خبرگزاری کار ایران

تجمع بازنشستگان فولاد مقابل نهاد ریاست‌جمهوری/ مشکلات‌مان حل نشد

تجمع بازنشستگان فولاد مقابل نهاد ریاست‌جمهوری/ مشکلات‌مان حل نشد
کد خبر : ۱۵۳۹۱۶۷

جمعی از بازنشستگان صنعت فولاد صبح امروز؛ یکشنبه (۱۸ مهرماه) مقابل نهاد ریاست‌جمهوری حاضر شدند.

به گزارش ایلنا، صبح امروز گروهی از بازنشستگان صنعت فولاد با حضور مقابل ساختمان نهاد ریاست جمهوری، خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

این گروه از بازنشستگان که از استان تهران و چندین استان دیگر راهی ساختمان ریاست جمهوری در تهران شده‌اند، خواهان پرداخت مطالبات و هزینه‌های جاری درمانی خود هستند.

آن‌ها در توضیح مطالبات خود می‌گویند: در حال حاضر اجرای بند یک صورت جلسه ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۲ هیات مدیره نادیده گرفته شده و در زمینه خدمات بیمه درمان نیز با مشکل اساسی مواجه هستیم.

معترضین با بیان اینکه در زمینه بیمه خدمات درمان اخیرا صندوق فولاد با اتمام قرارداد بیمه دانا، با شرکتِ آتیه‌سازان حافظ قرارداد منعقد کرده؛ که خدمات بیمه‌ای خوبی ارائه نمی‌دهد، گفتند؛ پیش از این طرف قرارداد با بیمه دانا بودیم و نسبت به سایر بیمه‌ها، خدمات درمانی خوبی دریافت می‌کردیم، اما مسئولان این بار با بیمه آتیه‌سازان حافظ قرارداد بسته‌اند که با ضعف‌های زیادی روبروست و بازنشستگان فولاد مجبورند، هزینه مازاد برای درمان بپردازند و علی‌رغم این پرداخت، بازهم خدمات درمانی مناسبی دریافت نمی‌کنند.

آن‌ها با یادآوری اینکه در تجمع روز ۱۸ شهریور ماه بازنشستگان مقابل وزارت کارمسئولان وعده پیگیری مشکلات را دادند در ادامه افزودند؛ در حال حاضر با گذشت حدودا یک ماه مشکلات درمانی هنوز برطرف نشده است در عین حال، تعداد مراکز درمانی و داروخانه‌ها نیز محدود است و در هنگام مراجعه، یا می‌گویند که قرارداد ندارند یا ۱۰ درصد فرانشیز طلب می‌کنند، در حالی که فرانشیز باید برای بازنشستگان فولاد صفر باشد.

به گفته یکی دیگر از بازنشستگان حاضر در تجمع؛ اگر بیمه آتیه با همان شیوه نامه بیمه دانا عمل کند و با همان مراکز باشرایط بیمه دانا بصورت آنلاین قرارداد داشته باشد، ما راضی هستیم! ولی اکنون با مراکزی که لیست آن را بیمه آتیه منتشر نموده است تماس میگیریم یا می‌گویند دوهفته سیستم بیمه دچار اشکال است! یا قراداد را فسخ نموده‌ایم و حالت سوم قراداد نداریم! وقتی این بیمه حتی لیست خودش بروز نیست، چگونه با چنین ضعفی می‌تواند با مراکز خوب و تاپ شهرها که با دانا قرارداد داشت کار کند؟ هیچ عقل سلیمی این‌را نمی‌پذیرد! وقتی بیمه دانا داشتیم با سر بالا به مراکز مراجعه و خدمات دریافت می‌کردیم اما اکنون....  برخورد مسئول پذیرش دیدنی‌تر است از عرش به فرش فرو افتاده ایم.

این بازنشستگان می‌گویند: تاکنون پاسخ درست و شفافی در خصوص مشکلات‌مان به ما داده نشده و ما می‌خواهیم بگوییم هر چند در تجمع امروز با شماری از بازنشستگان مطالبه‌گر برخورد شد اما این مراجعات همچنان ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز