلم کودک به یک رویداد فرهنگی و هنری ساختارمند و مستقل تبدیل شد و به عنوان یک رویداد سینمایی فرهنگی، هویت مستقلی پیدا کرد تا نوجوانان بتوانند بیشتر آموزش پیدا کرده، با فیلمسازان در ارتباط باشند و خلاقیت‌های خود را بروز دهند.

وی افزود: المپیاد با رسیدن به دوره هشتم وارد نوجوانی خود شده است و امیدوارم که این مسیری که از سال گذشته آغاز شده ادامه یابد و این رویداد هر روز بالغ‌تر شده و روزی در سطح بین‌المللی و جهانی برگزار شود.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با بیان اینکه در این رویداد با هنر نوجوانان آشنا شدم، تصریح کرد: بچه‌های با استعدادی از ۱۴ استان و ۱۷ شهر از سراسر ایران در این رویداد شرکت کردند و این نشان می‌دهد که المپیاد در حقیقت متعلق به همه بچه‌های ایران است.

وی اضافه کرد: امیدواریم در بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان با همدلی که وجود دارد بتوانیم در سال آینده المپیاد بزرگتری برگزار کرده و نوجوانان بیشتری از ایران را کنار خود داشته باشیم و برای رشد و تعالی در سینمای ایران تلاش کنیم.

زین‌العابدین با اشاره به رونمایی از پوستر سی‌وششمین جشنواره فیلم کودک بیان کرد: امروز همزمان با پایان المپیاد و رونمایی از پوستر جشنواره، در واقع این رویداد نیز افتتاح می‌شود و همانطور که المپیاد هویت مستقل و رشدیافته‌ای پیدا کرده است، در جشنواره هم همین تدبیر اندیشیده شده و از یک رویداد چهار و پنج روزه به یک رویداد ۲۰ روزه تبدیل شده است و برنامه‌های آموزشی با حضور هنرمندان در اصفهان برای بچه‌ها خواهیم داشت و اکران فیلم‌ها نیز از پیش از جشنواره آغاز می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز