خبرگزاری کار ایران

بیانیه مجلس خبرگان رهبری در حمایت از بیانات ارزشمند رهبر انقلاب در جمعه نصر

بیانیه مجلس خبرگان رهبری در حمایت از بیانات ارزشمند رهبر انقلاب در جمعه نصر
کد خبر : ۱۵۳۹۰۸۷

مجلس خبرگان رهبری در بیانیه ای، نماز جمعه این هفته تهران را یکی دیگر از نصرت های الهی دانست و از پای بندی ملت شریف ایران اسلامی نسبت به اصل بنیادین و مترقی ولایت فقیه و ارادت قلبی آنان به انقلاب اسلامی و رهبری معظم تمجید کرد.

به گزارش ایلنا، مجلس خبرگان رهبری در بیانیه ای، نماز جمعه این هفته تهران را یکی دیگر از نصرت های الهی دانست و از پای بندی ملت شریف ایران اسلامی نسبت به اصل بنیادین و مترقی ولایت فقیه و ارادت قلبی آنان به انقلاب اسلامی و رهبری معظم تمجید کرد.

متن بیانیه مجلس خبرگان رهبری به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

سپاس به درگاه خداى بزرگ که ملّت ایران را از نعمت امامت و استمرار آن در عصر غیبت بهره‌ مند ساخت و در پرتوى آن، جمهورى اسلامى را در این کشور، استقرار بخشید و زمینه حاکمیت دین خود را با رهبرى ‌هاى قاطعانه‌ امام راحل «قدس‌ سره» و مقام معظم رهبری «مدظله العالی» همراه با ایثار و فداکارى مردم خداجوى و شریف این مرز و بوم، فراهم ساخت.

بدون شک، این حرکت بزرگ تاریخ‌ ساز که پیوسته با عنادها و کینه توزى هاى استکبار جهانى و صهیونیسم بین الملل مواجه بوده فراز و نشیب ‌هاى زیادى را پشت سر گذارده، اما بحمدلله پیوسته دست هدایت و حمایت الهى را به همراه داشته است و این امر موجب شده که علی رغم تمام هیاهوهای رسانه ای غرب علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امروز ایران مقتدر و اسلامی بتواند با همین پشتوانه الهی و مردمی، رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را خفه کند.

نماز جمعه این هفته تهران و حضور باشکوه و میلیونی مردم ایران در آن یکی دیگر از مصادیق مبارزه با ظلم مستکبران و اعلان قدرت این نظام مقدس و فریاد خُفته ملتی بود که از زبان گویاى رهبر عالیقدر انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه اى «مدظله ‌العالى» در خطبه هاى نماز به گوش دنیا رسید و روح جدیدى در کالبد ملّت ایران و آزادگان جهان دمید. نماز جمعه این هفته تهران بعد از عملیات وعده صادق، الحق یکی دیگر نصرت های الهی بود که موجب دلگرمی جبهه مقاومت و مردم ستمدیده غزه و لبنان شد و پای بندی ملت شریف ایران اسلامی را نسبت به اصل بنیادین و مترقی ولایت فقیه و ارادت قلبی آنان به انقلاب اسلامی و رهبری معظم را به نمایش گذاشت.

ضمن قدردانی از این حضور آگاهانه و بصیرت انقلابی، خدای متعال را برای داشتن رهبری شجاع و زمان شناس و مردمی فهیم شاکریم و همواره برای طول عمر و سلامتی این عمود خیمه نظام، متضرعانه دعا می کنیم.

محمدعلی موحدی کرمانی

رئیس مجلس خبرگان رهبری

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز