خبرگزاری کار ایران

کوثری در نطق میان دستور:

خون‌های شهدا، جنایتکاران رژیم صهیونیستی را به دادگاه‌های الهی و بین‌المللی می‌کشد

خون‌های شهدا، جنایتکاران رژیم صهیونیستی را به دادگاه‌های الهی و بین‌المللی می‌کشد
کد خبر : ۱۵۳۹۱۸۷

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، با بیان اینکه روز جمعه حضور رهبر معظم انقلاب و ملت ایران حماسه ای دیگر آفرید تاکید کرد که تهدیدها و توطئه‌های دشمنان با دو عامل ولایت و مردم ولایتمدار به فرصت تبدیل شد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل کوثری در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۵ مهرماه) مجلس، در نطق میان دستور خود ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت مجاهدان فی سبیل‌الله جبهه مقاومت همچون سید حسن نصرالله، شهید سردار سرلشگر پاسدار نیلفروشان و اسماعیل هنیه که از آنها به عنوان برادران خود یاد کرد، همچنین شهدای غزه، فلسطین و لبنان، گفت: اذا جاء نصرالله الفتح، حقیقتا باید بگوییم روز جمعه روز خاصی بود و حماسه مردم عزیز تهران و سراسر کشور مخصوصا با حضور فرماندهی معظم کل قوا که با تهدیداتی که خبیثان و جنایتکاران رژیم صهیونیستی علیه ملت ایران بیان کرده بودند، حضوری معنادار بود و آنچنان مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و کسانیکه خیال می‌کردند ملت ایران و مخصوصا مقام معظم رهبری در صحنه حضور پیدا نمی‌کنند، زد که باید به آنها گفت زهی خیال باطل.

نماینده مردم تهران،ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: به لطف خدا این عکس‌العمل ناشی از دو عامل رهبری و مردم بود که از اول انقلاب عامل اصلی خنثی‌سازی همه توطئه‌های آنها تا امروز در مدت ۴۶ سال گذشته بوده است و جای شکرانه خداوند بزرگ را دارد که همه این حوادث، تهدیدها و توطئه‌ها با این دو عامل ولایت و مردم ولایتمدار به فرصت تبدیل شد.

وی تصریح کرد: صحنه نبردی هم که بین استکبار جهانی، صهیونیسم بین‌المللی و ازنابشان که متاسفانه برخی کشورهای منطقه هستند با جبهه مقاومت انجام می‌گیرد انشالله با پیروزی جبهه مقاومت به نتیجه نهایی خواهد رسید چرا که این فشارها و این جنایت‌ها که از طریق هوا و بمباران‌های متعدد صورت می‌گیرد، هیچ نتیجه‌ای ندارد.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی، خطاب به ملت ایران و مردم منطقه غرب آسیا، خاطرنشان کرد: سال گذشته سالروز عملیات طریق القدس دقیقا در چنین روزی آنچنان دقیق با حماسه انجام شد که باعث به وحشت افتادن جبهه کفر، استکبار و صیونیسم شد، به طوری که اگر در ساعتی که این عملیات انجام شد سران کفر یعنی آمریکا، انگلستان، آلمان و فرانسه به طرف سرزمین اشغالی حضور پیدا و آنجا را فرماندهی نمی‌کردند قطعا الان چیزی به نام اسرائیل جنایتکار وجود نداشت.

وی افزود: مسئولان اسرائیلی که جنایت می‌کنید در این یک سال به چه اهدافی رسیدید؟ آیا توانستید اسرای خود را آزاد کنید یا به تونل‌هایی که حماس و رزمندگان و مردم غزه احداث کردند دسترسی پیدا کنید که آنها را به عنوان اهدافتان مشخص کردید؟ آیا توانستید حماس را از بین ببرید؟

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، خطاب به سران جنایتکار رژیم صهیونیستی، یادآور شد: شما کوچکتر از آن هستید که بخواهید به این اهداف دسترسی پیدا کنید و حتی نتوانستید کاری کنید که مردم غزه به مناطق دیگر کوچ کنند.

وی افزود: شما فقط می‌توانید از طریق هوا و دست به ترور بزنید و ترسوتر از آن هستید که بخواهید در غزه کار موثری انجام دهید، شما خیال می‌کنید با بمباران به پیروزی رسیده‌اید و اگر فرماندهان را به شهادت رساندید، کار تمام است؟.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، خطاب به سران جنایتکار رژیم صهیونیستی، تاکید کرد:  شما باید بدانید خون‌های شهدا می‌جوشد و یقه تک تک شما را خواهد گرفت و آنچنان بلایی به سرتان خواهد آورد که شاهد محاکمه شما در دادگاه‌های الهی و بین‌المللی باشیم.

پس از نطق نماینده تهران، شعار " مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل: در صحن طنین انداز شد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز