خبرگزاری کار ایران

رییس ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان قزوین:

با انتخاب دکتر پزشکیان جلوی رفتار های تند و افراطی را بگیریم

با انتخاب دکتر پزشکیان جلوی رفتار های تند و افراطی را بگیریم
کد خبر : ۱۴۹۴۳۴۹

رییس ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در استان قزوین گفت: تندروها خواهان حضور حداقلی هستند در حالی که فرصتی برای مردم ایجاد شده تا از افراط و تندروی عبور کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد علیخانی در مراسم افتتاح ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان که عصر شنبه ٢۶ خرداد ماه  در شهرستان بوئین‌زهرا برگزار شد، اظهار کرد: با انتخابات زود هنگام ریاست‌جمهوری به واسطه اتفاقی که رخ داده و نیز روندی که طبق قانون انجام می‌گیرد؛ شاهد ثبت نام چهره‌های مختلف بودیم.

رییس ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در استان قزوین گفت: دیدیم که از روز ثبت نام بسیاری از چهره ها، نمایندگان ادوار مختلف مجلس و به خصوص دولتی‌ها به صف شدند و ثبت نام کردند و از عجایب این ثبت نام این بود که بسیاری از وزرا گویی که منتظر شهادت رییس جمهور بودند که به میدان آمدند و حتی یکی از وزرا را دیدم با یک کتاب برنامه آمده بود و کتاب را ظرف چند روز نوشته بود.

وی بیان کرد: برای اولین بار شاهدیم که معاون اجرایی رییس‌جمهور، رییس ستاد شده و این یک اتفاقی بی‌سابقه و عجیب است؛ در هیچ دوره‌ای چنین چیزی ندیده‌ایم چرا که دولت باید بی طرف باشد؛ ولی امروز می‌بینیم که چهره های دولت هر کدام در ستادی مشغول فعالیتند و این مردم را نگران می‌کند.

علیخانی خاطرنشان کرد: در صدا و سیما اکثر مدیران رده بالای این سازمان از بستگان یکی از کاندیداها هستند از جمله برادر، پسر خاله و چندین نفر دیگر که در یکی از خبر ها آمده بود و چطور می‌شود چنین نسبت‌هایی وجود داشته باشد و صدا و سیما در اختیار فامیل یک نفر باشد و انتظار بی طرفی داشته باشیم؟ اینها مردم را نگران می‌کند و وقتی دعوت می‌کنیم، عده‌ای می‌گویند، شما سر کار هستید  البته من معتقد به چنین نگاهی نیستم چرا که نظام و رهبری میخواهند مشارکت در انتخابات بالا باشد.

وی توضیح داد: ما چه بیاییم چه نیاییم یک نفر رییس جمهور می‌شود چه بهتر که مشارکت کنیم و ان فرد که دلسوز تر است و دارای تفکر پاک و سالم تر است را انتخاب کنیم.

رییس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در استان قزوین بیان کرد: دکتر پزشکیان مواضع و سخنانش طی ادوار مختلف مجلس تفاوت دارد و تفکر ایشان مغایر با تفکر تند و افراطی است که سال ها برای این کشور مشکل ایجاد کرده و برای کشور فشار های مختلف بین المللی را به همراه آورده است.

وی گفت:مردم زیر فشار هستند و جوانان و متخصصین در حوزه های مختلف در حال رفتن از کشورند و کشور های دیگر از توان آنها استفاده می‌کنند و این در حالی است که در کشور هزینه‌های بسیار صورت گرفته تا این‌ها تحصیل کنند ولی موقع بهره‌دهی که می‌شود این‌ها از کشور به دلایل مختلف اقتصادی و اجتماعی خارج می‌شوند و جامعه از خدمات انها محروم می‌شود.

علیخانی عنوان کرد: اگر این روند متوقف نشود آینده‌ فرزندان این مرز و بوم و همه مردم به خطر می‌افتد. جلوگیری از این روند خسارت‌بار فقط با حضور شما عزیزان و مردم کشور  ممکن می‌شود. دوستان و آشنایان خود را قانع کنید تا آن‌ها که قهر کرده اند حضور یایند و ورق را برگردانند و باور کنیم هر چه‌قدر مشارکت بیشتر اتفاق بیافتد، امکان موفقیت آقای پزشکیان در کارزار انتخاباتی بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به پیش‌بینی تحلیلگران که ممکن است انتخابات به دور دوم کشیده شود گفت: اگر مشارکت به حدود ۶۰ درصد برسد قطعاً دکتر پزشکیان انتخاب می‌شود و اگر کم باشد که جناح افراطی و تند این را می‌خواهند ورق به نفع آنها بازمی‌گردد. ما در مجلس شاهد بودید تندترین افراد که در خواب هم نمی‌دیدند اول دوم و سومین چهره انتخابات شوند در حالی که یک زمانی در تهران شخصیت های بزرگ مثل آیت اله هاشمی در انتخابات مجلس شرکت می‌کردند و امروز آنقدر سطح انتخابات پایین آمده است که جایگاه بزرگان را گرفته‌اند و این  باعث تأسف انسان می‌شود.

علیخانی در پایان گفت: تند رو ها راضی به حضور حداکثری مردم در صحنه نیستند ولی نباید فراموش کنیم که از فرصت پیش آمده باید نهایت بهره را ببریم و بهترین انتخاب را انجام دهیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز