خبرگزاری کار ایران

سلیمانی در نطق میان دستور:

نمازجمعه نصر نشان داد سوخت موشک‌های سپاه از گرمای ولایت است

نمازجمعه نصر نشان داد سوخت موشک‌های سپاه از گرمای ولایت است
کد خبر : ۱۵۳۹۱۵۳

نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: پیام روشن نماز جمعه نصر به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، آن هم بعد از عملیات موشکی این بود که سوخت موشک‌های سپاه از گرمای ولایت است.

به گزارش ایلنا، سیدیحیی سلیمانی در جلسه علنی صبح امروز(یکشنبه، ۱۵ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود حمله مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در دفاع از مردم مظلوم غزه، لبنان و فلسطین و انتقام جنایات رژیم جعلی صهیونیستی در به شهادت رساندن فرماندهان جبهه مقاومت و سرداران رشید جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: اقدام سپاه برگ زرین دیگری در تاریخ افتخار و رشادت های این دلاورمردان عزیز در جبهه مقاومت رقم زد و نشان داد اگر هر لحظه اراده کنیم می توانیم مراکز ترور علیه رهبران مقاومت را مورد اصابت قرار دهیم که این امر شادی دل همه ملت های آزادیخواه جهان را فراهم کرد.

نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی در ادامه تأکید کرد: سران رژیم منحوس اسرائیل و حامیان اروپایی آنها بدانند، عملیات «وعده صادق ۲» در چارچوب حق دفاع مشروع و بر اساس قوانین بین المللی صورت گرفته و در ادامه هرگونه حماقت دشمن، با پاسخی به مراتب ویرانگرتر و پشیمان کننده تر جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.

وی در ادامه از ملت بصیر و آگاه ایران که در نمازجمعه تهران به امامت حضرت آیت الله خامنه ای حضور پرشکوهی داشتند تشکر کرد و افزود: ملت حماسه ساز ایران بار دیگر با رهبر حکیم خود بیعت کردن و این نماز تاریخی شد. تصاویر باشکوه نماز جمعه، آن هم بعد از عملیات موشکی یک پیام روشن داشت و آن این بود که سوخت این موشک ها گرمای ولایت است. نمازجمعه تهران پیام اقتدار داشت و چشمه جوشان امیدواری بود لذا نماز نصر را فراموش نخواهیم کرد.

سلیمانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت، هفته فراجا را به حافظان امنیت کشور گفت و افزود: روز ملی عشایر و روستا را نیز به این قشر مظلوم و زحمتکش تبریک می گویم.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم با طرح این سوال که چرا در شرایطی که منابع همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین شده، این قانون اجرا نمی شود، عنوان کرد: این قانون لازم الاجرا است که درباره آن به رئیس جمهور، سازمان برنامه و بودجه و سایر دستگاه های مربوطه تذکر می دهم که هر چه سریع تر اجرا شود. مطالبه گری مجلس تا اجرای کامل این قانون ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به تأخیر در پرداخت مطالبات گندمکاران، بیان داشت: متأسفانه امروز با افزایش نجومی قیمت نهاده های دامی مواجه هستیم و جالب اینکه پیش از پرداخت کامل مطالبات گندمکاران، آنها از سوی بانک ها برای پرداخت معوقات خود تحت فشار قرار گرفته اند.

سلیمانی ادامه داد: از سازمان برنامه و بودجه و وزارت جهاد کشاورزی می خواهم از آنجایی که زمان تحویل گندم در سال آینده به صورت قطعی مشخص شده باید منابع آن به صورت تقریبی نیز قابل پیش بینی باشد. تکرار سناریوی تلخ همیشگی درباره پرداخت مطالبات گندمکاران در سال آینده به هیچ وجه قابل قبول نخواهد بود.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در ادامه با بیان اینکه وزیر نیرو نیز در جریان رأی اعتماد وعده داد برای عدم قطع برق چاه های کشاورزی تمهیداتی را پیش بینی کرده که امیدواریم اجرایی شود، اظهار کرد: پرداخت مطالبات ایثارگران و خانواده شهدا نیز بر اساس برنامه هفتم نیازمند عزم جدی دولت برای اجرا دارد.

وی در ادامه با اشاره به انتقادی که سال ها است از سیستم پذیرش معلمان در آموزش و پرورش وجود دارد، یادآور شد: در هفته های گذشته نیز گزارش های متعددی از سوی داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش به دست ما رسیده که نشان دهنده وجود برخی نواقص و مشکلات در فرایند گزینش است. این مشکل در کنار مطالبات تعیین تکلیف وضعیت نیروهای خدمات نهضتی و پرداخت معوقات فرهنگیان از دولت مورد انتظار است.

سلیمانی با تأکید بر اینکه باید تکمیل پروژه های بر زمین مانده در اولویت دولت باشد، گفت: انتظار می رود فارغ از اینکه این پروژه ها در چه دولتی کلنگ زنی شده، هرچه سریع تر تعیین تکلیف شود.

نماینده مردم نیشابور در مجلس با اشاره به اینکه بخش سرولایت نیشابور در سال ۱۳۲۲ ایجاد شد که یک سوم شهرستان نیشابور را دارد، عنوان کرد: این بخش حدود ۵ بار تجزیه شده و تلخ ترین تصمیمات سیاسی در این بخش مظلوم ولی با استعداد رخ داده و در حالی که باید ۳۰ سال پیش به شهرستان تبدیل می شد هنوز این اتفاق نیفتاده است. مادامی که این بخش مستقل ارتقا نیابد، روی توسعه و آبادانی را نمی بیند. طرح توجیهی این بخش بارها تبیین شده از این رو از دولت می خواهم در این خصوص تسریع کند که اگر باب ایجاد استان جدید در کشور باز شد، شاهد ایجاد استان جدید با مرکزیت نیشابور در غرب خراسان باشیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان نطق خود خواستار اصلاح و تکمیل پروژه راه های مواصلاتی استان خراسان رضوی شد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز